Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
aniekje schreef:Zo liep ik ook een keer in de stad met een vriendin. En we gingen de vera moda binnen, en die vriendin had even een leuk jasje aangedaan maar ze wilde hem toch niet kopen. Wij weer naar buiten gaat het alarm af. Dus wij worden weer terug geroepen onze hele tassen onderzocht enz. Dus de verkopers dacht nou dan zal het wel met een product van een andere winkel ofzoiets te maken hebben. En elke winkel die we binnen kwamen ging weer het alarm af.
Op een gegeven moment lopen we de H&M in, en het alarm ging wéér af. Dus die verkoper kijkt ons vragend aan. Wij zeggen ja elke keer als we een winkel inlopen gaat het alarm af.
Zegt die verkoper: ja maar je hebt ook nog een jasje aan met een alarmding erop. (zo'n witte)
haha had mijn vriendin dat jasje niet teruggehangen maar gewoon aangelaten perongeluk. En niemand die het merkte.
Toen zijn we het jasje weer netjes terug gaan brengen.
zelfs de keren dat ik het niet was, keken ze direct onze richting uit
staan daar 3 politieagenten je uit te lachen, omdat je nieuwjaar hebt gevierd
) een zak snoep in de Kruidvat gevuld had, daarmee buitenkom, 1 snoepje in mijn mond steek en ineens uitroep: Eeih, wat smaakt dat artificieel"
het is snoep, juist
dat was een diepliggende zandbak, en wou is zien of ik naar beneden kon fietsen, want zag er mij wel leuk uit, dus start ik en val om, met kop in zand, men beste vriendin heeft mij een half uur staan uitlachen
)over de straat, met de auto achter mij aan....ipv naar de stoep te lopen....nuja, heb de jongen er niet mee afgeschrikt, dus zo erg zal het niet zijn geweest 
alee dat je het juiste woord niet vind, en dan maar een omschrijving wilt maken en zo een nieuw woord vormt

)

dat is best l.ullig...

Haha, moest stiekem wel lachen.

LieZ_Horses schreef:Haha, er staan echt super grappige blunders tussen.
Over me zusje;
Vroeger, toen me zusje en ik beide nog op de basisschool zaten, gingen we samen naar school fietsen.
Die dag kwam de schoolfotograaf op school.
Er stond een hele grote, knal gele bouwcontainer aan de kant van de weg.
We fietsen zo rustig, ineens hoor ik ''Boem'', knalt me zusje keihard tegen dat grote, knal gele ding aan.
Hele scham op der voorhoofdHaha, moest stiekem wel lachen.
Gister we waren bij me oma in Duitsland, het was aan het sneeuwen.
Me vader was de auto aan het inpakken, dus dat sneeuw word een beetje plat gestampt, en word dus glad.
Ik kom zo de bocht om rennen, ga ineens keihard op me plaat.
Me oma, moeder en zusje moesten keihard lachen, haha, ik vond het toen minder grappig.
Precies voor hun neus glijd ik uit.
Verder komt er niet zo snel iets in me op.

jarco schreef:de eerste keer dat ik op visite gaat bij mijn schoonmoeder...
breek ik het glas uit haar achter deur.
ze vroeg of ik de deur goed wilde dichtdoen en ik drukte dus tegen het glas aan en ja hoor ... breekt het !
Hahaha geweldig! korfbalchick schreef:Ik was de theepot aan het omspoelen voor de laatste theeblaadjes met heet water.. Plotseling schrik ik en vraag ik benauwd aan mams of de theepot wel tegen het hete water kan, en of die dan niet kapot springt![]()
Juist.. een theepot