Ik ben officieel een kluns!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Re: Ik ben officieel een kluns!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:44

Rebecca dat is wel heel erg grappig Huilen van het lachen ROFL

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:12

Ik vond er eigenlijk weinig aan Huilen van het lachen
Vooral omdat het naar leerkrachten was (omg, en dat in de vakantie Huilen van het lachen )

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:56

Dit is echt zoo grappig topic!! Ligt echt dubbel van t lachen haha

dat met die bijlage komt me erg bekend voor, heb ik ook zo vaak gedaan! Tong uitsteken
Tegen lantaarnpaal aanlopen tijdens de avondvierdaagse (als kind zijnde)

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:08

Ik heb het dus ook altijd, maar.. de tweéde keer nog een keer heb ik eigenlijk nog nooit gehad Huilen van het lachen

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:47

Zo liep ik ook een keer in de stad met een vriendin. En we gingen de vera moda binnen, en die vriendin had even een leuk jasje aangedaan maar ze wilde hem toch niet kopen. Wij weer naar buiten gaat het alarm af. Dus wij worden weer terug geroepen onze hele tassen onderzocht enz. Dus de verkopers dacht nou dan zal het wel met een product van een andere winkel ofzoiets te maken hebben. En elke winkel die we binnen kwamen ging weer het alarm af.
Op een gegeven moment lopen we de H&M in, en het alarm ging wéér af. Dus die verkoper kijkt ons vragend aan. Wij zeggen ja elke keer als we een winkel inlopen gaat het alarm af.
Zegt die verkoper: ja maar je hebt ook nog een jasje aan met een alarmding erop. (zo'n witte)
haha had mijn vriendin dat jasje niet teruggehangen maar gewoon aangelaten perongeluk. En niemand die het merkte.
Toen zijn we het jasje weer netjes terug gaan brengen. Knipoog

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:59

aniekje schreef:
Zo liep ik ook een keer in de stad met een vriendin. En we gingen de vera moda binnen, en die vriendin had even een leuk jasje aangedaan maar ze wilde hem toch niet kopen. Wij weer naar buiten gaat het alarm af. Dus wij worden weer terug geroepen onze hele tassen onderzocht enz. Dus de verkopers dacht nou dan zal het wel met een product van een andere winkel ofzoiets te maken hebben. En elke winkel die we binnen kwamen ging weer het alarm af.
Op een gegeven moment lopen we de H&M in, en het alarm ging wéér af. Dus die verkoper kijkt ons vragend aan. Wij zeggen ja elke keer als we een winkel inlopen gaat het alarm af.
Zegt die verkoper: ja maar je hebt ook nog een jasje aan met een alarmding erop. (zo'n witte)
haha had mijn vriendin dat jasje niet teruggehangen maar gewoon aangelaten perongeluk. En niemand die het merkte.
Toen zijn we het jasje weer netjes terug gaan brengen. Knipoog

Ha ha om deze moest ik wel lachen, best slecht van het personeel dat ze dit niet gezien hebben!

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:14

Meld me ook maar even Clown
Ben echt de kluns van heel onze vriendengroep, als er iets gebeurt, kijkt iedereen altijd irect naar mij Ach gut

Vroeger, op de middelbare school, aten we altijd in een grote refter onze lunch enja..klunsje stootte nogal vaak een glas om, moest dan door heeel de refter lopen om de dweil enzo te halen om het op te kuisen. Resultaat: de volgende keren dat er een glas omviel, draaide heel de refter zich al direct om naar onze richting en begon te klappen Clown zelfs de keren dat ik het niet was, keken ze direct onze richting uit Clown

Nieuwjaar heb ik heeeeeel de nacht met een rood punthoedje op gelopen en zijn we op weg naar huis (kwart na 8 staan we aan de tramhalte) stopt ineens een politieauto en zegt die man al lachend of ik wel weet dat ik iets op mijn kop heb staan Koe staan daar 3 politieagenten je uit te lachen, omdat je nieuwjaar hebt gevierd Zij zijn groot en ik is klein!

korfbalchick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:28

Ik was de theepot aan het omspoelen voor de laatste theeblaadjes met heet water.. Plotseling schrik ik en vraag ik benauwd aan mams of de theepot wel tegen het hete water kan, en of die dan niet kapot springt Bloos

Juist.. een theepot Clown

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:35

Mijn beste vriend lacht me nog steeds uit, omdat ik een paar maand geleden (inderdaad ik was al volwassen Koe ) een zak snoep in de Kruidvat gevuld had, daarmee buitenkom, 1 snoepje in mijn mond steek en ineens uitroep: Eeih, wat smaakt dat artificieel" Koe Clown het is snoep, juist Tong uitsteken

oh en met de fiets rijd ik ook regelmatig ergens tegen, 1 keer in een zandbak gefietst Bloos dat was een diepliggende zandbak, en wou is zien of ik naar beneden kon fietsen, want zag er mij wel leuk uit, dus start ik en val om, met kop in zand, men beste vriendin heeft mij een half uur staan uitlachen Zij zijn groot en ik is klein!
En man...zoveel acties, maar ik kom er nu niet echt op Bloos

of, ik zat achterop bij mijn (nu ex- toen bijna-) vriendje, maar we waren in een 1richtingsstraat in de verkeerde richting aan het rijden, komt er ineens een auto af, spring ik al Whaa roepend van de fiets en ren ik (jawel, met de armen in de lucht Bloos )over de straat, met de auto achter mij aan....ipv naar de stoep te lopen....nuja, heb de jongen er niet mee afgeschrikt, dus zo erg zal het niet zijn geweest Haha!

Edit: Oh en hebben jullie dat ook vaak, dat jullie woorden "verzinnen" Clown alee dat je het juiste woord niet vind, en dan maar een omschrijving wilt maken en zo een nieuw woord vormt Clown
zo is "neussnuitertje" (=zakdoek) al officieel in de Barbara-woordenboek opgenomen Ach gut
of ipv down to earth, low to earth zeggen, omdat je de juiste engels benaming bent vergeten Ach gut

Enja, vroeger vond ik mijn naam vreemd, dus heb is gehad dat ik in de klas zat (16) en een klasgenootje zit daar maar heel de tijd Barbara te roepen, terwijl ze mij aankijkt, en ik heb daar echt min staan denken, tegen wie roept zij nu? Koe

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:41

Jep, nog een kluns meld zich Huilen van het lachen

Heb bijv ook wel eens gehad dat ik met mijn vriendinnen naar de aula (ofzo) liep,
begon ik eens mijn mening te geven over onze nieuwe leraar Latijn (en die was niet zo positief Vork)
Hij gaf ons toen bergen huiswerk op voor de eerste zoveel weken,
en bovendien liet hij ons iedere les enorme aantekeningen die je ook uit het boek kon halen opschrijven tot je lamme armen had.

Nou, ja. In ieder geval liep ik daar te praten en ondertussen keek ik eventjes naar achteren.
Juist ja: recht in het gezicht van die leraar Huilen van het lachen

Tegenwoordig is hij wel aardiger trouwens Clown

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:55

ik meld me ook maar even..

vandaag kom ik van me paard en ik hoor achter me ergens " en hoe ging het? ",, maar der stonden links van mij meisje maar die ken ik eigenlijk helemaal niet maar ik begon te praten "ja zewas erg druk vandaag maar laatste half uurtje ging goed blabnalbalallablab..." staat er een vriendin aan de andere kant van paard "HALLOO ik staa hier hoor !!" ( ik vond die meisjes me al zo gek aan kijken)

en leuk met de voetbal vlaggetjes op je wangen tekenen en volgens ze vergeten en zo je bed in stappen met als gevolg dat heel me kussen en bed rood wit blauw waren Tong uitsteken

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:16

hahhahaa ik lig helemaal dubbel van al die verhalen die hier verteld worden!!

Ik heb er zo ook nog wel een paar maar eentje die me het meest bij blijft:
we kwamen terug van Tecniek en ik liep samen met mijn vriendin naar het andere lokaal en wij hebben van die blokke in de aula staan waar je op kunt gaan zitten. Ik liep zo over die blokken heen een ik wat tegen mijn vriendin aan het klagen over hoe vies de lampen wel niet waren.
Toen donderde ik van de blokken af ik en mijn vriendin lagen echt dubbel!

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:52

Huilen van het lachen dat is best l.ullig... Ach gut

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:53

Ik meld me ook maar.
Echt hilarisch al die verhalen! Cool
Ik ben echt een oen. Vork

Ik vergeet altijd alles, als een vriendin een week geleden iets heel belangrijks heeft verteld, heeft ze het er weer over, ben ik het allang vergeten.

Ik zat ook een keer in de les, was nog zo'n kleine brugger brugger, komt er zo'n vrachtwagen die wat stoelen en tafels ging leveren, ik zo heel hard door de klas, "hè een vrachtwagen".
Echt zooo schamend Bloos

Ik had het er ook een keer over met een vriendin dat we een keer een filmpje moesten maken van bloopers enzo.
Gewoon doen alsof het een blooper is dat je toevalig filmpt.
Ik zo, ja dan moeten we tegen een boom aan fietsen,
Ik zo, ja dat doe je zo, ging ik het voor doen.
Knal ik met mijn stuitje tegen het puntje van mijn zadel.

Ik wil ook heel vaak mijn haar wassen en dan was ik mijn lijf i.p.v mijn haren!

Ik val ook wel eens, dan zitten de veters van mijn recht schoen vast aan mijn linker schoen, niet vast geknoopd maar die bleven gewoon haken!

Natuurlijk zeg ik ook gewoon heel vaak rare dingen, kan alleen even geen voorbeeld bedenken Tong uitsteken

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:02

Haha, er staan echt super grappige blunders tussen. ROFL

Over me zusje;
Vroeger, toen me zusje en ik beide nog op de basisschool zaten, gingen we samen naar school fietsen.
Die dag kwam de schoolfotograaf op school.
Er stond een hele grote, knal gele bouwcontainer aan de kant van de weg.
We fietsen zo rustig, ineens hoor ik ''Boem'', knalt me zusje keihard tegen dat grote, knal gele ding aan. Huilen van het lachen
Hele scham op der voorhoofd Ach gut Haha, moest stiekem wel lachen.

Gister we waren bij me oma in Duitsland, het was aan het sneeuwen.
Me vader was de auto aan het inpakken, dus dat sneeuw word een beetje plat gestampt, en word dus glad.
Ik kom zo de bocht om rennen, ga ineens keihard op me plaat. Bloos
Me oma, moeder en zusje moesten keihard lachen, haha, ik vond het toen minder grappig.
Precies voor hun neus glijd ik uit. Clown

Verder komt er niet zo snel iets in me op.

lisaa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:02

haha ergens 'enschede' lezen om vervolgens aan een vriendin vragen wat het is.. Huilen van het lachen

en tot de conclusie komen dat je enschéééde leest ipv enschedééeé Clown

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:06

LieZ_Horses schreef:
Haha, er staan echt super grappige blunders tussen. ROFL

Over me zusje;
Vroeger, toen me zusje en ik beide nog op de basisschool zaten, gingen we samen naar school fietsen.
Die dag kwam de schoolfotograaf op school.
Er stond een hele grote, knal gele bouwcontainer aan de kant van de weg.
We fietsen zo rustig, ineens hoor ik ''Boem'', knalt me zusje keihard tegen dat grote, knal gele ding aan. Huilen van het lachen
Hele scham op der voorhoofd Ach gut Haha, moest stiekem wel lachen.

Gister we waren bij me oma in Duitsland, het was aan het sneeuwen.
Me vader was de auto aan het inpakken, dus dat sneeuw word een beetje plat gestampt, en word dus glad.
Ik kom zo de bocht om rennen, ga ineens keihard op me plaat. Bloos
Me oma, moeder en zusje moesten keihard lachen, haha, ik vond het toen minder grappig.
Precies voor hun neus glijd ik uit. Clown

Verder komt er niet zo snel iets in me op.

ik haat die foto echt waar ik opsta met die snee! Huilen van het lachen
en het was een rode trouwens Clown

haha, toen jij gister viel echt precies 1 meter voor de auto Nagelbijten / Gniffelen

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:39

ik kan de auto in stappen, gordeltje omdoen en voor gloeien...
wil ik weg rijden doet de auto het niet, check ik de handrem en bedenk me dan pas dat ik de auto nog moet starten ...

de eerste keer dat ik op visite gaat bij mijn schoonmoeder...
breek ik het glas uit haar achter deur.
ze vroeg of ik de deur goed wilde dichtdoen en ik drukte dus tegen het glas aan en ja hoor ... breekt het !

als ik de afwas doet , breekt er altijd wel iets.
zelfs de messen vorken en lepels kunnen stuk bij mij.

en geheid dat overal waar ik kom er iets kapot gaat.

Mopske08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:42

ook hier nog een kluns die zich meldt

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:28

Superkluns meld zich Nagelbijten / Gniffelen

Vallen over opstapje in de aula door een druk gesprek.

Onhandig doen en met je fietst volop op je bek gaan op schoolplein. Gelukkig was er bijna niemand. Koe

Je leraar die hoort dat je onder een te pikante naam met een vriendin in een chatbox bent geweest om jongens op te geilen. Nagelbijten / Gniffelen

Zeggen dat je leraar geen rapportcijfers kan invoeren en je vervolgens zuur aankijkt. Ja hé, ik stond een 3 gemiddeld terwijl ik twee achten had gehaald en dat onze enige cijfers waren. Scheve mond

Een glas cola in de bios omsmijten en vervolgens je geld op de vloer laten sukkelen.

Van de roltrap flikkeren met friet en cola omdat je denkt dat je de roltrap op kunt rennen (hij ging omlaag en ik denderde omhoog). Scheve mond

Iemand keihard roepen om vervolgens te zien dat het iemand anders is. Nagelbijten / Gniffelen

De naam van degene waar je vriendin op is keihard roepen, die vervolgens heel erg dicht in de buurt staat. Oeps. Bloos

Zal er vast meer hebben, maar de meeste kan ik me nu niet herinneren Dromen

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:13

jarco schreef:
de eerste keer dat ik op visite gaat bij mijn schoonmoeder...
breek ik het glas uit haar achter deur.
ze vroeg of ik de deur goed wilde dichtdoen en ik drukte dus tegen het glas aan en ja hoor ... breekt het !

ROFL ROFL Huilen van het lachen Hahaha geweldig!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:33

Heb wel een paar ik werk op kantoor waar ongeveer 300 a 400 mensen werken dus echt contact met de directeur heb je niet maar hij is wel de gene die standaard mails rond stuurt.

Ik heb dus gehad dat ik met een naaste collega zat te roddelen via de mail en dat ik die dus per ongeluk via reply stuur naar de directeur. waarop ik dus een mail krijg van....... volgens mij niet de bedoeling dat dit bij mij komt met vriendelijke groet oeps eerste keer

Of roddelen en het te recht laten komen bij je direct leiding gevende waarop die vraagt over wie gaat het en dat het gelukkig een wazige mail is en zegt een kennis van de manege.

Blunder met de pony een praatje aan het maken zijn met iemand die in de bak aan het longeren is en zeggen dat je pony echt super mak is en er dus in een keer vandoor vliegt en je er dus van af vliegt precies in een grote plas modder .... niet leuk ( aangezien ik met een hand reed, ze opeens uit het niet opzij en weg spurtte )

Of vol entiosiasmse ( weet niet of het goed is ) op je pony klimmen en er na onderhand 12 jaar rijden dus vaak genoeg opgestapt en af gestapt er aan de andere kant naast vallen

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:09

NOG MEER KLUNSEN ??????

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:54

Kom op!!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 12:07

korfbalchick schreef:
Ik was de theepot aan het omspoelen voor de laatste theeblaadjes met heet water.. Plotseling schrik ik en vraag ik benauwd aan mams of de theepot wel tegen het hete water kan, en of die dan niet kapot springt Bloos

Juist.. een theepot Clown

Die is te erg Clown