Maar mijn schaatsen zijn vandaag weer geslepen dus ik moest ze even testen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

suleilitha schreef:In de tijd van het jaar dat het twintig graden is zijn die dingen niet geopend
hoop dat et nog even flink doorvriest hoop stiekem op een elfstedentocht

Cassidy schreef:Maar maak je geen illusies, als het geen weken achtereen minstens 10 graden vriest, kan er nog geen sprake zijn van een elfstedentocht, en hoef je niet zenuwachtig te worden.
)

Plien91 schreef:Ik ben dit 'schaatsseizoen' nog niet 1 keer onderuit gegaan. Ik kan echt niet goed schaatsen, recht vooruit gaat prima maar een bocht? Pootje over durf ik niet en probeer ik ook maar niet want ik wil niet vallen![]()
Heb wel heel voorzichtig al een rondje om m'n eigen as proberen te draaien. Heel voorzichtig ging het wel. Maar ook heel langzaam![]()
En achteruit schaatsen blijft een drama

schaats schuin zetten en dan mooi remmen met van dat wegschavende ijs wat dan omhoog komt haha!
Viel me mee, dat ik het na al die jaren nog niet verleerd was, maar idd pootje over etc, dat durf ik nog niet zo best weer 
Renske_ schreef:Plien91 schreef:Ik ben dit 'schaatsseizoen' nog niet 1 keer onderuit gegaan. Ik kan echt niet goed schaatsen, recht vooruit gaat prima maar een bocht? Pootje over durf ik niet en probeer ik ook maar niet want ik wil niet vallen![]()
Heb wel heel voorzichtig al een rondje om m'n eigen as proberen te draaien. Heel voorzichtig ging het wel. Maar ook heel langzaam![]()
En achteruit schaatsen blijft een drama
haha jij bent net zo'n talent als ik
terwijl ik vroeger wél acnteruit kon, op 1 been kon staan, figuurtjes kon rijdne etc
mn moeder heeft op kunstschaatsen gezeten en die kon zelfs springe etc dus ja dat wilde ik oooook
maar nu kan ik nét blijven staan zegmaar
en idd klein rondje om mn as draaien, tot 3x rond en dan ben ik dol en duizelig haha!
en remmen lukte vandaag ookschaats schuin zetten en dan mooi remmen met van dat wegschavende ijs wat dan omhoog komt haha!
Ik ga even nieuwe veters halen voor m'n schaatsen en dan het ijs op!