Ze zijn hier aan het schaatsen :-|

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ze zijn hier aan het schaatsen :-|

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:27

macho_pino schreef:
Hier kan je ook schaatsen, heb het net gedaan en vindt het niks. Geef mij naar gewoon een binnenbaan waar het ijs echt goed is, nu ben ik veel te bang dat m'n schaatsen kapot gaan.. :S

Haha, schaatsen gaan niet kapot van natuurijs Haha!
En een binnenbaan met góéd ijs??? Je bedoelt toch niet iets als Thialf waar binnen een half uur de binnenbochten helemaal uitgetrapt zijn waardoor menigeen met de buizen over het beton vliegt? Haha!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:29

ik was net bij de pony, en er fietste iemand over de sloot tussen de weilanden, heel apart gezicht! Haha!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:31

Karin schreef:
Siets schreef:
Mijn vriend had het erover dat het na 8 januari 20 graden zou gaan vriezen. Ik moet het eerst zien en dan geloven Lachen

Dat kan hij nu al voorspellen? Knap. Ja

Dat heeft hij ook maar van horen zeggen. Voorspellingen gaan tegenwoordig ver vooruit Lachen

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:31

suleilitha schreef:
macho_pino schreef:
Hier kan je ook schaatsen, heb het net gedaan en vindt het niks. Geef mij naar gewoon een binnenbaan waar het ijs echt goed is, nu ben ik veel te bang dat m'n schaatsen kapot gaan.. :S

Haha, schaatsen gaan niet kapot van natuurijs Haha!
En een binnenbaan met góéd ijs??? Je bedoelt toch niet iets als Thialf waar binnen een half uur de binnenbochten helemaal uitgetrapt zijn waardoor menigeen met de buizen over het beton vliegt? Haha!

In iedergeval beter dan ijs waar overal planten doorheengroeien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:33

Dan ben je op een verkeerde lokatie geweest denk ik. Het is hier in de buurt overal pikzwart glij-ijs, ik zou er nog wel eens een 1500 meter op willen rijden Haha!
Nu ik weer wat natuurijs in de benen heb, merk ik weer eens hoe surrogaat kunstijs is Haha!
Maar hoe zit het met die schaatsen van je, dat je bang bent dat die stukgaan op natuurijs? Haha!

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:35

suleilitha schreef:
Dan ben je op een verkeerde lokatie geweest denk ik. Het is hier in de buurt overal pikzwart glij-ijs, ik zou er nog wel eens een 1500 meter op willen rijden Haha!
Nu ik weer wat natuurijs in de benen heb, merk ik weer eens hoe surrogaat kunstijs is Haha!
Maar hoe zit het met die schaatsen van je, dat je bang bent dat die stukgaan op natuurijs? Haha!

m'n schaatsen zijn goed..

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:36

Ik heb hier ookal op de sloot gestaan ( zonder schaatsen) En ik heb ook al een scheur in het ijs gemaakt, omdat ik zo hard onderuit ging Bloos

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:43

Haha, gisteren ook al de hele dag geschaatst Lachen
Nu blaren Verdrietig
Morgen weer Lachen Het is me vandaag te koud.. brrr!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:50

Als je schaatsen goed zijn, gaan ze toch niet kapot op natuurijs, MachoPino?????
Ik heb in mijn leven meer schaatsen stukgereden op kunstijs dan op natuurijs Haha!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:52

Hier zijn ze ook aan het schaatsen en ik wil oook! Maar ik heb geen schaatsen Huilen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:53

Ik ga morgen schaatsen in ons dorp. Voor het eerst weer sinds 3 of 4 jaar, heb er echt zin in!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:10

Ik heb zo heerlijk geschaatst vandaag. Lovers Het ijs was zo helder; je kon de bodem van de vijver gewoon zien. En glád, niet op te lopen gewoon. Vind ik ook stukke beter dan dat kunstijs. De hele sfeer eromheen vind ik ook wat hebben, sentiment!

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:13

Overal op de sloten bij ons zie je nu schaatsers gaan, de paarden vinden het allemaal reuze interessant!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:25

Afbeelding

Afbeelding
zussie op t ijs Lachen slootjes hier zijn echt niet te breken Bloos! ijs is daar zooo dik.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:26

hebben jullie gister het nieuws gezien, bij het weer was een filmpje van een vrouw die ging schaatsen, en ze zakte er echt giga doorheen, ik weet dat ik niet mag lachen maar t was echt hylarisch Huilen van het lachen

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:37

Hahaha, waar op? Tong uitsteken