Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:29

LuckySil schreef:
ja nou.. het gaat nu de goeie kant op..
(gelukkig!!)

Hij stuurde net:
"Misschien wel, maar ik weet neit waarneer jij zin heb, je kan ook mij is verleiden om het zo maar eens te zeggen"

Dus nou ja, dat gaat al de goeie kant op Lachen
Heb terug gestuurd:

"Ja dat wil ik ook wel, maar durf het niet echt.. Moet nu gewoon het verleden afsluiten en vergeten, en ik hoop dat je mij daarbij wil helpen"

Dus nou ja.. hoop dat hij dat wil..
En dan ga ik vragen of hij zin heeft mee te helpen kerst cadeautjes in te pakken..
Kunnen tijdens het inpakken misschien verder praten Lachen
Is altijd weer wat makkelijker dan op de bank zittend ofzo..

Nu ga je toch weer de fout bij jezelf zoeken meis.
Jij doet niets fout!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:32

Broccoli schreef:
LuckySil schreef:
ja nou.. het gaat nu de goeie kant op..
(gelukkig!!)

Hij stuurde net:
"Misschien wel, maar ik weet neit waarneer jij zin heb, je kan ook mij is verleiden om het zo maar eens te zeggen"

Dus nou ja, dat gaat al de goeie kant op Lachen
Heb terug gestuurd:

"Ja dat wil ik ook wel, maar durf het niet echt.. Moet nu gewoon het verleden afsluiten en vergeten, en ik hoop dat je mij daarbij wil helpen"

Dus nou ja.. hoop dat hij dat wil..
En dan ga ik vragen of hij zin heeft mee te helpen kerst cadeautjes in te pakken..
Kunnen tijdens het inpakken misschien verder praten Lachen
Is altijd weer wat makkelijker dan op de bank zittend ofzo..

Nu ga je toch weer de fout bij jezelf zoeken meis.
Jij doet niets fout!

Missgien wel..
Ik zet me er misschien niet genoeg voor in om mijn probleem op te lossen..
Natuurlijk kan hij het ook anders zeggen..
Maar het probleem ligt denk een beetje bij beide..
Als ik niet zo zeurdirig erover was, was er helemaal niets aan de hand geweest

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:34

Somebody_ schreef:
Het hoeft in mijn ogen nog niet eens een gegronde reden te zijn. Zolang jij je ergens niet goed bij voelt, of je durft niet, of je hebt een nare ervaring, of weet ik veel wat waarom je geen sex wil, dan gebeurt dat gewoon niet en dat heeft hij maar gewoon te begrijpen. Natuurlijk kan er dan veel over gepraat worden en natuurlijk is het dan even jammer voor 'zijn gevoelens', maar dat moet je samen oplossen en niet door 'gewoon maar even te doen voor hem', daar wordt de sex echt niet beter op, lijkt mij! En zolang hij geen begrip voor de situatie van de TS kan opbrengen(zoals het overkomt op mij, ook uit de smsjes, dat hij geen zin meer heeft om 'te wachten') is het geen goede relatie en zal het nooit kunnen werken, zonder ergenissen van 1 van beiden. TS vanwege het feit dat ze het eigenlijk niet helemaal wil en de vriend in kwestie, omdat hij vaker wil en niet begrijpt 'waarom zij nou niet eens een keer normaal kan doen en gewoon sex kan hebben'.

Dan maar nog een keer....

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:36

Meis, je bent er niet zeurderig over!
Het is hartstikke normaal dat jij er moeite mee hebt!
Alsof jij het leuk vindt dat het zo moeizaam gaat.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:37

had ik niet reageerd?
Sorry Bloos
Ja je hebt gelijk..
Er moet sowieso goed over gepraat worden.. Heb hem net gesmst, of hij langs wil komen om te praten, hoop dat hij het wil Lachen
En over heel t seks gebeuren.. Denk dat het een beetje van beide is.. Ik moet denk wat meer toegeven, en hij moet zich wat meer inhouden..

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:37

Somebody_ schreef:
Somebody_ schreef:
Het hoeft in mijn ogen nog niet eens een gegronde reden te zijn. Zolang jij je ergens niet goed bij voelt, of je durft niet, of je hebt een nare ervaring, of weet ik veel wat waarom je geen sex wil, dan gebeurt dat gewoon niet en dat heeft hij maar gewoon te begrijpen. Natuurlijk kan er dan veel over gepraat worden en natuurlijk is het dan even jammer voor 'zijn gevoelens', maar dat moet je samen oplossen en niet door 'gewoon maar even te doen voor hem', daar wordt de sex echt niet beter op, lijkt mij! En zolang hij geen begrip voor de situatie van de TS kan opbrengen(zoals het overkomt op mij, ook uit de smsjes, dat hij geen zin meer heeft om 'te wachten') is het geen goede relatie en zal het nooit kunnen werken, zonder ergenissen van 1 van beiden. TS vanwege het feit dat ze het eigenlijk niet helemaal wil en de vriend in kwestie, omdat hij vaker wil en niet begrijpt 'waarom zij nou niet eens een keer normaal kan doen en gewoon sex kan hebben'.

Dan maar nog een keer....

Helemaal mee eens!!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:37

Broccoli schreef:

Ja daar heb je ook wel weer gelijk in..
Wou liever ook dat ik net als de meeste gewoon seks kon hebben, en ervan kan genieten..

xFrieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:39

Bonita_Bon schreef:
Sex is heel belangrijk voor een man. Die hechten er meer waarde aan dan wij vrouwen. Ze hebben het nodig om af en toe eens besprongen te worden, om het zo maar te zeggen. Hun ego raakt in paniek als dat niet gebeurd en ze kunnen er niet over praten. Welke reden jij ook hebt, ookal weet hij het, het steekt natuurlijk wel en dat kan voor ergernissen zorgen. Dat hij er uberhaupt begrip voor heeft vind ik top van hem, maar dat maakt het voor hem niet makkelijker. Sex hoort toch wel bij een serieuze relatie... En ik snap best dat hij er heel erg mee zit (wil het niet voor hem opnemen maar aangezien de rest hem hier afbrand.. Knipoog)
Niet gaan zitten wachten, daar word niemand gelukkig van. Ga naar hem toe, laat je niet afschepen,. Zet op papier wat je wilt zeggen en PRAAT met hem. Succes meis

Vind ik ook, als je gaat afwachten denk hij misschien nog wel dat je hem vergeten bent en dat je je erbij neerlegt.. je weet niet wat hij in zen hoofd heeft, probeer met hem te praten en kom er samen gewoon uit! Lachen Sex hoort wel in een relatie, dat is wel gezond.. hierboven werd dat ook al vertelt.. ik snap hem daarom ook wel, alleen de manier waarop die het zei was misschien een beetje hard..
Het komt denk ik wel goed, zoals je al zei hij heeft het al eerder gedaan, dus misschien als je er gewoon rustig met hem erover gaat praten komen jullie er wel uit:)

Sterkte Ach gut

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:43

Het feit dat hij je nu toch weer sms-t, zegt volgens mij toch wel dat hij er wel degelijk mee zit.

Verder ben ik het helemaal met Bonita-Bon eens. Mannen zou nou eenmaal anders dan wij, helemaal wat betreft het sex-gedeelte. Dat is echt heel erg belangrijk voor ze en ik kan me best voorstellen dat hij zich rot voelt als jij hem altijd afwijst (ook al zul je daar ongetwijfeld een goede reden voor hebben) of het alleen maar met 'm doet omdat híj het zo graag wil. Juist dán voelt hij zich misschien een viezerik....

Kunje geen professionele hulp zoeken voor je probleem? Volgens mij heb je dat nodig.

Praat het voor nu uit met je vriend, volgens mij wil hij dat ook graag en is het best wel een schatje.... Ach gut

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:50

LuckySil schreef:
Broccoli schreef:

Ja daar heb je ook wel weer gelijk in..
Wou liever ook dat ik net als de meeste gewoon seks kon hebben, en ervan kan genieten..

Moeilijk is het meis? Ach gut

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:51

Mannen zijn idd anders als vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat hij zo vreemd moet reageren op het feit dat jij geen seks wilt/er niet aan toe bent etc.
Ik heb zelf ook een rot verleden wbt seks, maar mijn huidige vriend houdt daar gelukkig wel enorm veel rekening mee en ik kan er met hem ook goed over praten etc. tuurlijk is seks wel belangrijk, maar je moet elkaar ook kunnen vertrouwen en ik vind dat hij gewoon wat meer geduld met jou moet hebben (al weet ik natuurlijk de precieze reden niet). Het lijkt mij het verstandigst dat jullie er een keer goed over praten. Vertel m hoe jij je er bij voelt, ik bedoel, overduidelijk dat jij deze situatie ook niet tof vind en dat je hem ook het liefst gewoon zou willen geven wat hij wilt, maar dat hij niet op deze manier tegen jou moet doen omdat hij denk ik ook zelf wel weet dat niemand daar beter van wordt... Wat bij mij opviel was op het moment dat mijn vriend mij de ruimte gaf om op mn eigen tempo dingen aan te gaan pakken, het ineens een stuk beter ging!
Je mag me altijd pb-en!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:51

ja het is zeker een schatje Lachen
Ja misschien dat proffessionele hulp wel de oplossing is..
Heb hem20 min geleden gevraagd of hij langs wil komen om te praten.. maar heb helaas nog niets terug gehad..

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:52

ja het is behoorlijk moeilijk..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:54

Ja kan helemaal begrijpen dat het moeilijk is... Seks is toch wel een belangrijk iets in een relatie, maar als hij je op deze manier gaat zitten 'pushen' door sjaggo te gaan doen, wordt het natuurlijk niet beter..

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 12:56

nee dat zeker niet..
Toen hij weer smste, leek het weer beter te gaan..

hij stuurt nu net weer een smsje Lachen

"oke maar als dat niet werkt hebben we een probleem"

(ik vertelde dus wat we anders konden doen om het te verbeteren..)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:57

Heb wel een beetje het idee dat hij snel de moed opgeeft...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:02

Frouk schreef:

misschien moet de TS ook eens aan zichzelf werken, iedereen geeft altijd maar de man de schuld, maar er zijn er altijd twéé

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:06

Meis, wat laat jij over je heen lopen, sorry dat k t zeg.
Maar kom op! Lees je eigen reacties in dit topic nog is door, 't is logisch dat je je vriend verdedigt maar je moet wel voor jezelf opkomen. Wat jij niet wil gebeurt gewoon niet, klaar punt uit.
Dat jij minder sex wilt dan hij, daar heeft hij maar gewoon rekening mee te houden en niet denken van nou k doe t maar voor hem. Je moet er zelf ook van kunnen genieten he!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:10

Ik vind dat TS zeker aan haar probleem moet werken. Maar door het gedrag van haar vriend wordt ze bijna gedwongen, dingen te doen waar ze zelf niet 100% achter staat waardoor haar "tegenzin" steeds groter wordt. Laat je niet door de angst dat hij het uitmaakt dwingen. Als je vriend geen vriendin heeft moet hij ook zonder sex.

Therapie voor je is denk ik een goede oplossing, zeker om je problemen uit het verleden te verwerken. Therapeut kan dan gaandeweg de therapie hem erbij betrekken. En zolang het nog niet "zover" is, moet hij maar geduld hebben.

Kan hij dat niet opbrengen TS..... dan kappen met die hap zou ik zeggen.

Maar je moet wel aan jezelf werken of het nu uit is of niet. Ja

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 13:13

xDramaQueen schreef:
Frouk schreef:

misschien moet de TS ook eens aan zichzelf werken, iedereen geeft altijd maar de man de schuld, maar er zijn er altijd twéé

Dat is ookal meeredere keren gezegt, en ik heb dat ookal meerdere keren toegegeven Lachen

WillemYntJee schreef:
Meis, wat laat jij over je heen lopen, sorry dat k t zeg.
Maar kom op! Lees je eigen reacties in dit topic nog is door, 't is logisch dat je je vriend verdedigt maar je moet wel voor jezelf opkomen. Wat jij niet wil gebeurt gewoon niet, klaar punt uit.
Dat jij minder sex wilt dan hij, daar heeft hij maar gewoon rekening mee te houden en niet denken van nou k doe t maar voor hem. Je moet er zelf ook van kunnen genieten he!

Ja dat is waar..
Maar ja, de situatie is zo lastig :S
En ik kom ook wel voor mezelf op..
Anders hadden we het elke dag gedaan..

Hij gaat trouwens niet langskomen.
Hij belde net op, dat hij met vrienden kerstinkopen aan het doen is (we eten 2e kerstdag met een stel vrienden van hem) dus hij ging het niet redden..
Mocht wel zijn auto lenen vanavond, om naar de manege te gaan, maar dat hoeft van mij niet..
Ik ga wel gewoon fietsen Knipoog
Ook zei hij, ik slaap wel alleen vanavond, want ik moet werken enzo bla bla
(heb eerst maanden bij hem geslapen, en dan moesten we er kwart over 5 uit, en bracht ik hem naar zijn werk... nu moet hij er 7uur uit...)
Dus nou ja.. Ik vind het eigenlijk wel weer prima..
Eerst een hele heisa maken, en nu doetie ineens of er niets aan de hand is.
Nou ja, dan niet hoor...
Die auto mag hij in zn r**t steken, en ik wens hem veel plezier met zichzelf vanavond..
Als hij zijn vrienden belangrijker vind, dat het uitpraten met mij..
Vind het echt heel raar......

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:16

ik had t ook niet meer op jou gericht luckysil Ja maar op de mensen die alleen de man de schuld blijven geven, al denk ik dat het beter is als jullie allebei jullie eigen wegen zoeken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:18

LuckySil schreef:
Dus nou ja.. Ik vind het eigenlijk wel weer prima..
Eerst een hele heisa maken, en nu doetie ineens of er niets aan de hand is.
Nou ja, dan niet hoor...
Die auto mag hij in zn r**t steken, en ik wens hem veel plezier met zichzelf vanavond..
Als hij zijn vrienden belangrijker vind, dat het uitpraten met mij..
Vind het echt heel raar......

Ik ben bang dat je hier een goede conclusie trekt. Hij probeert met sjago gedrag jouw een schuldgevoel aan te praten. Moet hem alleen geen energie kosten. Bij het eerstvolgende gesprek moet je eens even goed tekeer gaan tegen die gast. Wèrkelijk wat een klojo Boos!

Je komt al weer aardig op voor jezelf Knipoog goed zo !! OK dan!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 13:21

Thx Lachen
Ja voelt eigenlijk ook wel goed Bloos
Niet dat hij onder de indruk was.. maar goed Tong uitsteken
Bij het volgende gesprek ga ik het er ook zeker over hebben..
Wil dit gewoon uitgepraat hebben, nu doet hij ineens alsof er niets is gebeurd..

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:23

Wat een naar verhaal.

Hij heeft er maar mee te leven, en als die echt van je houd doet hij dat ook.
Jij moet meer geven en hij moet het meer accepteren als het een keer niet gaat.

In ieder geval veel sterkte.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 13:25

Romytjuuh schreef:
Wat een naar verhaal.

Hij heeft er maar mee te leven, en als die echt van je houd doet hij dat ook.
Jij moet meer geven en hij moet het meer accepteren als het een keer niet gaat.

In ieder geval veel sterkte.

Bedankt.. Ja het moet een beetje van beiden komen..
Hoop ook dat dat gaat gebeuren vanaf nu Lachen