Hoe kom ik erachter?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_knollie_

Re: Hoe kom ik erachter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 20:14

@lillytjuh : bedankt voor je reactie.

Hij heeft nog steeds niet gebeld en krijg nu ook steeds het gevoel dat hij niet meer belt ook. Als hij met vrienden heeft afgesproken dan spreekt hij meestal rond half 8/8u wel af. Dus echt tijd om te bellen is er dan niet. Ik kan het mis hebben natuurlijk.

Ik weet niet meer wat ik moet doen als hij niet belt. Moet ik dan alsnog bellen of moet ik dan wéér smsen. Ik weet het niet meer.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:17

_knollie_ schreef:

Hij heeft nog steeds niet gebeld en krijg nu ook steeds het gevoel dat hij niet meer belt ook. Als hij met vrienden heeft afgesproken dan spreekt hij meestal rond half 8/8u wel af. Dus echt tijd om te bellen is er dan niet. Ik kan het mis hebben natuurlijk.

Ik weet niet meer wat ik moet doen als hij niet belt. Moet ik dan alsnog bellen of moet ik dan wéér smsen. Ik weet het niet meer.

nee laat die koe lekker in zijn eigen sop gaar koken.. en hoe moeilijk het ook is: ik zou niks meer van me laten horen!!

wat denkt die zak wel niet??!! Boos!

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:18

Jij bent wel heel erg lief voor hem hoor Knollie. Ik zou allang een fles Spa Rein hebben gekocht en die over zijn hoofd leeggegooit hebben. Daarbij had ik hem ook verteld dat, mocht hij het ooit nog in zijn hoofd krijgen, hij mij nu ook écht niet meer hoefde te bellen.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 20:19

LimaMambo schreef:
_knollie_ schreef:

nee laat die koe lekker in zijn eigen sop gaar koken.. en hoe moeilijk het ook is: ik zou niks meer van me laten horen!!

wat denkt die zak wel niet??!! Boos!

Ja je hebt gelijk! Ga ik ook niet doen meer. Als hij dan vervolgens morgen belt ofzo neem ik wel op, en hoop ik dat het me lukt om alles te zeggen wat ik wil zeggen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:20

goed zo meid! laat het maar van hem uit komen nu! jij hebt je best gedaan.. nu ligt het balletje bij hem Knipoog

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:21

@knollie: wat jij verdient is een hele grote knuffel!!!!
Als ik in jou schoenen had gestaan (oke lijkt makkelijk oordelen vanaf een afstandje natuurlijk) had ik denk ik besloten om een punt achter de relatie te zetten.

Hoe oud ben je eigenlijk? Heeft hij hiervoor andere relaties gehad? Weet echt niemand van jullie relatie?

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 20:24

lillytjuh schreef:
@knollie: wat jij verdient is een hele grote knuffel!!!!
Als ik in jou schoenen had gestaan (oke lijkt makkelijk oordelen vanaf een afstandje natuurlijk) had ik denk ik besloten om een punt achter de relatie te zetten.

Hoe oud ben je eigenlijk? Heeft hij hiervoor andere relaties gehad? Weet echt niemand van jullie relatie?

Ik ben 20 en hij 28. Hij heeft hiervoor al 3 relaties van allemaal 3 jaar gehad. En zelfs samengewoond. Voor mij is dit eigenlijk de eerste echt relatie. Voor zover je het een relatie kunt noemen natuurlijk.
Mijn vriendinnen weten wel van ons af, maar mijn ouders niet. Van zijn kant denk ik alleen dat zijn vrienden wat weten, maar verder niet. En ik weet ook niet wat hij tegen vrienden dan zegt.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:25

wooooow 28 en dan nog zo'n HORK! Boos!
sorry meid maar hij gedraagt zich als een kleuter..

voor mij zou dit allang duidelijk zijn...

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:28

Ga vanavond lekker stappen met vriendinnen en sla een echt leuke vent aan de haak, deze man is jou niet niet waard!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:29

Meid, dit werkt nu niet, en het gaat ook nooit werken..
Stop hiermee en ga jezelf gelukkig maken, daar heb je niét iemand voor nodig die jou niet respecteert om wie je bent..

Overigens is dit waarschijnlijk een levensles hoe het niet moet.. in deze leeftijd ga je ruggegraat krijgen, maar daarvoor moet je eerst een paar keer op je bek gaan.. Bloos
Laatst bijgewerkt door Casarell op 20-12-08 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:31

Jeetje je zou op zijn leeftijd ook wel wat meer verwachten inderdaad! Wat een rotsituatie!!

Hoop dat je bij je standpunt blijft en m niet smst of belt! Ik hoop echt zo onwijs voor je dat hij inziet waar hij mee bezig is en dat hij je op deze manier echt een keer gaat verliezen! En dat hij je straks opbelt en zegt dat ie van je houdt en dat ie je mist! Zo in spanning zitten is vreselijk!!!

Is dit de eerste keer dat hij je zo behandeld?

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 20:33

femmefatale1 schreef:
Meid, dit werkt nu niet, en het gaat ook nooit werken..
Stop hiermee en ga je eigen gelukkig maken, daar heb je niet iemand voor nodig die jou niet respecteerd om wie je bent..

Overigens is dit waarschijnlijk een levensles hoe het niet moet.. in deze laaftijd ga je ruggegraat krijgen, maar daarvoor moet je eerst een paar keer op je bek gaan.. Bloos

Ja daar heb je misschien wel gelijk in. Jammer dat ik gelijk deze ervaring heb. Het doet ontzettend veel met me.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 20:36

lillytjuh schreef:
Jeetje je zou op zijn leeftijd ook wel wat meer verwachten inderdaad! Wat een rotsituatie!!

Hoop dat je bij je standpunt blijft en m niet smst of belt! Ik hoop echt zo onwijs voor je dat hij inziet waar hij mee bezig is en dat hij je op deze manier echt een keer gaat verliezen! En dat hij je straks opbelt en zegt dat ie van je houdt en dat ie je mist! Zo in spanning zitten is vreselijk!!!

Is dit de eerste keer dat hij je zo behandeld?

Hij zegt nooit zomaar dat hij van me houdt en me mist, heel af en toe maar, maar dat heeft ook wel weer een reden die ik wel snap. Hij durft niet echt de binden omdat hij bang is weer op zijn bek te gaan. Maar hij heeft me ook weleens gezegd dat hij beseft dat hij met dit gedrag juist mensen bij hem vandaan haalt. Maar ik zie niet dat hij er wat mee doet. En nogmaals ik zal ook zeker dingen niet perfect doen en dingen fout hebben gedaan.

En nee, dit is helaas niet de eerste keer dat hij me zo behandeld, maar iedere keer dacht ik maar aan hem. Hij had het zo moeilijk en heb mezelf weggecijferd. Heel stom van mezelf. Ik hoopte steeds maar dat het wel goed kwam. En als hij dan weer een dagje lief deed of het ging even 3 weken goed was ik weer helemaal in love. En dan kon ik heel veel hebben van hem als hij weer klote deed.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:38

Citaat:
Het doet ontzettend veel met me.

Klopt, en daar leer je van..
Het zal uiteindelijk bijdragen aan wie JIJ bent..

Sterkte..

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:43

Als hij zich zo blijft gedragen zal hij op zijn bek blijven gaan! Natuurlijk gaan mensen hem uit de weg als hij zo doet! Zo ga je namelijk niet met mensen om!

Niemand is perfect meis..... jij vast ook niet maar om zo te doen dat verdient gewoon niemand!

Je moet echt meer aan jezelf gaan denken! Ga iets leuks doen met vriendinnen, even je zinnen verzetten! Je kunt blijven hopen dat hij veranderd en dat alles goed wordt maar ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet zomaar zal gebeuren! Mijn vriend en ik knokken ons nu ook helemaal kapot voor onze relatie. En tja dat is heel zwaar maar we willen allebei heel graag en zullen er dan ook zeker hard voor vechten. Jij vecht zoals ik het nu lees alleen...... dat trekt uiteindelijk geen mens!
Hoop dat je sterk en dapper genoeg bent om dit weekend niet te bellen of smsen! Laat hem maar komen, laat hem maar sorry zeggen! Jij hebt meer dan je best gedaan nu is het zijn beurt!

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 20:47

lillytjuh schreef:
Als hij zich zo blijft gedragen zal hij op zijn bek blijven gaan! Natuurlijk gaan mensen hem uit de weg als hij zo doet! Zo ga je namelijk niet met mensen om!

Niemand is perfect meis..... jij vast ook niet maar om zo te doen dat verdient gewoon niemand!

Je moet echt meer aan jezelf gaan denken! Ga iets leuks doen met vriendinnen, even je zinnen verzetten! Je kunt blijven hopen dat hij veranderd en dat alles goed wordt maar ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet zomaar zal gebeuren! Mijn vriend en ik knokken ons nu ook helemaal kapot voor onze relatie. En tja dat is heel zwaar maar we willen allebei heel graag en zullen er dan ook zeker hard voor vechten. Jij vecht zoals ik het nu lees alleen...... dat trekt uiteindelijk geen mens!
Hoop dat je sterk en dapper genoeg bent om dit weekend niet te bellen of smsen! Laat hem maar komen, laat hem maar sorry zeggen! Jij hebt meer dan je best gedaan nu is het zijn beurt!

Ja ga het ook zeker proberen. Het gekke is, het lijkt wel alsof hij alleen tegen mij zo doet. Hij is verder best populair, heeft veel vrienden, is geliefd op het werk enz. Maar zodra hij alleen thuis zit is het een hoopje ellende. Ik denk dat ik een van de weinige ben die hem "echt" kent en van zijln problemen af weet. Of hij houdt mij voor de gek.

Bedankt voor je berichtjes.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:52

weet je ik krijg hier steeds een minder goed gevoel over, Na een paar dingen die jij hier heb geschreven. Je kan veel beter krijgen, een van 28 die zich nog zo gedraagt. Ik zou het niet vertrouwen, laat hem gaan.... dump hem. Maak jezelf gelukkig want er zijn echt nog meer mannen dat hij hoor.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:52

Heej meis ik moet er van tussen! heb je even een pm gestuurd!
Hou je taai!

knuffel!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:54

_knollie_ schreef:
Het gekke is, het lijkt wel alsof hij alleen tegen mij zo doet. Hij is verder best populair, heeft veel vrienden, is geliefd op het werk enz. Maar zodra hij alleen thuis zit is het een hoopje ellende. Ik denk dat ik een van de weinige ben die hem "echt" kent en van zijln problemen af weet. Of hij houdt mij voor de gek.

Of jij bent één de weinigen die het van ´m pikt.......

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 21:37

Hij heeft nog steeds niets laten horen, heb er een hard hoofd in. Heb zelf nog 1x gebeld, maar hij neemt niet op. Ik laat hem maar doen nu.

Vind het alleen klote, omdat ik het nu zelf niet goed kan afsluiten voor mezelf. En ik heb nog spullen liggen bij hem, maar die laat ik voorlopig maar even liggen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 22:19

Mijn idee, zo vlug mogelijk die spullen gaan ophalen en dag zwaaien met het handje.
Goh, dit is gedrag dat je echt niet kan verwachten van iemand van 28 Bloos En daarbij lijkt het mij echt dat jij een superlief en zacht persoontje bent en je hoort dus op handen gedragen te worden ipv als een slaafje ja of nee knikken als het hem uitkomt.
Heel goed dat je nu voor je zelf opkomt en zelf kan zien dat hij jou verandert heeft, dat is meestal nog het moeilijkst van alles

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 23:41

Knollie, dit is slikken meid, maar niet een hand vol maar een land vol...
Dit is geen goeie vent voor je, zoek er een die jou verdient.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 01:25

Morgen onaangekondigd 's morgens vroeg voor de deur staan, je spullen halen en wegwezen, dat is het enige zinnige advies dat ik geven kan... maar ik begrijp dat het gevoelsmatig een stuk lastiger ligt...

Maar één ding is zeker... hij is niet eerlijk, houd zijn afspraken niet en alles mag alleen zoals het meneer uitkomt.. dat is GEEN relatie.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 02:20

Zoals het op mij overkomt... heeft die knul flinke problemen met zichzelf en gebruikt hij jou om zich beter te voelen maar meer niet....

Je mag hem niet zomaar bellen, hij liegt, je mag niet zomaar langs (na een jaar????), zijn ouders mogen het niet weten...

Dat is toch geen relatie?

Ik zou verdorie een hond nog niet zo behandelen.

Trek je ogen open en blijf ver weg van je telefoon de komende dagen zou ik zeggen... eerst jezelf graag zien... en dan gaan je ogen wel open...

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 02:58

Nou ik heb hem vanavond 1x zelf gebeld en toen nam hij niet op. Vervolgens belt hij een half uur later terug. Ik heb gezegd dat ik wil praten omdat ik me zo verdrietig voel en zo ongelukkig. Ik heb gezegd dat ik het niet meer trek en dat ik wil dat hij een keuze maakt.

Maar altijd als ik zeg wat me dwars zit zegt hij gelijk "Ja tuurlijk, alles ligt aan mij. Ik ben de boosdoener en ik doe alles verkeerd!" Ik kan hem niet uitleggen hoe ik me voel door hem, want hij wordt gelijk boos en vind het oneerlijk dat ik hem overal de schuld van geef. Ik weet echt niet meer hoe ik moet reageren als hij zo doet, want zo kan ik niets uitleggen.
Ook zei hij nog ineens, "ja ik heb al eerder gezegd dat het toch niet werkt, maar jij pussde mij iedere keer en dramde je zin door om toch door te gaan". Dat is dus echt niet waar. Heb zelfs een keer gehad dat ik het niet meer zag zitten en toen zij hij dat ik hem dan liet vallen en ik heb hem zo vaak gezegd dat als hij niet meer wil, dat hij het moet zeggen. Hij wilde er idd 2x mee stoppen, maar als je dan besluit door te gaan dan komt dat toch van beide kanten? Het deed me zo pijn die opmerking en heb er niets op gezegd.

Wat ik me voor hem wel kan voorstellen als we praten....hij krijgt gelijk alles op zijn dak. Dus alles te horen wat hij niet goed doet, dat is voor hem erg aanvallen en ook niet zo leuk. Maar ik weet niet hoe ik dit beter moet zeggen tegen hem.

We gaan nu maandag middag praten. Heb gezegd dat ik een keuze van hem wil en als hij het al weet dat hij het me dan nu gelijk aan de telefoon moest zeggen. Maar dat deed hij niet, maar hij zei ook niet of hij door wilde. Hij zei niets eigenlijk. Voel me nu zo onzeker, ik weet echt niet wat hij wil, maar ik vrees het ergste.