Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_knollie_ schreef:@lillytjuh : bedankt voor je reactie.
Hij heeft nog steeds niet gebeld en krijg nu ook steeds het gevoel dat hij niet meer belt ook. Als hij met vrienden heeft afgesproken dan spreekt hij meestal rond half 8/8u wel af. Dus echt tijd om te bellen is er dan niet. Ik kan het mis hebben natuurlijk.
Ik weet niet meer wat ik moet doen als hij niet belt. Moet ik dan alsnog bellen of moet ik dan wéér smsen. Ik weet het niet meer.
LimaMambo schreef:_knollie_ schreef:@lillytjuh : bedankt voor je reactie.
Hij heeft nog steeds niet gebeld en krijg nu ook steeds het gevoel dat hij niet meer belt ook. Als hij met vrienden heeft afgesproken dan spreekt hij meestal rond half 8/8u wel af. Dus echt tijd om te bellen is er dan niet. Ik kan het mis hebben natuurlijk.
Ik weet niet meer wat ik moet doen als hij niet belt. Moet ik dan alsnog bellen of moet ik dan wéér smsen. Ik weet het niet meer.
nee laat die koe lekker in zijn eigen sop gaar koken.. en hoe moeilijk het ook is: ik zou niks meer van me laten horen!!
wat denkt die zak wel niet??!!
lillytjuh schreef:@knollie: wat jij verdient is een hele grote knuffel!!!!
Als ik in jou schoenen had gestaan (oke lijkt makkelijk oordelen vanaf een afstandje natuurlijk) had ik denk ik besloten om een punt achter de relatie te zetten.
Hoe oud ben je eigenlijk? Heeft hij hiervoor andere relaties gehad? Weet echt niemand van jullie relatie?
femmefatale1 schreef:Meid, dit werkt nu niet, en het gaat ook nooit werken..
Stop hiermee en ga je eigen gelukkig maken, daar heb je niet iemand voor nodig die jou niet respecteerd om wie je bent..
Overigens is dit waarschijnlijk een levensles hoe het niet moet.. in deze laaftijd ga je ruggegraat krijgen, maar daarvoor moet je eerst een paar keer op je bek gaan..
lillytjuh schreef:Jeetje je zou op zijn leeftijd ook wel wat meer verwachten inderdaad! Wat een rotsituatie!!
Hoop dat je bij je standpunt blijft en m niet smst of belt! Ik hoop echt zo onwijs voor je dat hij inziet waar hij mee bezig is en dat hij je op deze manier echt een keer gaat verliezen! En dat hij je straks opbelt en zegt dat ie van je houdt en dat ie je mist! Zo in spanning zitten is vreselijk!!!
Is dit de eerste keer dat hij je zo behandeld?
Citaat:Het doet ontzettend veel met me.
lillytjuh schreef:Als hij zich zo blijft gedragen zal hij op zijn bek blijven gaan! Natuurlijk gaan mensen hem uit de weg als hij zo doet! Zo ga je namelijk niet met mensen om!
Niemand is perfect meis..... jij vast ook niet maar om zo te doen dat verdient gewoon niemand!
Je moet echt meer aan jezelf gaan denken! Ga iets leuks doen met vriendinnen, even je zinnen verzetten! Je kunt blijven hopen dat hij veranderd en dat alles goed wordt maar ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet zomaar zal gebeuren! Mijn vriend en ik knokken ons nu ook helemaal kapot voor onze relatie. En tja dat is heel zwaar maar we willen allebei heel graag en zullen er dan ook zeker hard voor vechten. Jij vecht zoals ik het nu lees alleen...... dat trekt uiteindelijk geen mens!
Hoop dat je sterk en dapper genoeg bent om dit weekend niet te bellen of smsen! Laat hem maar komen, laat hem maar sorry zeggen! Jij hebt meer dan je best gedaan nu is het zijn beurt!
_knollie_ schreef:Het gekke is, het lijkt wel alsof hij alleen tegen mij zo doet. Hij is verder best populair, heeft veel vrienden, is geliefd op het werk enz. Maar zodra hij alleen thuis zit is het een hoopje ellende. Ik denk dat ik een van de weinige ben die hem "echt" kent en van zijln problemen af weet. Of hij houdt mij voor de gek.