En mijn geld is op een gegeven moment ook op, mijn spaarrekening is verdomme naar hem gegaan, dus beweer niet dat ik geen goeie vriendin voor hem ben. Op het moment ben ik diegene die zijn therapie betaald omdat het niet vergoed word en dit heeft voor mij ook gevolgen. En bij mij houd het op een gegeven moment ook op en dat punt begint nu een beetje te komen, hij wil het me dolgraag terugbetalen, maar ik wil eerst weleens zien of die uitkering er komt, want ik ben ook maar een student die voor het minimumloon heel de dag werkt.Russel, thnx, ik weet wat je bedoeld, maar hij zegt zelf als dat de enige optie is dan moet het maar, want zijn schulden rijzen nu al de pan uit... En zonder inkomen kan hij dus ook nergens een betalingsregeling treffen.

Als student mochten ze niet aan zijn studiefinanciering komen, maar werken ging toen gewoon niet en school redde hij al amper. Uitkering wrs wel, maar die moet er eerst komen en dan zien we wel verder.
En hij is pas sinds een maand geen student meer, hiervoor wel, maar toen redde hij het al niet met de hoogste lening...