Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
doodeng!
Dus gaf wat teveel gas, en die auto van m'n vriend reageerd daar al zo fel op = spinnende wielen. Schrok me rot.
. Voor ik mijn papiertje had, had ik een koeienletter van een L achter mijn auto hangen dus dat was bij voorbaat al mijn excuus moest het mislopen, maar als je dat niet meer hebt plakken en je met het echte bewijs rondrijdt is het alleen maar knullig wanneer je midden tijdens het spitsuur stilvalt voor het groene licht met een hele rij auto's achter je. Even afkloppen dat dit mij nog nooit overkomen is gelukkig
. Wel al stilgevallen omdat ik in 2de wilde vertrekken maar toen was ik helemaal alleen. En het dan nog niet doorhebben, ik starte de auto gewoon opnieuw en reed weg alleen veel langzamer met de koppeling. En ik mezelf maar afvragen waarom hij zo abnormaal schokte, totdat ik mijn hand naar de pook verplaatste om om te schakelen
.
Meteen in het donker, en nog maar 4 wk mn rijbewijs, waarvan maar 2 gereden. Vond ik toch best eng
En iedere keer als je op een kruispunt komt nadenken: ze rijden hier links, dus als ik die kant op kijk zou de auto op die strook rijden, en als ik de andere kant op kijk zit het zo. Hier staat wel bij ieder kruispunt aangegeven wie er voorrang moet geven en wie niet. En duidelijk ook