Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chrissie_ schreef:Vanaf Heerenveen of Steenwijk? En hoelaat? Vanmorgen om 8 uur was die nog rustig richting Leeuwarden.
vivalavida_ schreef:Mag je trouwens 1e klas zitten als alles zo vol zit (en je dus een kaartje hebt voor 2e klas)?
Inoterry schreef:vivalavida_ schreef:Mag je trouwens 1e klas zitten als alles zo vol zit (en je dus een kaartje hebt voor 2e klas)?
Nee. Tenzij er duidelijk toestemming is gegeven.
Unwritten schreef:Uhuh onnodig trekken is strafbaar
Ik heb het 1 keer niet onnodig gedaan, maar de conductrice begon me toch op me te schelden
Unwritten schreef:Er zat een vrouw klem, en wij kregen haar niet los dus we hadden technische dienst nodig, was op station Zoetermeer, ze zat klem tussen de deuren, maar er kwam maar niemand kijken waarom de deur niet dicht ging, conductrice niet etc. Dus noodrem, en daar kwam de technische dienstDie zei ook dat ik goed gehandeld had, conductrice vond van niet
Pinootje schreef:Inoterry schreef:
Nee. Tenzij er duidelijk toestemming is gegeven.
En hoe wordt dat gegeven? Omproepen in de trein of via de conducteur zelf??
Pinootje schreef:Misschien omdat het háár fout is?? Dat ze niet gecontroleerd had of alle deuren dicht waren??
Pinootje schreef:Misschien omdat het háár fout is?? Dat ze niet gecontroleerd had of alle deuren dicht waren??
roosje84 schreef:Pinootje schreef:Misschien omdat het háár fout is?? Dat ze niet gecontroleerd had of alle deuren dicht waren??
Dat zou ook heel goed kunnen
Inoterry schreef:Van het weekend stopte er nog een vrouw haar kinderwagen tussen de deuren, na 2 keer fluiten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charles schreef:Ik vind dat altijd zo stom als ik in de trein zit en ik zie mensen instappen na het fluitjeKan ik me echt aan ergeren..
Brennivin schreef:Jamaar, wat als ze nou een half uur moeten wachten op de volgende trein en de trein staat voor hun neus. Ik vind het niet erg hoor, ik doe het zelf soms ook wel.
Brennivin schreef:Dat vraag ik mij ook af, haha. Het maakt idd nietzoveel uit, je in 2de klas of in 1st klas reist.. Het is tenslotte gratis voor de ov-houders..Waarom kun je met je OV niet gewoon in de eerste klas zitten? Nu zit ik iedere ochtend tussen de vieze forenzen die lekker breeduit gaan zitten.