zwangere vrouwen zijn mooi?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janne

Re: zwangere vrouwen zijn mooi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:31

ik heb helemaal niets met babys en dus ook zwangere vrouwen.
vind het vaak ook foei lelijk hoe ze zich kleden zon lelijke band om hun buik,kan het ook echt niet mooi vinden een zwangere vrouw.
en dan hebben we het idd nog niet over dat gezeik van dat ze het zo zwaar hebben enz enz.
heb ook alleen echte moedergevoelens als ik een pup kittenof een veulen zie.schaam schaam.
dat terwijl mijn moeder zwangere vrouwen prachtig vind en gek is op babies haha

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:33

Nee ik vind niemand zo algemeen genomen mooi. (het over 1 kam scheren idee).

Het mooie dat ze vaak, maar zeker niet altijd hebben, is denk ik de uitstraling van geluk die ze zo overduidelijk bezitten.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:55

Suzanne F. schreef:
Hahaha ik ben wel zwanger geweest hoor. Haha!
Ik heb zelf een makkelijke zwangerschap gehad. Heb op de dag van mijn bevalling nog met weeen mn stallen snel staan uit te mesten. Toen de kraamzorg de deur uit was rende ik snel weer naar de stallen toe.

Weinig klachten gehad moet ik eerlijk toegeven. Misschien daardoor kon ik me soms wel wat ergeren aan andere zwangeren die maar klaagden en zeurden. Ik was wel moe maar goed, life goes on. Paarden moesten er uit en het werk moest klaar.
Ik vind het ook vaak een stukje mentaliteit hoewel ik wel geloof dat sommige vrouwen echt heel beroerd zijn als ze zwanger zijn. Ik heb denk ik zelf geluk gehad. Lachen

oke, wist niet dat ze jou bedoelde.

maar de een heeft er meer last van dan de ander, jij hebt gewoon een ontzettende makkelijke zwangerschap gehad!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:01

Ik kan niet wachten tot ik een buikje heb Haha!
Denk dat ik er dan niet vanaf kan blijven Tong uitsteken
Ik kijk eigenlijk nooit naar mensen maar naar zwangere buiken kijk ik graag Ja

Rosmoov

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:05

janne schreef:
ik heb helemaal niets met babys en dus ook zwangere vrouwen.
vind het vaak ook foei lelijk hoe ze zich kleden zon lelijke band om hun buik,kan het ook echt niet mooi vinden een zwangere vrouw.
en dan hebben we het idd nog niet over dat gezeik van dat ze het zo zwaar hebben enz enz.
heb ook alleen echte moedergevoelens als ik een pup kittenof een veulen zie.schaam schaam.
dat terwijl mijn moeder zwangere vrouwen prachtig vind en gek is op babies haha

hey jij bent mn lotgenoot hahahahaha Haha!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:07

Hier eentje die niet zeikt over het zwaar hebben Knipoog
Niet iedereen over 1 kam scheren graag Schijnheilig

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:49

Cyntje schreef:
Ik kijk eigenlijk nooit naar mensen maar naar zwangere buiken kijk ik graag Ja

Ikke precies andersom, ik kijk graag naar mensen, maar zwangere vrouwen sla ik snel over Clown

Grappig dat mensen zo tegenstrijdig zijn Lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:59

Ik moet zeggen dat ik die collega van mij nu ik haar zag met der dochtertje nog meer zag stralen dan toen ze zwanger was.

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:07

Ik ga even in op de beginpost en Njen's reactie hierboven, maar ik was pas op kraamvisite bij een goede kennis, en heb me er juist toen zo enorm over zitten verbazen wát een geluk zij (de moeder dus) uitstraalde, ik vond echt heel mooi! Terwijl ik dat tijdens haar zwangerschap zeker niet zo extreem zo heb gezien.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:12

ik ben benieuwd of zij nog zo straalt als het schatje de hele nacht huilt....ik ken zat moeders die als de baby er eenmaal is, er helemaal door zijn en met grote wallen onder hun ogen lopen van het slaaptekort...

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:20

Of ik het nou mooi vind? Ik heb er niet zoveel mee. Ik vind het niet erg charmant als vrouwen op het laatst wat gaan "waggelen" (met alle respect voor hun laatste lootjes hoor!) en persoonlijk hou ik er ook niet zo van als ze de buik extra benadrukken met kleding. Heb zelf niet echt een directe kinderwens maar ik vind het wel knap dat de vrouw in staat is een kind ter wereld te brengen!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:23

Ik vind het prachtig!! Ik móet er ook altijd naar kijken. Ik heb zelf (nog? ) geen kinderwens maar zwanger zijn, dat lijkt me fantastisch.

Die buik die is zó mooi!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:19

hier ook een zwangere Haha!

Ik vind over het algemaan zwangere vrouwen ook mooi maar hoef geen blote buiken te zien dat vind ik dan weer helemaal niks. Hoef ook geen foto van m'n eigen blote buik.
Ik heb wel lang moeten wachten tot ik met m'n buik kon showen dat is dan ook het enigste wat ik te zeuren had tot nu toe Haha! Heb geen klachten en voel me prima, kan alles nog.

Ik heb ook niet het gevoel dat ik er alleen maar over praat, begin er eigenlijk ook pas over als iemand er naar vraagt. Heb nog genoeg andere dingen om over te kletsen Haha!

Je hebt hele mooie positie kleding, ben zelf niet zo weg van buikbanden heb er dan ook maar 1 (heb ik gekregen Lovers en is me nog steeds te groot Bloos ). Maar Vind het wel leuk om de buik te showen met een centuurtje er boven ofzo.

Nu wil ik wel even m'n buik showen hoor Haha!
Afbeelding

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:26

ziet er prachtig uit! Haha!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:36

Ik vind het ook mooi om te zien, zie ze vaak in de winkel waar ik werk(kruidvat, dus al die luiers e.d.) maar ze stralen gewoon echt. Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:42

Vind ik erg mooi thirza

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:50

Hangt er vanaf, buiken zijn zo anders, mensen zijn zo anders! Het kan best mooi zijn, maar ik kan me niet voorstellen met zo'n enorme toeter te lopen, krijg spontaan ook rugpijn. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:10

Hmm nee, ik heb er weinig mee, zwangere vrouwen...
De meesten vind ik écht niet mooi, bij sommigen gaat het nog wel..Maar dat zijn vaak vrouwen die voor hun zwangerschap ook bloedmooi waren.
( maar goed, het moedergen ontbreekt hier dan ook Haha! )
En als ik ze zie denk ik vooral 'oh poor you, straks is je lichaam echt geruïneerd' Nagelbijten / Gniffelen
Al die striae, vel wat over is, hechtingen op plekken waar het niet hoort...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:12

Niet iedereen krijgt striae,... vel hersteld zich 9 van de 10 keer weer voldoende en hechtingen horen sowieso niet in je lichaam Clown

Misschien verder kijken dan de cliché-verhalen?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:21

Ik vind zwangerschap op zich al een prachtig iets en ik vind zwangere vrouwen ook meestal erg mooi Ja
Vooral zo'n prachtige ronde dikke buik, dat daar gewoon een mensje in groeit, ik vind het fascinerend!
Ik heb ook altijd gezegd dat wanneer ik zwanger ben, iedereen het mag zien *LOL* Als ik m'n huidige figuurtje verder een beetje mag behouden, lijkt het me geweldig om mooie, strakke kleding te dragen zodat iedereen die dikke toeter kan zien Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:22

Vind juist spijtig het idee dat je het maar moet wegsteken, zo een dingen helpen niet om een minder oppervlakige samenleving te krijgen. Mensen die zo denken helpen het juist

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:30

Kanelly schreef:
En als ik ze zie denk ik vooral 'oh poor you, straks is je lichaam echt geruïneerd' Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha hier geen spoor van zwangerschap meer te zien, geen striae, geen vel of vet en geen hechtingen.... Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:49

Kanelly schreef:

Whahaha, nou, geldt inderdaad ook niet voor mij Haha! . Hechtingen had ik wel, maar dat gaat weer over, maar ik heb helemaal geen striae, je lichaam trekt snel genoeg weer bij (is mijn ervaring) en vind mijn lichaam zelfs mooier dan voor mijn zwangerschap. Zet jij maar eens zo'n prestatie neer, dan praten we daarna wel weer eens verder. Tong uitsteken

Ik vind de meeste zwangere vrouwen wel heel mooi trouwens. Ze stralen vaak, hun haar glanst en is voller en ik vind een nieuw leven in zo'n toekomstige mama heel bijzonder. Mijn beste vriendinnetje is net bevallen en haar gelukzalige, trotse gezicht en warme uitstraling is geweldig Lachen ! En als ik foto's van mezelf terug zie, dan straalde ik ook, mijn gezicht was zachter en die rondingen waren mooi. Ondanks mijn 9 maanden (extreme) misselijkheid, waar ik zelf nog in het ziekenhuis voor beland ben met 32 wkn zwangerschap. Dat laat toch wel zien hoe je mentale geluk kan overheersen op de fysieke kwaaltjes. Haha!
En voor mijn prachtige dochter had ik het graag over. Lovers

Ik vind al dat gezeur over uiterlijke zaken bij een zwangerschap (wel of niet mooi???) eerlijk gezegd ook wel een beetje oppervlakkig. Koe

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:54

geerke schreef:
ik ben benieuwd of zij nog zo straalt als het schatje de hele nacht huilt....ik ken zat moeders die als de baby er eenmaal is, er helemaal door zijn en met grote wallen onder hun ogen lopen van het slaaptekort...

Dat klopt. In die periode straal je wat minder. Clown
Maar ook die periode gaat voorbij, hoor, en door de intense liefde die je voor je kind voelt, doe je gewoon wat je moet doen: Heel goed zorgen voor je kindje en dus weinig slapen. Knipoog

PS: @Thirza; mooie buik, hoor. Veel succes met je bevalling straks Lachen !! En geniet nog maar lekker van je uitstraling!!! Knipoog

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:58

Twiggy2008 schreef:
Maar ook die periode gaat voorbij, hoor, en door de intense liefde die je voor je kind voelt, doe je gewoon wat je moet doen: Heel goed zorgen voor je kindje en dus weinig slapen. Knipoog

Klopt maar ik was de eerste maanden een wandelend wrak maar vooral psychisch. Ik trok het echt niet meer. Maar met liefde zat ik vele malen per nacht op de bank voor mn kleintje hoor. Daar lag het niet aan.