Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Hahaha ik ben wel zwanger geweest hoor.![]()
Ik heb zelf een makkelijke zwangerschap gehad. Heb op de dag van mijn bevalling nog met weeen mn stallen snel staan uit te mesten. Toen de kraamzorg de deur uit was rende ik snel weer naar de stallen toe.
Weinig klachten gehad moet ik eerlijk toegeven. Misschien daardoor kon ik me soms wel wat ergeren aan andere zwangeren die maar klaagden en zeurden. Ik was wel moe maar goed, life goes on. Paarden moesten er uit en het werk moest klaar.
Ik vind het ook vaak een stukje mentaliteit hoewel ik wel geloof dat sommige vrouwen echt heel beroerd zijn als ze zwanger zijn. Ik heb denk ik zelf geluk gehad.

janne schreef:ik heb helemaal niets met babys en dus ook zwangere vrouwen.
vind het vaak ook foei lelijk hoe ze zich kleden zon lelijke band om hun buik,kan het ook echt niet mooi vinden een zwangere vrouw.
en dan hebben we het idd nog niet over dat gezeik van dat ze het zo zwaar hebben enz enz.
heb ook alleen echte moedergevoelens als ik een pup kittenof een veulen zie.schaam schaam.
dat terwijl mijn moeder zwangere vrouwen prachtig vind en gek is op babies haha

Cyntje schreef:Ik kijk eigenlijk nooit naar mensen maar naar zwangere buiken kijk ik graag

Heb geen klachten en voel me prima, kan alles nog. 
en is me nog steeds te groot
). Maar Vind het wel leuk om de buik te showen met een centuurtje er boven ofzo.
)

Als ik m'n huidige figuurtje verder een beetje mag behouden, lijkt het me geweldig om mooie, strakke kleding te dragen zodat iedereen die dikke toeter kan zien
Kanelly schreef:En als ik ze zie denk ik vooral 'oh poor you, straks is je lichaam echt geruïneerd'
Al die striae, vel wat over is, hechtingen op plekken waar het niet hoort...
Kanelly schreef:En als ik ze zie denk ik vooral 'oh poor you, straks is je lichaam echt geruïneerd'
Al die striae, vel wat over is, hechtingen op plekken waar het niet hoort...
. Hechtingen had ik wel, maar dat gaat weer over, maar ik heb helemaal geen striae, je lichaam trekt snel genoeg weer bij (is mijn ervaring) en vind mijn lichaam zelfs mooier dan voor mijn zwangerschap. Zet jij maar eens zo'n prestatie neer, dan praten we daarna wel weer eens verder. 
! En als ik foto's van mezelf terug zie, dan straalde ik ook, mijn gezicht was zachter en die rondingen waren mooi. Ondanks mijn 9 maanden (extreme) misselijkheid, waar ik zelf nog in het ziekenhuis voor beland ben met 32 wkn zwangerschap. Dat laat toch wel zien hoe je mentale geluk kan overheersen op de fysieke kwaaltjes.
geerke schreef:ik ben benieuwd of zij nog zo straalt als het schatje de hele nacht huilt....ik ken zat moeders die als de baby er eenmaal is, er helemaal door zijn en met grote wallen onder hun ogen lopen van het slaaptekort...

!! En geniet nog maar lekker van je uitstraling!!!
Twiggy2008 schreef:Maar ook die periode gaat voorbij, hoor, en door de intense liefde die je voor je kind voelt, doe je gewoon wat je moet doen: Heel goed zorgen voor je kindje en dus weinig slapen.