Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wonderworst_ schreef:tsja ik zeg altijd de enige MAN in je leven die je kunt vertrouwens is je papa
je kunt alleen jezelf vertrouwen.
De mensen die ik voor 100% vertrouw zijn op 1 hand te tellen... 

Maartje1990 schreef:wonderworst_ schreef:tsja ik zeg altijd de enige MAN in je leven die je kunt vertrouwens is je papa
helaas is dat ook niet altijd even waar
... hij zou nooit zo iets doen als het in kwade zin zou zijn... maar k ben pappies kleine meisiee
Blondie_ schreef:Iemand vertrouwen is goed, maar niet vertrouwen nog beter(!!).
wonderworst_ schreef:tsja ik zeg altijd de enige MAN in je leven die je kunt vertrouwens is je papa
[/quote]
... hij zou nooit zo iets doen als het in kwade zin zou zijn... maar k ben pappies kleine meisiee
[/quote]
. Wat dus ook niet wil zeggen dat ik iedereen in meteen 100% vertrouw.
, dan maar wantrouwend, sommige mensen maken er een sport van om anderen te kwetsen en vraag me niet wat ze daar leuk aan vinden. 
russel schreef:Zo langzamerhand ben ik er achter gekomen dat niemand voor 100% te vertrouwen is. Er is altijd toch een fleem van wedijver, egoïsme, jaloezie, hebberigheid. Het gevoel niet achter willen blijven, dus even een keer niet waarschuwen of bewust wijzer maken zodat iemand een beetje de fout in gaat....
Kom er steeds meer achter dat er heel veel mensen zijn die goed kunnen huichelen, liegen, achterbaks kunnen zijn, gewoon een goed staaltje toneelspel in je gezicht, alles met het hoofd gedacht en het leuke, lieve niet met het hart.
Ben je een gevoelsmens, hou je van eerlijkheid, oprechtheid en is vriendschap/collegialiteit erg belangrijk, dan sta je in een beroerde wereld.
Zo woon ik in een gelovige streek, een collega van mij is erg van de kerk, maar na een paar maanden met haar gewerkt te hebben, kom ik er steeds meer achter hoe ze dingen veinst, maar toch erg met het geloof bezig zijnd. Is dat dan iets wat alleen met je zelf te maken heeft en de wereld om je heen moet maar om zich zelf bekommeren? Juist van haar had ik dat niet gedacht, hoe zij zo goed voor zich zelf kan zorgen, gewoon mij als uitzendkracht zo heeft gebruikt en zelf "druk" zijnde lekker relaxed maanden heeft kunnen werken en ik zwom in het werk, haar werk. Voelde nooit warmte uit haar woorden en manier van doen. Juist van haar verwachtte ik het niet.
Genoeg Nep-vriendinnen gehad en de kennissen die ik heb, daarvan weet ik dat ik ze niet kan vertrouwen, dat ze achter mijn rug om roddelen..., soms ving ik dingen op die niet voor mijn oren bestemd waren.
Mijn conclusie is Nee, niemand kan je 100% vertrouwen..
..Wil niet zeggen dat ik altyd heillig ben maar ach ach ach schijn bedriegt!

eknein schreef:Ik denk teminste dat ik niet 100 % te vertrouwen ben. Daar lieg ik veel te gemakkelijk voor.
En ik denk ook niet dat er mensen op deze aardbol rondlopen die nooit iets verkeerds hebben gedaan in hun leven.