Ik wil een Audi TT.

Maar denk dat ik eerst maar een Golfje koop om wat heen en weer te scheuren haha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

take_one schreef:Ooh ik kan niet wachten tot ik m'n rijbewijs heb.
Ik wil een Audi TT.
Maar denk dat ik eerst maar een Golfje koop om wat heen en weer te scheuren haha.
Hij valt in klasse 3 of 4, je zit wel snel aan de 200 euro per 3 maanden 
Als je dan voor volkswagen gaat kun je beter kijken naar een Lupo of Fox, klein en niet al te zwaar.
Unwritten schreef:Golf is wel prijzig in zijn wegenbelasting heHij valt in klasse 3 of 4, je zit wel snel aan de 200 euro per 3 maanden
Jep, ook ik ben op zoek naar een auto en zit momenteel op de Kia Picanto, denk dat dat hem ook gaat worden aangezien ons pap ook een Kia heeft (Pregio). Zeker van belang om bij aanschaf auto goed te kijken naar wat het je per maand gaat kosten aan wegenbelasting en verzekeringen![]()
Scheelt namelijk zo een paar 100 euro op een gewichtsklasse of 2, 3. Golf lijkt klein, maar hij is heel zwaarAls je dan voor volkswagen gaat kun je beter kijken naar een Lupo of Fox, klein en niet al te zwaar.
_Cynthia_ schreef:take_one schreef:Ooh ik kan niet wachten tot ik m'n rijbewijs heb.
Ik wil een Audi TT.
Haha ja. Het liefste heb ik een Audi Q7, maar ja denk dat €80.000 me net iets te veel word
Siets schreef:Het is niet vreemd hoor, dat ze dit soort dingen over het keuren door de ANWB zeggen... Wij vinden dat zelf ook zonde, zelf zijn we immers Bovag en RDW lid. Hij zegt dus niets raars, want hij geeft aan het kan, maar in zijn ogen is dat gewoon zonde.
_Cynthia_ schreef:Siets schreef:Het is niet vreemd hoor, dat ze dit soort dingen over het keuren door de ANWB zeggen... Wij vinden dat zelf ook zonde, zelf zijn we immers Bovag en RDW lid. Hij zegt dus niets raars, want hij geeft aan het kan, maar in zijn ogen is dat gewoon zonde.
Spreek meerdere mensen die er zeker iets aan gehad heb toen ze hem bij de ANWB hebben laten keuren. Zelfs kwam de ANWB erachter bij een auto die een keer eerder half in de prak gezeten heeft en daar had de ...dealer helemaal niks van gezegd.
. Siets schreef:Het is niet vreemd hoor, dat ze dit soort dingen over het keuren door de ANWB zeggen... Wij vinden dat zelf ook zonde, zelf zijn we immers Bovag en RDW lid. Hij zegt dus niets raars, want hij geeft aan het kan, maar in zijn ogen is dat gewoon zonde.
.[/quote]
zeker een eerste auto maargoed dat is ieder zijn ding natuurlijk 

Het inruilen met schade leverde me ook nog 1000 euro op dus uiteindelijk heeft die auto me "bijna" net zoveel opgeleverd als gekost
Citaat:CielitoLindo schreef:Een auto is zo'n onwijs slechte inversteringzeker een eerste auto maargoed dat is ieder zijn ding natuurlijk
CielitoLindo schreef:Elke auto is een slechte investering, zeker een gloednieuwe auto.. Zodra je de drempel over rijd is je auto al zoveel minder waard dan de nieuw waarde.
Een auto is puur waardevermindering (dus een slechte inverstering van je geld) en zeker wanneer je een splinternieuwe koopt.
Ik kan natuurlijk niet in jouw portomonee kijken maar zeker met de huidige 'crisis' zou ik zoveel mogelijk geld in je zak houden en een leuk 2e handsje zoeken om ervaren in te worden en lekker uit te zoeken wat je wilt met je auto en wat je niet wilt. Er is zoveel keuze en zodra je dat roze papiertje hebt moet je echt nog veel leren in het verkeer..
Zodra je die ervaring opgedaan hebt een tijdje en je weet wat nou wel echt je droomauto is kan je die altijd nog aanschaffen van het geld wat je niet uitgegeven hebt en inmiddels misschien meer gespaard hebt..