Meer volwassen dus 
Mijn vriendin was dus 19 toen zij met de 40+ er kreeg!
Geen probleem mee!
Vond en vind het alleen nog raar dat zij in dezelfde leeftijdsfase zit als haar stiefdochters (verschil 20 en 23 is niet zo groot)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Meer volwassen dus 
Jij stelt een vraag, ik geef daar vanuit MIJN referentiekader antwoord op. Prima dat je het er niet mee ens bent, maar het blijft mijn mening 
Welshcobfan schreef:Jam schreef:als eerste ik heb er geen probleme mee hoor![]()
maar 25 jaar verschil zeg maar
ik dus (16) met een man van 41![]()
maar ik zou me doodschamen om t te zeggen en andere kijken je tog raar aan
hoe ga je daar dan mee om?
Ik zou wel denken als ik het leeftijdsverschil wist: die zou ik direct aan willen geven bij de politie, bah!
Dat soort mannen kan ik echt enorm waarderen!
Gewoon een goede respectvolle relatie! Leuk!
bromfiets schreef:Yvvv: Zo'n reactie is volgens ook niet nodigJij stelt een vraag, ik geef daar vanuit MIJN referentiekader antwoord op. Prima dat je het er niet mee ens bent, maar het blijft mijn mening
Ik leerde mijn vriend trouwens kennen toen ik 15 was, hij was 33 en tot aan mijn 18/19 jaar is er zelfs geen sprake geweest van sexualiteit o.i.d. van zijn kant. Ook daarna is het heel lang van kant afgekomen.
.
of wacht op een andere jongen die niet je vader kon zijn. Dat leeftijdsverschil vind ik echt niet gezond... 
Maar mss idd geen geweldige actie 
bromfiets schreef:Jam: Wat jij nu noemt is idd het grootste nadeel van zo'n relatie. Niet zozeer voor het stelletje zelf, die weten waar ze aan beginnen en kijken daar doorheen, maar voor de kinderen.
Ik ken mensen met een oude vader/moeder die er een groot probleem van maken omdat pa of ma niet mee kunnen doen in ruwe spelletjes etc. Maar ik ken er ook die er helemaal geen probleem van maken.
Welshcobfan schreef:Jam: je bent pas 15! Hij is 41!
Mijn eerlijke mening? blijf bij die kerel vandaan en wacht maar tot je wat ouder bentof wacht op een andere jongen die niet je vader kon zijn. Dat leeftijdsverschil vind ik echt niet gezond...
Maar als je er echt mee door wil gaan, zorg dan wel dat hij respectvol is en dat hij niet direct met je naar bed wil gaan. Wacht daarmee tot je 17/18 bent.
En je moet wel realistisch zijn, want tegen de tijd dat jij nog geniet van je carriere zal hij al met pensioen zijn. Tegen de tijd dat jij stopt met werken is hij (statistisch gezien) al dood... of met een beetje geluk leeft hij nog maar is wel oud...
Dus samen genieten van de oude dag zit er niet in.
Maar goed, bij teveel twijfel moet je geen relatie aangaan
Welshcobfan schreef:Jam: je bent pas 15! Hij is 41!
Mijn eerlijke mening? blijf bij die kerel vandaan en wacht maar tot je wat ouder bentof wacht op een andere jongen die niet je vader kon zijn. Dat leeftijdsverschil vind ik echt niet gezond...
Maar als je er echt mee door wil gaan, zorg dan wel dat hij respectvol is en dat hij niet direct met je naar bed wil gaan. Wacht daarmee tot je 17/18 bent.
En je moet wel realistisch zijn, want tegen de tijd dat jij nog geniet van je carriere zal hij al met pensioen zijn. Tegen de tijd dat jij stopt met werken is hij (statistisch gezien) al dood... of met een beetje geluk leeft hij nog maar is wel oud...
Dus samen genieten van de oude dag zit er niet in.
Maar goed, bij teveel twijfel moet je geen relatie aangaan

Zijn er na bijna 4 jaar er enigszins aan gewend, maar ze zien mij toch liever als hun kleine meisje (sja... nakomertje he?) 
wil je mij niet zo laten schrikken!
Welshcobfan schreef:ik weet wel zeker dat mijn ouders mijn veel oudere vriend persoonlijk zouden castreren als ik als jong grietje ermee aan kwam zetten
Maar goed,die vinden mij en een relatie sowieso al niets hahaaZijn er na bijna 4 jaar er enigszins aan gewend, maar ze zien mij toch liever als hun kleine meisje (sja... nakomertje he?)
De ouders van een andere vriendin vonden het geen probleem dat zij als 18 jarige ging scharrelen met een getrouwde 50-er! Het is niets geworden hoor, maar achteraf had mijn vriendin toch liever wat meer 'ouderlijk gezag' verwacht... want het was geen gezonde situatie maar zij vonden alles prima! Kwam geen goed gesprek aan te pas!
en jam: pff gelukkig was het hypothetisch!wil je mij niet zo laten schrikken!

detour schreef:Oke, ik dacht dat het serieus was...Sorry

)
bromfiets schreef:Mijn moeder heeft mijn vriend toentertijd uitgenodigd voor een etentje voor m'n 16e verjaardag, ze wou weten wat voor vlees ze in de kuip had
(Mijn ouders waren het er trouwens niet bepaald mee eens, maar ze kenden mij al een beetje, ben nogal koppig. En achteraf gezien had ik echt geen lievere vent kunnen hebben)

)
BraveSpots schreef:Ik vraag me af wat voor jullie persoonlijk écht not-done is kwa leeftijdsverschil?