Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
russel schreef:Huurmakelaar, bestaat die ook??

(verhuur was voor werklui). Ik weet alleen niet meer in welke constructie het was

. Dat zijn niet allemaal studenten. En daarvan weet je echt 100% zeker dat ze je ze eruit krijgt..
en nog zonder opzegtermijn ook.......... je kan bij wijze zeggen............. Morgen weg!!
heb je niet al te veel financiele en feitelijke schade
russel schreef:wuswa schreef:Kan niet! Huurovereenkomsten kunnen niet voor bepaalde tijd gesloten worden tenzij het gaat om een te slopen woning. Gewoon de procedure bij de HC afwachten en je niet gek laten maken!!
Bij particuliere woningen mag dat niet tenzij hetom een te slopen/renoveren woning gaat. Staat in de wet. Veel verhiuurders zetten een bepaalde tijd in de overeenkomst omdat ze denken dat ze er dan gebruik vankunnen maken. Veel huurders denken dathet geldt en kiezen eieren voor hun geld maar het is niet rechtsgeldig!
Dus dat betekend dat als ik mijn woning wil verhuren, die dus te koop staat en bv voor een jaar een huurcontract aan ga met huurders ik ze na een jaar er niet uit krijg??
Het fijne weet ik er namelijk niet van! Enne, volgens mij moet je het best voor een bepaalde tijd kunnen verhuren, maar idd gewoon even hulp vragen bij het opstellen van het contract, dat het duidelijk is dat wanneer er kopers zijn, die lui eruit moeten.