Hoe brommeren jullie de winter door?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

netam12

Re: Hoe brommeren jullie de winter door?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:47

Gelukkig heb ik ook de keuze om met de auto te gaan. Maar de dagen dat ik met de scooter naar stal moet of na me werk.
Heb ik toch wel een dikke jas aan skihandschoenen helm op en als het te koud is mijn joggingbroek er over heen .

Over de verzekering : Volgens mij is Unive niet zo heel duur , misschien even idee om te vissen hoe duur het daar precies is voor je moeder!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:15

x_Sannee schreef:
Nou ik vandaag was de druppel ik ga met de bus Lachen
Het was zo koud het sneeuwde. En overal modder en bladeren en sneeuw enzo echt allemaal glibberig.
Ik zie mn scootertje met beter weer wel weer ;d

@wonderworst_ ; Durf je niet te rijden omdat je bang bent weer te vallen of wat dan ook of heb je geen vertrouwen in dat je scooter heel is ? ;d

nee omdat ik bang was om weer te vallen Tong uitsteken
maar nu cross ik alweer door de buurt en maak ik zoetermeer alweer onveilig Tong uitsteken

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:17

Skiehandschoenen, dikke jas soms 2 sjaals en een extra vest.. misschien ook nog handschoentjes onder me skiehandschoenen en of een hele dikke broek met iets eronder en dan kleed ik me broek om op school Tong uitsteken of werk..

Maar als het even kan gebruik ik taxi-papa....

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:19

Ik brommer nu niet. Dat ding staat fijn werkloos te wezen tot het weer normaal weer is. Met die kou hou ik het echt niet vol op dat ding, daarbij vind ik het niet fijn rijden als het zo glad is. Dus ik pak m af en toe om hem even te laten lopen, dan rijd ik snel een blokje om, maar echt afstanden... Nee Tong uitsteken .

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:43

Morgen ga ik weer een poging wagen... want met de trein/bus wordt k ook niet vrolijk van zo vroeg moet ik op en laat thuis.. op de maandag en dinsdag.. Ga wel eerder weg, zodat ik rustig kan rijden
Hoop dat ie gewoon start... vorige week sloeg die steeds af en deed de elektrische start het niet...

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:42

Chantal___ schreef:
Maar als het even kan gebruik ik taxi-papa....

hmmmm whaha zo eentje heb ik ook nog in de kast liggen :o :D en die zijn hánduugg!!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:27

Heb niet alles gelezen maar meiden pas astjeblieft op met koud weer, ik was al weken aan het hoesten, tot en met adem happen toe zo erg, toch bleef ik op de scooter, muts,sjaal,handschoenen etc, maar zodra ik van de scooter kwam was ik gewoon moe van het hoesten, kwam nog bij dat ik door het stikken elke keer moest spugen of kokhalzen, me moeder heeft 2 weken geleden me sleutels afgepakt, als ik zo door zou gaan zou ik snachts nog weleens in mn eigen hoest kunnen stikken, ik moet nu met de bus & heb inmiddels medicijnen gehad en ik ben bijna hoestvrij *\o/*
ik mag alleen naar de manege met de scooter en alleen als het warmer is als 5 graden.