Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

suleilitha schreef:Lees even, Ambieee!!!
Het is gewoon een technisch iets, geen spook ofzo.
suleilitha schreef:Het lijkt me wel duidelijk dat het om een ventilator gaat en ik vind niet dat er, gezien de geschiedenis van Lonneke, gespeculeerd moet en mag worden over geesten.
suleilitha schreef:Kom op meid, dit soort dingen hoor je echt vaak in flatgebouwen. En laat je niet gek maken, het loopt heus wel los

kan van alles zijn, maarja als je geschreeuw hoort snap ik dat je daar aan denkt.... zou niet echt weten wat je meot doen, die vriendin van me gaat er echt altijd op in en maakt daardoor dingen mee die ze liever niet mee wou maken. zolang je je eigen maar niet gek gaat maken want asl je dadelijk aan de pillen moet om kalm te blijven schiet je er ook niks mee op. veel succes ermee
Als jij een huis hebt waar het ècht spookt, dan zou je het voor miljoenen kunnen verkopen. Er zijn in werkelijkheid nog geen spookhuizen aangetroffen. Al die aangemerkte huizen zijn inmiddels betrapt op oplichting.
Nergens voor nodig. Je mag best een beetje in "geesten" geloven maar wel met een knipooggie
Mijn reactie was ook meer op het speculeren wat het allemaal zou kunnen 

Ik geloof er ook wel sterk in en bang er ook heel bang voor, brrr.

lonneke schreef:nikkigioa schreef:Misschien een rare vraag, maar gebruik je sinds kort bepaalde medicijnen? Daar kan je namelijk ook wel eens hele rare dingen van gaan horen en zien!
de medicijnen die ik gebruik heb ik al heel lang. al toen ik nog in t ggz zat. daar heb ik nooit last gehad van waanbeelden of iets dergelijks. en hoe izt het dan met die telefoon. die knopjes gaan toch niet vanzelf aan? het is zo'n draagbare handtelefoon. dat kán gewoon niet vanzelf gaan.