milo schreef:ik vind dit niet echt een sprekend voorbeeld.
meer tekenen bij de psych: wat zie je in deze vlek???
Kan, was benieuwd of julie het ook in 1 keer zagen. Ik wel dus ik heb geen beeld getekend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
milo schreef:ik vind dit niet echt een sprekend voorbeeld.
meer tekenen bij de psych: wat zie je in deze vlek???
Stofvlekjes (eventueel met een figuurtje erin van een S van Sinterklaas tot een speelgoedfiguurtje) die men aanzien als iets bovennatuurlijks ofzo? Gaat mij n beetje erg ver als ik eerlijk mag zijn 
zorro schreef:Tjonge, dat jullie ook echt wat zien in dat te ver uitvergrote stukje foto.. Naar mijn mening, als je je ergens heel erg op concentreert, en je weet al wat je zien wilt, zie je overal wel wat in..
Bekijk het even nuchter, met alle respect, geloof wat je wilt geloven, maar een voor een groot gedeelte zitten mensen alleen maar naar een stofje te staren, en bewust of onbewust dingen te verzinnen.. Maak elkaar niet zo bang..
Maar dus niet naar de bollen kijken, dat is vocht. Plaudar schreef:Hoe ik het ook bekijk, ik zie er nog steeds geen realistisch en middeleeuws figuur in. Het blijft voor mij een smiley.
IndianLady schreef:Plaudar schreef:Hoe ik het ook bekijk, ik zie er nog steeds geen realistisch en middeleeuws figuur in. Het blijft voor mij een smiley.
Voor mij ook. zo1 -->![]()
En verder ga ik met Zorro mee. Je ziet wat omdat je iets wilt zien, maar dat betekent nog niet dat het er daadwerkelijk iets is.
Hier een voorbeeld hoe Wildwings geestenfoto's probeerde te maken:
WildWings @ [UK] [FOTO] Spookfoto's / geestfoto's
Toch is het niet iets wat ik wil zien. Ik was in dat kasteel om even snelle foto's te maken en keek ze even snel terug. Toch schakelde ik terug naar deze foto en zoomde in op de platte kant van de boomstronk en we zagen het meteen. Dus geldt voor mij niet

Onassa schreef:Hier een zeer uitvergrote orb![]()
Grapje ofcourse
zal wel aan mij liggen, haha

Onassa schreef:Hier een zeer uitvergrote orb![]()
Grapje ofcourse
Ik ben misschien te nuchter? 
ik zie er echt niets in __Shannon schreef:Kunnen de mensen die ook daadwerkelijk dat middeleeuwse gezicht zien in de boomstronk niet de lijntjes omtrekken van wat ze zien? dus even de ogen e.d omlijnenik zie er echt niets in

Dankjewel..