rare foto.. Orb?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joceline

Re: rare foto.. Orb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:05

milo schreef:
ik vind dit niet echt een sprekend voorbeeld.

meer tekenen bij de psych: wat zie je in deze vlek??? Haha!

Kan, was benieuwd of julie het ook in 1 keer zagen. Ik wel dus ik heb geen beeld getekend Haha!

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:25

Ik moest echt hard lachen toen ik de openingspost en sommige berichten las, maar las daarna ook wat serieuze berichten..
Ik weet t niet hoor, ik kan die 'orbs' niet echt serieus nemen Tong uitsteken Stofvlekjes (eventueel met een figuurtje erin van een S van Sinterklaas tot een speelgoedfiguurtje) die men aanzien als iets bovennatuurlijks ofzo? Gaat mij n beetje erg ver als ik eerlijk mag zijn Tong uitsteken
Voor mij zijn t gewoon stofvlekjes Knipoog

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:28

Tjonge, dat jullie ook echt wat zien in dat te ver uitvergrote stukje foto.. Naar mijn mening, als je je ergens heel erg op concentreert, en je weet al wat je zien wilt, zie je overal wel wat in..

Bekijk het even nuchter, met alle respect, geloof wat je wilt geloven, maar een voor een groot gedeelte zitten mensen alleen maar naar een stofje te staren, en bewust of onbewust dingen te verzinnen.. Maak elkaar niet zo bang..

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:32

Nu zie ik het, hij heeft nog echt pupillen ook nog Tong uitsteken

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:37

zorro schreef:
Tjonge, dat jullie ook echt wat zien in dat te ver uitvergrote stukje foto.. Naar mijn mening, als je je ergens heel erg op concentreert, en je weet al wat je zien wilt, zie je overal wel wat in..

Bekijk het even nuchter, met alle respect, geloof wat je wilt geloven, maar een voor een groot gedeelte zitten mensen alleen maar naar een stofje te staren, en bewust of onbewust dingen te verzinnen.. Maak elkaar niet zo bang..

We maken elkaar helemaal niet bang. Stof is stof en vocht is vocht. De bollen op mijn foto moet je juist niet bekijken omdat het door het vocht komt, maar de aller wazigste vlek op de bovenkant van de boomstronk is amper een bol, toch zie ik in 1 oogopslag een gezicht. En nee, ik heb er niet zelf wat van gemaakt want ik en de kasteelbeheerder zagen het in 1 oogopslag. Maar kan zeker zijn dat jullie dat niet zien hoor Lachen Maar dus niet naar de bollen kijken, dat is vocht.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:41

Plaudar schreef:
Hoe ik het ook bekijk, ik zie er nog steeds geen realistisch en middeleeuws figuur in. Het blijft voor mij een smiley.

Voor mij ook. zo1 --> Boos!

En verder ga ik met Zorro mee. Je ziet wat omdat je iets wilt zien, maar dat betekent nog niet dat het er daadwerkelijk iets is.
Hier een voorbeeld hoe Wildwings geestenfoto's probeerde te maken:

WildWings @ [UK] [FOTO] Spookfoto's / geestfoto's

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:51

Ik ze die alien niet en dat hoofd op de boomstronk ook niet, hoewel ik toch over een rijke fantasie kan beschikken meestal. Clown

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:56

IndianLady schreef:
Plaudar schreef:
Hoe ik het ook bekijk, ik zie er nog steeds geen realistisch en middeleeuws figuur in. Het blijft voor mij een smiley.

Voor mij ook. zo1 --> Boos!

En verder ga ik met Zorro mee. Je ziet wat omdat je iets wilt zien, maar dat betekent nog niet dat het er daadwerkelijk iets is.
Hier een voorbeeld hoe Wildwings geestenfoto's probeerde te maken:

WildWings @ [UK] [FOTO] Spookfoto's / geestfoto's

oke dat kan Haha! Toch is het niet iets wat ik wil zien. Ik was in dat kasteel om even snelle foto's te maken en keek ze even snel terug. Toch schakelde ik terug naar deze foto en zoomde in op de platte kant van de boomstronk en we zagen het meteen. Dus geldt voor mij niet Lachen

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:58

Hier een zeer uitvergrote orb Clown
Afbeelding

Grapje ofcourse Knipoog

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 08:01

Onassa schreef:
Afbeelding

Grapje ofcourse Knipoog

Hahaha! Wat erg! Tong uitsteken

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 08:36

haha!! Als ik dit ineens op mijn foto zou zien.. zou ik van mijn stoel afvallen denk ik...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:04

HAHAHHAAHA wat geweldig.

Ik vind dat gezicht wel een beetje die op die boomstronk lijken

waypoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:19

nou heb me ook wezenloos gestaard naar die boomstronk maar ik kom ook echt niet verder dan een smiley Tong uitsteken zal wel aan mij liggen, haha

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:23

Ik zie in de boomstronk foto ook alleen maar een soort van smiley met hele grote ogen.. Knipoog

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:51

Ik geloof wle dat dit een orb is, op de foto erna, zit de vlek aan de rechter kant van de foto, elders links.. Ik heb dit ook met paardje van ons gehad, ze lag heel lief bij mij te slapen, en hebben toen foto's gemaakt, sommige bolletjes zijn stofdeeltjes, maar andere ook niet.. Orbs doen geen kwaad, die zijn er alleen maar.. Ik zal eens een vriendin van me vragen, die houd zich meer bezig in dit wereldje!

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 14:08

Bedankt voor je reactie Abiiee, ik ben benieuwd wat je vriendin hier in ziet.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:25

Onassa schreef:
Afbeelding

Grapje ofcourse Knipoog

Hmm, ik zit me suf te staren maar ik zie er niks in.. Scheve mond Ik ben misschien te nuchter?

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:40

Zijn die vlekjes niet een beetje het zelfde als gek gevormde wolken.. van veel wolken kan ik ook gezichten maken en dat soort dingen.. Ook buitenaardse wezens?

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:16

Kunnen de mensen die ook daadwerkelijk dat middeleeuwse gezicht zien in de boomstronk niet de lijntjes omtrekken van wat ze zien? dus even de ogen e.d omlijnen Tong uitsteken ik zie er echt niets in

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:18

__Shannon schreef:
Kunnen de mensen die ook daadwerkelijk dat middeleeuwse gezicht zien in de boomstronk niet de lijntjes omtrekken van wat ze zien? dus even de ogen e.d omlijnen Tong uitsteken ik zie er echt niets in

ik ga het even proberen..das misschien wat makkelijker ja Lachen

Kon alleen een cirkel eromheen zetten want anders ga ik over de gezichtsstructuur heen..
Afbeelding

Naja niet echt een middeleeuws figuur maar op de duidelijkere foto krijg je wel een beetje dat idee en dan ook nog in een kasteel..

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:36

Ik zie hem nu.. Knipoog Dankjewel.. Lachen

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:10

jeb ik zie ook twee zwarte kraalogen een dikke neus en een enorm voor hoofd Haha!

trouwens ik heb ook van die rara foto's alleen zijn dit geen rondjes maar gekronkelde lichtstreepjes, kan mij iemand vertellen wat dat is??

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:23

Kronkelende lichtstreepjes zijn lichtbronnen (lamp, vuurwerk, vlam, etc) meestal. Als je daar een foto van maakt bij weinig licht zonder flits is de sluitertijd langer en heb je kans op een bewogen foto. De streepjes zijn dat de lichtjes die bewogen zijn Lachen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:28

Er valt in elke boomstronk wat te zien, gewoon goed kijken.

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:59

Hoi Quincy, op de orb is volgens haar een duidelijk gezicht van een man aanwezig.. Iemand die niet graag opde camera verschijnt.. De betekenis van de kleur Blauw -> gaat gepaard met gevoeligheid en verbondenheid. Het is de kleur
van eerlijkheid, trouw, kalmte en vriendschap.

liefs ambiiee