ponypret schreef:wel jammer dat er nog zo weinig 'normale' relaties zijn en dat alles zo samen moet hangen met zwakte,drugs,alcohol enz.
en al die nu zo over mijn mening heen vliegen zeggen mij genoeg!
Ik hoor alleen maar ozo zielig die arme vrouwen wat men hen aandoet,ik hoor niks over : zo die eikel hebben we even goed aangepakt!
Zo blijf je toch slachtoffer van andere hun gelusten!
En tja sorry dat ik "geen ervaring heb in drugs en alcohol gebruik" en dat ik een normaal gezond verstand heb!Dat ik zoiets niet met me laat doen!
Hopelijk lees je je eigen reactie en de andere reacties nog eens aandachtig door, en zul je begrijpen dat je echt veel te ver gaat.
Normaal gesproken raakt het 'getypte' woord op een forum mij niet zo, het is immers maar internet nietwaar?
Toch merk ik dat jouw posts me wel degelijk kwetsen, enerzijds omdat het waarheidsgehalte nihil is, anderzijds omdat je het blijkbaar lastig vind mensen met respect te benaderen en op iets subtieler wijze je mening voor het voetlicht te brengen.
Ik zie hier geen "oh zo zielige arme vrouwen", ik lees verhalen van vrouwen die een verkeerde 'afslag' hebben genomen en hun moed bij elkaar geraapt hebben en die ellende ver achter zich laten. En ik lees verhalen van vrouwen die het ook moeilijk vinden om te begrijpen, maar die tenminste een open/ respectvolle houding hebben.
Ten slotte deze zin van jou: En tja sorry dat ik "geen ervaring heb in drugs en alcohol gebruik" en dat ik een normaal gezond verstand heb!Dat ik zoiets niet met me laat doen!
Ik vind het bijna niet de moeite waard om erop in te gaan.
Ik ben een volwassen vrouw, ik heb twee afgeronde HBO opleidingen, run een eigen succesvolle zaak, heb een goed stel hersenen, een fijne vriendengroep, voldoende talenten en een goed hart (om duidelijk te maken dat ik geen halve gare ben.... wat jij blijkbaar denkt). Ook ik heb geen ervaring met overmatig drank- en drugsgebruik (op een wijntje bij het eten na). Mijn toenmalige partner was ook geen grote drinker, kwam uit een eenvoudig boerengezin, was nogal principieel en toch zat er een steekje los.... en dat werd maar mondjesmaat zichtbaar.
Ik heb het kunnen navertellen met blauwe plekken, een blauwe ziel en heel erg veel vreselijke nare herinneringen.
De dame na mij heeft een scheur in haar schedel, een kapot trommelvlies en diepe littekens van vleeswonden over haar hele lijf. Ja, van een doorsnee jongen, met een doorsnee baan zonder drank en drugs in het spel.
Godsamme, wat doet het eigenlijk pijn wanneer iemand zo bruut op je ziel trapt.... ik neem dat je dat erg kwalijk ponypret en hoop inderdaad dat je hier weg zult blijven.