Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:41

Op naar een huiskamertopic!
Jij ook sterkte J_Charissa (ik weet je echte naam niet) Huilen
Hoelang hadden jullie wat? En krijgen we een verslagje?

Vanmiddag was ik wat eerder vrij dan verwacht.
Op het station aangekomen staat daar een meisje dat ik via mijn ex kan. Ze zwaaide vrolijk, en heeft waarschijnlijk niet door wat er is gebeurd.
Toen we naar huis reden in de bus kwamen we dus langs zijn dorp. Dat is altijd al zo geweest. Doet me ook niet heel veel.
Maar opeens wordt mijn oog getrokken naar een grijze peugeot, zo'n een hebben zijn ouders en de mijne (maar dan in het zwart). De afgelopen dagen heb ik altijd gekeken of hij er toevallig ook langs kwam. Maar vandaag niet.
Ineens werd mijn oog getrokken naar die grijze Peugeot 307 SW.
Het nummerbord deed mijn hart stilstaan. De auto ging langzaam voorbij, en de bus reed ook traag.
Hij zat er in, achter het stuur.
Zijn altijd vrolijke hoofd straalde weinig geluk uit.
Ik zag het niet goed, maar hij leek er ongelukkig uit te zien.
Ik weet echt niet wat ik ermee moet....

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:43

Moeilijk hè? Valt zeker niet mee, maar juist nu, als hij er ongelukkig uit ziet, hem nalaten denken in zijn uppie. Als er al iets uit komt moet dat zonder inmenging van jou zijn en omdat hij het echt wil. Vervelend hè van dit soort berichten.. Heel erg veel sterkte weer.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 23:46

Ja, ach.
Ik heb er verder ook niet al te veel overna gedacht.
Op dat moment wilde ik natuurlijk niets liever dan hem bellen of sms-en.
Maar dat heb ik niet gedaan.
En nu ben ik daar ontzettend blij om.
En ik ben gewoon bang dat ik het verkeerd zie, dat ik denk dat hij er ongelukkig uit ziet. Terwijl dat niet zo is. Het was ook maar heel kort, maar het was niet de Geert I used to know.
En dat doet best veel pijn. Maar het geeft ook een beetje voldoening ergens.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:54

Ja dat is ook heel dubbel, je wilt eigenlijk dat ie heel ongelukkig is omdat ie jou niet bij zich heeft (en omdat je het zelf niet makkelijk hebt), maar aan de andere kant geef je om hem dus wil je niet dat ie ongelukkig is. Dit zijn gewoon rotdingen, maar afwachten en verder gaan is toch voor jou het beste. En dan zie je wel wat er wel of niet gebeurt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 23:58

En dan de grootste vraag: "Zag ik het écht wel goed?"
Het moment was zó kort. Maarja, ik ken hem heel goed.
Ik weet het allemaal niet. En ik ga er denk ik ook maar niet over nadenken.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:00

Nee laat allemaal maar gaan, wel te rusten voor zometeen in ieder geval Ach gut

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 00:04

Jaa, dankje Lachen
Zal wel lukken. Zit de hele dag eigenlijk al een beetje op apegapen. Lekker uitslapen morgen. En dan nog een beetje laptoppen. We zullen zien what happens.
Heb in ieder geval de hele dag het gevoel gehad dat hij bij me was, en heb aldoor het gevoel dat er iets is veranderd.
Voor mij voelt het alsof er nooit wat aan de hand is geweest. Maar tegelijk weeti k het ook niet meer.
Iemand heeft de hele dag aan me gedacht, en ik weet eigenlijk bijna zeker dat hij het was. Want het is pas na de middag begonnen. Het klopt gewoon niet vandaag. En dat ik hem tegen ben gekomen (noem me gek of wat dan ook) vanmiddag, kan ik niet als toeval bestempelen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 13:55

Vanmorgen werd ik wakker. Heerlijk geslapen, en wilde dus ook nog niet uit bed. Beslott nog even mijn ogen te sluiten, een kwartiertje. En dan de laptop te pakken.
Dat kwartiertje werd een half uur diepe slaap.
Gedroomd over hem.
Ik weet niet wie er een feest gaf. Maar het was bij mij in huis. En hij was er ook. We liepen wat verliefd te klieren. Maar het was uit, dat was duidelijk.
Op een gegeven moment fluistert hij in mijn oor: "Je moet ophouden met dit spelletje. Het is uit, en op deze manier raak ik mijn gevoelens nooit kwijt, en jij ook niet."

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 19:11

Zijn zusje begon gisteren ook nog tegen me te praten.
Of ik nog wel eens wat van hem hoorde, of ik nog van hem hou en hoe ik erover denk.
Later nog weer met haar gepraat, maar antwoordde ze niet meer.
't Zal wel niet, maar het was net of het in opdracht van was...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:31

pff heb het hele verhaal gelezen.
Wat een gedoe. Ben erg benieuwd hoe het gaat.

of het msn gesprek vanuit zijn zusje kwam of niet dat durf ik niet te zeggen.
Ik wil je iig heel veel sterkte wensen meis!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 20:43

Jaa, ik ben ook benieuwd.
En ik ken zijn zusje vrij goed, ze is behoorlijk nieuwsgierig. Maar ik vraag me af of dit uit haarzelf komt. Want wat heeft zij er nu aan dat ik nog van hem hou, en hoe ik erover denk.

Bedankt voor je sterktewensen.. Lachen

Binnenkort gaat onze enige discotheek in de buurt dicht, maar een groot feest op 13 December. Mooi Wark. Hardstikke veel zin in. Het is alleen wel zo groot, dat hij ook zou kunnen komen.
Als hij komt, weet hij gewoon dat ik er ook ben.
Nu gaan wij alleen t-shirtjes maken.
Met Wanted op de voorkant, en "Heb jij me gevangen, dan geef ik me over." op de achterkant.
Het liefst nog een cowboyhoed erbij op.
Lekker gek doen... en hij mag best weten dat ik ook door ga.. Hihi.. Wie weet wordt hij de cowboy die me gaat vangen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 10:18

Weer een nacht van slecht slapen.
Geen wonder ook, als het ijskoud is, je de hele dag niets hebt gedaan en genoeg zorgen aan je kop hebt.

Maar kon gisteravond wel snel in slaap vallen. Bizar genoeg gebeurde er iets, dat al eerder gebeurde, maar dat ik hier niet heb opgeschreven.

In de eerste week was hij namelijk naar Eindhoven voor een cursus. Hij verbleef daar in een hotel. Ik kon die nacht niet slapen, ik weet niet waarom, maar het lukte niet.
Op een gegeven moment voelt het allemaal heel raar, alsof ik in een berg met watten terecht ben gekomen. Ik lig helemaal stil en wordt duizelig. Het klinkt misschien raar, maar het leek net of ik niet meer in mijn kamer lag. Ik bewoog nog altijd niet. Ineens sloeg iemand een arm om me heen. Het duurde even, en ik werd weer duizelig. Ik bewoog weer, deed mijn ogen open.
Het is allemaal behoorlijk bizar.

Toen ik de dinsdag daarop weer met hem belde, vertelde ik het ook. Hij keek er niet raar van op, hij vertelde dat hij die avond om half 10 al lag te slapen.

Afgelopen nacht, of eigenlijk gisteravond. Wilde ik ook gaan slapen. Maar het bed was zo koud! Dus ik rolde af en toe van de ene naar de andere kant. Tweepersoonsbed blijft ook gewoon niet warm, als je er in je eentje ligt.
Ik lag op mijn kant, zoals toen ik nog bij hem was. Hij sliep altijd links, ik rechts. Ineens kreeg ik weer zoiets.
Mijn vermoeden was dat hij op dat moment bij zijn vrienden was, maar ik weet het ook niet zeker.
Ineens was ik er bijna van overtuigd dat hij naast me lag. Als ik om zou kijken zou hij er natuurlijk niet zijn, maar het voelde alsof hij zo dichtbij was.

Noem me gek, maar ik ben er bijna van overtuigd dat die dingetjes iets met hem te maken hebben.

Toen ik op vakantie was, rook ik hem steeds. Ook zoiets geks. Dan zei ik tegen m'n zusje: "Ruik je dat? Ik ruik Geert!"
Ze rook natuurlijk niets, wat wil je bij een zwembad hoor je geen geurtjes te ruiken, dan ruik je vooral chloor. Als je dat al ruikt.
Ook iets heel aparts.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:16

heey, heb gisteren je hele verhaal gelezen, wat kan jij goed je gevoel beschrijven zeg! tjaa die vreemde dingen die opnoemd daar geloof ik zeker in dat het een verband zal hebben! meid heel veel sterkte! ik blijf dit volgen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 17:07

UpDate_ schreef:
heey, heb gisteren je hele verhaal gelezen, wat kan jij goed je gevoel beschrijven zeg! tjaa die vreemde dingen die opnoemd daar geloof ik zeker in dat het een verband zal hebben! meid heel veel sterkte! ik blijf dit volgen!

Ik denk dat ik dit als een compliment moet zien? Lachen

Het verband zie ik ook, maar ik ben zo bang dat ik dingen zie die er niet zijn.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:10

Janine1990 schreef:
UpDate_ schreef:

Ik denk dat ik dit als een compliment moet zien? Lachen

Het verband zie ik ook, maar ik ben zo bang dat ik dingen zie die er niet zijn.

jaa ik bedoel het ook als een compliment Knipoog en jaa dat gevoel moet je geloven...het is een soort ingeving en vaak kloppen deze wel!

Westenwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:58

Ik denk dat je er goed aan doet gewoon op je gevoel af te gaan en niet teveel moet luisteren naar de mening van andere mensen.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:16

jeetje krijg het al benauwd als ik dit lees...... sorry hoor maar je claimed wel heel erg die jongen moet dus opeens alleen maar bij jou met jou en voor jou er zijn...... dat kan ik ook niet met relaties ben ik duidelijk een Geert en geen Janine.............

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:03

ik denk dat Mjay je andere reacties niet heeft gelezen. Ik kreeg in het begin ook dezelfde indruk maar uit latere reacties blijkt Janine geen claimerd te zijn. Knipoog

Ik heb het ook weer even doorgelezen, maar weet ff niet meer hoe het zit. Sorry dat ik je hier mee lastig val op dit moment. Maar geef je hem nog een kans of laat je het nu bezinken?

Vind ook dat je alles mooi verwoord! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:24

Janine1990 schreef:
Jaa, ik ben ook benieuwd.
En ik ken zijn zusje vrij goed, ze is behoorlijk nieuwsgierig. Maar ik vraag me af of dit uit haarzelf komt. Want wat heeft zij er nu aan dat ik nog van hem hou, en hoe ik erover denk.

Bedankt voor je sterktewensen.. Lachen

Binnenkort gaat onze enige discotheek in de buurt dicht, maar een groot feest op 13 December. Mooi Wark. Hardstikke veel zin in. Het is alleen wel zo groot, dat hij ook zou kunnen komen.
Als hij komt, weet hij gewoon dat ik er ook ben.
Nu gaan wij alleen t-shirtjes maken.
Met Wanted op de voorkant, en "Heb jij me gevangen, dan geef ik me over." op de achterkant.
Het liefst nog een cowboyhoed erbij op.
Lekker gek doen... en hij mag best weten dat ik ook door ga.. Hihi.. Wie weet wordt hij de cowboy die me gaat vangen!

Mooi wark was pas ook in Ede, ook heen geweest, was echt super gaaf, wel helemaal zeiknat van het bier Tong uitsteken
EVen offtopic maar word vast leuk!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 10:54

@ UpDate_:
Dankje Lachen

@ Westenwind:
Ik vind ook dat ik mijn hart/gevoel moet volgen. Maar dat is zo lastig.
Want vorige week heb ik aan de telefoon ook aan hem gezegd dat er iets niet klopte.
En dat mijn hart andere dingen zegt dan mijn hoofd. En ik niet meer wist waarnaar ik moest luisteren.
Zijn antwoord: "Eerst je verstand, dan je hart."
Dus dat maakt het allemaal heel moeilijk, vooral het feit dat hij er zo van overtuigd is dat ik door moet gaan met mijn leven.

@ Mjay:
Ik geloof niet dat jij alle reacties hebt gelezen. Want er waren meer van dit soort reacties, maar die zijn er uiteindelijk ook allemaal van overtuigd geraakt dat ik niet claim. Hij hoefde niet nonstop aan mij te denken en bij mij te zijn. Hij had zijn eigen leven, en dat accepteerde ik. Ik had het immers ook. Maar om nu op vrijdag en zaterdag in de kroeg te hangen, en niets van je te laten horen, vind ik niet kunnen. Ik wilde dat hij meer voor mij koos, dat hij meer ging laten zien dat hij mijn boy was en ik zijn meisje.
Dat mistte ik, en daardoor ben ik uiteindelijk boos geworden.

@ Oester:
Pfff... ontzettend lastig.
Weetje, hij bied me geen kans om hem terug te nemen.
Maar als hij dat zou doen, zou ik er zeker overna denken.
Het is alleen wel heel dubbel, ik ben ook na gaan denken. En stel dat we afspreken, en het klikt niet meer. Dan is het natuurlijk afgelopen. Dat is wel waar ik heel bang voor ben, maar dan klopt het. Dat kan ik het einde accepteren en doorgaan. Hoe moeilijk dan ook.
Op dit moment laat ik het allemaal maar voor wat het is, druk ik het een beetje weg. Ik hoef niet meer te huilen om hem. Nouja, soms natuurlijk wel. Maar dat is logisch. Ik mis hem niet, soms wel. Maar over het algemeen kan ik het een plekje geven. Iets wat ik vanaf het begin al wel kon. Terwijl hij al na 2 dagen zei dat hij me mistte. Nu mist hij me niet meer zegt hij, maar dat is ook iets wat logisch is, als ik zeg dat ik hem niet mis.
In sommige dingen mis ik hem heel erg, op dit moment maak ik veel mee in mijn omgeving. Beleef dingen van heel erg dichtbij. En dat is opzich niet erg vervelend. Ik vertel het aan mijn ouders, mijn vriendinnen. Maar nog heb ik het gevoel dat ik het niet kwijt ben. Het blijft in mijn hoofd rondlopen. Voorheen vertelde ik het aan Geert, en dan was ik het kwijt.
Ik merk dat ik het niet kwijt ben, want ik word 's nachts vaak wakker, ga dan maar naar de wc, om toch maar rustig te worden van het iets doen. Ga ik niet naar de wc, lig ik na te denken over van alles en nog wat, en kan ik niet slapen. Niet fijn dus.

@ VivaLaVida:
Ze zijn ook al eens eerder bij ons geweest. Geweldig, ik denk wel 5000 bezoekers in de discotheek.
Helaas sluit de discotheek per 1 januari. De gemiddelde zaterdagavond telt 60 bezoekers, wat 'n feest! -o-

Vanmorgen werd ik wakker, na een mooie (?) droom.
Komende zaterdag is het feest in onze kroeg. Er komt een bandje, ga ik heen met vriendinnen.
In mijn droom was dat feest dus al. En was Geert er ook.
Hij probeerde steeds mijn aandacht te trekken, maar ik reageerde niet. Ik durfde misschien niet.
Uiteindelijk toch maar naar hem toe gegaan: "Goh, ik had helemaal niet door dat jij er ook was!"
Nouja, even later was hij weg. En ik was ineens in huis. Hoorde gesnurk uit de badkamer komen, daar lag hij.
Hem wakker gemaakt. En even later zat ik bij hem op schoot, met onze gezichten naar elkaar toe.
Gepraat, gekletst. En af en toe die blik in zijn ogen, alsof we niet uit elkaar waren.
En even later de mededeling dat Geert en Janine de parachutes boven wel zouden opvouwen.
Oké, ik weet niets van parachutes, en die kwamen alleen op dat moment voor in mijn droom.
Maargoed, dat moesten wij dus met z'n tweeën doen. En dat moest om zeven uur klaar zijn.
Genoeg tijd? Ineens waren we daar mee bezig, en zoenden we bijna. Et voila, ik werd wakker!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 16:10

Vannacht een best wel rustige nacht gehad.
Gisteren weinig gedaan, dus kon maar moeilijk in slaap komen.
Stiekempjes gedacht aan hoe hij me zou kunnen verrassen, mocht hij er zo over denken als ik hoop dat hij doet.
Een mooie bos rozen aan de deur, met kerst naar de zee. Achjaa, mijn gedachten sloegen natuurlijk op hol, maar ik viel heerlijk in slaap, met een lach om mijn mond. Vanochtend was dat gelukzalige gevoel even weer weg, maar al snel was het terug.

Ik moet eerlijk zijn, dat ik me erop betrap dat ik het niet eens erg vind dat hij belt. Want dat betekend toch dat mijn dromen weer ruw worden verstoord. En toch verlang ik er elke avond weer naar om zijn stem te horen.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:12

Belt hij je dan elke dag nog op? Of zou je dat willen dat is niet helemaal duidelijk uit je verhaal??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 16:18

Nou, hij heeft me sinds de laatste zondag (16 november?) niet meer gebeld.
Ik hoop stiekem op een telefoontje, maar tegelijk vind ik het niet erg om die niet te krijgen. Nagelbijten / Gniffelen

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:31

Wat een verhaal meis. Ik heb het gewoon van voor tot achter gelezen, herken er iets van mezelf in en daarom weet ik ook niet hoe ik je kan helpen. Heel veel sterkte ermee, hoop dat het goed komt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 21:47

Deel je verhaal, zou ik zo zeggen! Lachen Mag ook via pb.
Wie weet kan ik iets met het verhaal van iemand anders, om mezelf te helpen.
Ik hoop ook nog steeds stiekem dat het goed komt, al vind ik het niet erg dat hij niet belt.. Nagelbijten / Gniffelen