40 dagen zonder sex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ik denk dat ik 40 dagen zonder sex vol zou houden

ja
424 (72%)
nee
92 (15%)
ik zou het echt, eerlijk niet weten
40 (6%)
ik hoop van wel, maar denk van niet
30 (5%)

Totaal aantal stemmen: 586

meintje

Re: 40 dagen zonder sex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 14:33

Urielle schreef:
Vroeger heb ik wel een wilde tijd gehad, daar schaam ik me niet voor en vind ik nu nog steeds prima. Ik heb gedaan wat ik ooit wilde doen en kan nu rustig zijn bij mijn vriend, zonder geheime verlangens of nieuwsgierigheid naar dingen die ik nog nooit gedaan heb en een bom onder mijn relatie zouden kunnen zijn.
Ik vind het wel belangrijk dat je eerste keer heel speciaal is, met iemand waar je veel om geeft omdat dat toch een belangrijke herinnering blijft (en dat zou dus een mooie herinnering moeten zijn).

ja dat kunnen we allemaal vinden maar daar heb je 2 mensen voor nodig en als die ander hele andere ideeen heeft dan jij ben je toch mooi de sjaak

maar goed das een beetje off topic...

daar vind ik ook wat voor te zeggen. howoel ik nog steeds dingen heb die ik graag een keer zou proberen weet ik van een boel andere dingen of ik dat vaker wil of niet. en in mijn geval betekend dat dus ook dat ik nu weet dat ik niet met een heleboel verschillende mannen in een relatief korte periode sex wil. maar heb er zeker geen spijt van. dat is zo doelloos :S

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:46

Ja ik zou het wel kunnen, het doen is een 2e, ik denk niet dat vriendlief het me in dank af zou nemen, hij zou me waarschijnlijk naar de de huisarts sturen omdat ik ineens anti-sex zou zijn.
Ik merk wel dat ik meer zin heb in sex sinds ik gestopt ben met de pil en volgens mij was vriendlief blij dat het weekend voorbij was Bloos .

Toen ik zwanger was, had ik absoluut geen behoefte aan sex en vriendlief die met de gebakken peren zat, omdat ik na de geboorte van [***] vrij snel weer zwanger was van de 2e.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:10

Adil18 schreef:
Ik kom er ronduit voor uit dat mij dat niet zou lukken. Daarvoor vind ik het veel te lekker en vind ik mijn vriend veel te leuk.

Voor ons speelt het geen hoofdrol, maar wel een grote rol...En mijn vriend zou het ook niet uithouden Clown Hoewel ik dan weer op mijn beurt toe moet geven dat ik vaak degene ben die aangeeft sex te willen hebben en dit ook best vaak doe...Mijn vriend vindt aan de ene kant dat hij veel geluk met mij heeft, aan de andere kant vind hij het soms doodvermoeiend Huilen van het lachen Dan wil hij knuffelen en ik meer...Nou ja, krijg vaak toch mijn zin hoor Haha!

oeh ik lijk echt superveel op jou wat dat betreft..
Ik vind het heerlijk om te knuffelen, maar 9 van de tien keer als we dan aan het knuffelen zijn dan krijg ik toch wel zin Lachen
3x per week redden mijn vriend en ik makkelijk Schijnheilig behalve als ik ongesteld ben, dan vind ik het niet fijn Lachen

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:14

Ja ik denk wel dat ik het zou kunnen.. hoewel 40 dagen toch best wel lang is.
Maar als het zou moeten kan ik het wel volhounden denk ik.. Ja
( Alleen m'n vriend houd dit zeker weten niet vol )

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:17

Ik weet zeker dat ik het NIET kan. Bloos Als de batterijen van m'n "speelgoedjes" op zijn wordt ik na 1 dag al paranoie..! Gestoord Ik MOET gewoon minstens 1x per dag "iets" doen, anders wordt ik zwaar chagerijnig en kan ik me niet concentreren..

(als ik dit zo lees van mezelf zou ik haast denken dat ik verslaafd ben..) Nagelbijten / Gniffelen I just love it!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:22

lijkt me lastig..

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:24

Gaat wel lukken! Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:25

Jep ik kan het, toen ik een jaar geleden met mijn vriend begon had ik twee jaar geen seks gehad. Ook nu zou ik het meteen weer kunnen. Hoe ik dat zo zeker weet? Omdat ik op mezelf vertrouw en omdat ik gewoon nog nooit het gevoel heb gehad echt seks nodig te hebben. Aangenaam? ja, nodig? nee.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:28

pharagirlke schreef:
Jep ik kan het, toen ik een jaar geleden met mijn vriend begon had ik twee jaar geen seks gehad. Ook nu zou ik het meteen weer kunnen. Hoe ik dat zo zeker weet? Omdat ik op mezelf vertrouw en omdat ik gewoon nog nooit het gevoel heb gehad echt seks nodig te hebben. Aangenaam? ja, nodig? nee.

Ja hier idem.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:37

Suuskipje schreef:
Adil18 schreef:
Ik kom er ronduit voor uit dat mij dat niet zou lukken. Daarvoor vind ik het veel te lekker en vind ik mijn vriend veel te leuk.

Voor ons speelt het geen hoofdrol, maar wel een grote rol...En mijn vriend zou het ook niet uithouden Clown Hoewel ik dan weer op mijn beurt toe moet geven dat ik vaak degene ben die aangeeft sex te willen hebben en dit ook best vaak doe...Mijn vriend vindt aan de ene kant dat hij veel geluk met mij heeft, aan de andere kant vind hij het soms doodvermoeiend Huilen van het lachen Dan wil hij knuffelen en ik meer...Nou ja, krijg vaak toch mijn zin hoor Haha!

oeh ik lijk echt superveel op jou wat dat betreft..
Ik vind het heerlijk om te knuffelen, maar 9 van de tien keer als we dan aan het knuffelen zijn dan krijg ik toch wel zin Lachen
3x per week redden mijn vriend en ik makkelijk Schijnheilig behalve als ik ongesteld ben, dan vind ik het niet fijn Lachen

Nee, das bah Haha!

Hoewel de hormonen dan door mijn lijf gieren wil ik het niet...bah bah bah Clown

jen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:43

Suzanne F. schreef:
pharagirlke schreef:

Ja hier idem.

hier ook Lachen nu 2 jaar geleden einde relatie... in de tussentijd geen scharrels gehad.. daar doe ik niet aan.. daar zou ik me simpelweg niet fijn bij voelen. en idd aangenaam ? Zeker weten Clown maar geen noodzaak Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:46

Ja hoor, gaat hier ook wel lukken.
Zal op sommige momenten misschien moeilijk zijn, maar vol te houden is het zeker wel.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:47

ik zit al 3 maanden zonder lol

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:49

no problem en als het nog wat oplevert nou dan doe ik het met veel plezier

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:50

Mij lukt dat ook makkelijk hoor, hahah!!!
Chocola en chips zou moeilijker zijn!!!!

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:09

Suuskipje schreef:
3x per week redden mijn vriend en ik makkelijk Schijnheilig
3x per week..?! Doe mij maar 3x per dag.. ROFL

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:10

Schimpje schreef:
Suuskipje schreef:
3x per week redden mijn vriend en ik makkelijk Schijnheilig
3x per week..?! Doe mij maar 3x per dag.. ROFL

Gaan we nou opscheppen wie het vaakst seks heeft ofzo Nors opkijken open dan maar een ander topic

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:03

Ehhh ja ik kan het wel, heb het niet nodig ofzo.

Maar seks is wel leuk, dus waarom zonder doen als het met kan Haha!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:06

Ik zou m'n hele leven zonder kunnen...
Ik ben geloof ik één van de weinige vrouwen ter wereld die een afkeer heeft van seks.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:08

Broccoli schreef:
Ik ben geloof ik één van de weinige vrouwen ter wereld die een afkeer heeft van seks.

Misschien heb je er slechte ervaringen mee?
Ik heb er geen afkeer van maar ik kan heel makkelijk zonder. Als ik geen relatie meer zou krijgen zou ik ook geen sex meer hebben.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:11

Suzanne F. schreef:
Broccoli schreef:

Misschien heb je er slechte ervaringen mee?
Ik heb er geen afkeer van maar ik kan heel makkelijk zonder. Als ik geen relatie meer zou krijgen zou ik ook geen sex meer hebben.

Dat klopt ja. Jammer genoeg.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:31

Broccoli schreef:

nee hoor. Meer vrouwen hebben dat. Ik heb niet perse een afkeer maar het "hoeft ook niet". Het is dan ook vrijwel altijd mijn vriend die de aanleiding geeft. Ik zelf nooit eigenlijk. Lachen

Ach gut

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:33

ik heb twee jaar geen sex gehad.......... sterker nog als ze gingen zoenen op tv dan zapte ik al weg Lachen Lachen

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:36

zou het heel misschien wel kunnen, maar ik wíl het zeker niet Haha! Te leuk.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:37

pharagirlke schreef:
Broccoli schreef:

nee hoor. Meer vrouwen hebben dat. Ik heb niet perse een afkeer maar het "hoeft ook niet". Het is dan ook vrijwel altijd mijn vriend die de aanleiding geeft. Ik zelf nooit eigenlijk. Lachen

Ach gut

één van de weinige zei ik ook Knipoog