Urielle schreef:Vroeger heb ik wel een wilde tijd gehad, daar schaam ik me niet voor en vind ik nu nog steeds prima. Ik heb gedaan wat ik ooit wilde doen en kan nu rustig zijn bij mijn vriend, zonder geheime verlangens of nieuwsgierigheid naar dingen die ik nog nooit gedaan heb en een bom onder mijn relatie zouden kunnen zijn.
Ik vind het wel belangrijk dat je eerste keer heel speciaal is, met iemand waar je veel om geeft omdat dat toch een belangrijke herinnering blijft (en dat zou dus een mooie herinnering moeten zijn).
ja dat kunnen we allemaal vinden maar daar heb je 2 mensen voor nodig en als die ander hele andere ideeen heeft dan jij ben je toch mooi de sjaak
maar goed das een beetje off topic...
daar vind ik ook wat voor te zeggen. howoel ik nog steeds dingen heb die ik graag een keer zou proberen weet ik van een boel andere dingen of ik dat vaker wil of niet. en in mijn geval betekend dat dus ook dat ik nu weet dat ik niet met een heleboel verschillende mannen in een relatief korte periode sex wil. maar heb er zeker geen spijt van. dat is zo doelloos :S
.
Hoewel ik dan weer op mijn beurt toe moet geven dat ik vaak degene ben die aangeeft sex te willen hebben en dit ook best vaak doe...Mijn vriend vindt aan de ene kant dat hij veel geluk met mij heeft, aan de andere kant vind hij het soms doodvermoeiend
Dan wil hij knuffelen en ik meer...Nou ja, krijg vaak toch mijn zin hoor 

behalve als ik ongesteld ben, dan vind ik het niet fijn 
Ik MOET gewoon minstens 1x per dag "iets" doen, anders wordt ik zwaar chagerijnig en kan ik me niet concentreren..
I just love it!
open dan maar een ander topic