laetitia schreef:
Die vind ik echt heel stom, totaal niet sexy. Wilde laatst voor corsetje en jarretels, maar was me wat te duur.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
laetitia schreef:
urselin schreef:Ik heb twee babydolls; eentje van pabo (zwart met roze strik_ en eentje van Hunkemoller (rood met zwarte stipjes), allebei met bijpassende string. Ook nog een setjes van hempje, bh en string van Passionata van http://www.ellure.nl
Ik zou graag nog een mooi corset kopen, maar helaas zijn die in mijn maat altijd duur (of ik kom in de verkeerde winkels). Bij H&M hebben ze heel af en toe wel een mooi corset, maar dan zit mijn maat er niet bij.
. LimaMambo schreef:zijn er hier nog meer meiden die van uitdagende setjes voor in de slaapkamer houden?
en dan heb ik het niet over een BH-tje maar over sexy jurkjes/babydolletjes en lange netkousen met kant en jaratelletjes
zo ja? wwat vind je zelf het mooist en waar haal jij je setjes zoal?
ben benieuwd
Okee, ik ben een beetje een wilde, whahahahaha........m'n exen zijn wat dat betreft idioot me te hebben laten gaan
)

:
!
...
Hij mag wel lekker bij me snoepen
Sterre schreef:
_Skess_ schreef:Bij de glow in the dark heb je tenminste geen zaklamp nodig om wat te zien whahahhaha![]()

Mijn ene ex gaf er niet zoveel om geloof ik... De andere wat meer, maar om die gast gaf ik zelf niet zoveel omdat het een player was en ik dit vantevoren wist, dus nooit veel moeite voor gedaan
Maar euhm, waar vind je iets richting grote maten 

Maar ja, waar vind je iets richting grotere maten 
Sterre schreef:Voor degene waar dit soort dingen snel uitgetrokken zijn (is ook een bijpassende string bij te krijgen):
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:0sG ... .nl/layout
Alhoewel, de string zou ik na gebruik niet meer hoeven hoor![]()
!
Die glow-in-the-dark onderfück voor mannen![]()
...
. Sappen gaan dan toch stromen he
. Sorriso schreef:En om die snoepjes nou daar tussen je benen te hebben in deze situatie lijkt me ook ranzig. Sappen gaan dan toch stromen he
.
Nou die van mij is niet zo kieskeurig.............ik weet zeker dat ik met zulke ongein wel kan aankomen! Zoezi schreef:Sorriso schreef:En om die snoepjes nou daar tussen je benen te hebben in deze situatie lijkt me ook ranzig. Sappen gaan dan toch stromen he
.
WhahahaaNou die van mij is niet zo kieskeurig.............ik weet zeker dat ik met zulke ongein wel kan aankomen!
Sorriso schreef:En om die snoepjes nou daar tussen je benen te hebben in deze situatie lijkt me ook ranzig. Sappen gaan dan toch stromen he
.