Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Is je vriendje van binnen heel erg onzeker denk je? (over zichzelf)
In een relatie moet je zelf de grens stellen wat je acceptabel vind, je moet gewoon zeggen dat je het vervelend vind als hij je kleineert. Dat je het niet leuk vind betekent niet dat je een softy bent ofzo, ieder mens heeft een gevoel van eigenwaarde en hij tast dit (onbewust) zo wel aan. Complimentjes heffen de nare dingen die hij zegt misschien voor zijn gevoel op, maar zo werkt het niet...
Het is makkelijk voor anderen om te zeggen dat je hem moet dumpen maar zo makkelijk is dat niet, de verliefdheid maakt je misschien wat vergevensgezinder dan je eigenlijk zou moeten zijn. Sterkte ermee!
Dekloktikt schreef:Naja hij zal wel wat onzeker zijn. Hij is iig constant met zn uiterlijk bezig; foundation, spieren, voedingssuplementen, fitness, zonnebank, zn haar. enz.
Ik zei dus vandaag ook weer dat ik het stinkmodder vindt. En dan zegt ie nou ik maak het volgende keer wel goed, neem ik je lekker mee uit eten enzo.
Charmotte schreef:BraveSpots schreef:
Wow, zou jij daar nog echt over praten als hij zulke dingen zegt?
Ik heb veel over voor mijn ventje en ben doodgelukkig met hem, maar als hij ook maar 1 keer zou durven mij een slet of prutsmuts te noemen is dat ook meteen de laatste keer dat hij mij ziet. Zulke dingen zijn in mijn ogen absoluut not-done, al helemaal niet als 'grap'.
Ik ben bereid over heel erg veel te praten enzo in een relatie, maar dit hoort er niet bij.
Eigenlijk zou ik precies hetzelfde als jou reageren, maar omdat ik hetzelfde heb meegemaakt weet ik dat het anders is, je weet dat hij het niet meent, maar toch is het niet leuk..
), en je hebt mss wel gelijk. Altans, ik besef dat in sommige relaties bepaalde dingen, zoals schelden op elkaar, mss minder taboe zijn.
. Dekloktikt schreef:Naja hij zal wel wat onzeker zijn. Hij is iig constant met zn uiterlijk bezig; foundation, spieren, voedingssuplementen, fitness, zonnebank, zn haar. enz.
Ik zei dus vandaag ook weer dat ik het klote vindt. En dan zegt ie nou ik maak het volgende keer wel goed, neem ik je lekker mee uit eten enzo.
BraveSpots schreef:Miracle_ schreef:Daar zijn we weer.
Iedereen gelijk roepen "DUMPEN!"
Maar zo simpel ligt dat helemaal nietGewoon een keer goed duidelijk maken aan hem, dat je het niet leuk vind. Laat je niet kleineren, en geef je grenzen aan.
En maak is een keer hetzelfde grapje, kijken hoe hij reageerd.
Stertke ermee, en laat je niet zo afbekken hoor, je bent absoluut geen softy.
Wow, zou jij daar nog echt over praten als hij zulke dingen zegt?
Ik heb veel over voor mijn ventje en ben doodgelukkig met hem, maar als hij ook maar 1 keer zou durven mij een slet of prutsmuts te noemen is dat ook meteen de laatste keer dat hij mij ziet. Zulke dingen zijn in mijn ogen absoluut not-done, al helemaal niet als 'grap'.
Ik ben bereid over heel erg veel te praten enzo in een relatie, maar dit hoort er niet bij.
LimaMambo schreef:Dekloktikt schreef:Naja hij zal wel wat onzeker zijn. Hij is iig constant met zn uiterlijk bezig; foundation, spieren, voedingssuplementen, fitness, zonnebank, zn haar. enz.
Ik zei dus vandaag ook weer dat ik het stinkmodder vindt. En dan zegt ie nou ik maak het volgende keer wel goed, neem ik je lekker mee uit eten enzo.
en je weet zeker dat ie op meisjes valt??
LimaMambo schreef:Dekloktikt schreef:Naja hij zal wel wat onzeker zijn. Hij is iig constant met zn uiterlijk bezig; foundation, spieren, voedingssuplementen, fitness, zonnebank, zn haar. enz.
en je weet zeker dat ie op meisjes valt??
Rawr schreef:Dekloktikt schreef:Naja hij zal wel wat onzeker zijn. Hij is iig constant met zn uiterlijk bezig; foundation, spieren, voedingssuplementen, fitness, zonnebank, zn haar. enz.
Ja, dat is schuld afkopen.
Hij komt op mij over als een onzeker persoon, die misschien bang is je kwijt te raken of dat hij niet goed genoeg is. Dat hij zich obsessief bezig houdt met z'n uiterlijk verbaast me dan ook niks. Het lijkt onlogisch gedrag misschien maar het is wel te verklaren. Keep her down to keep her around.... dat idee een beetje.
Miracle_ schreef:Als je even verder had gelezen, had je ook mijn reden gezien, wáárom.
Dekloktikt schreef:Waarom voel ik me nou beter doordat jij dit zegt? Het voelt fijn om t idee te hebben dat ie misschien zelf onzeker is en daarom zo doet en het niet aan mij ligt!
). God nu klink ik als een ouwe l*l...

Citaat:Ja zo voel ik t dus ook. Hij zegt ook dat ie t echt niet meent.
Annemie91 schreef:Ik ken dat probleem. Heb ook een vriend. Die zegt ook zulke dingen. Dat ik dik ben in een witte paardrijbroek. Dat ik een onderkin heb dat ik wel zwanger lijk ik ken dat probleem en weet dat het moeilijk is!
Charmotte schreef:Annemie91 schreef:Ik ken dat probleem. Heb ook een vriend. Die zegt ook zulke dingen. Dat ik dik ben in een witte paardrijbroek. Dat ik een onderkin heb dat ik wel zwanger lijk ik ken dat probleem en weet dat het moeilijk is!
dit zijn meer echt beledigende opmerkingen, niet dat sl*t enz niet beledigend zijn, maar dit komt toch wel anders over.
als mn vriend me dik/lelijk vind moet hij lekker iemand zoeken! of meent hij het ook niet...? ik vind de manier wáárop het gezegd word wel belangrijk maar dit klinkt niet goed

meer zelfvertrouwen krijgen...!