Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. En als je er om moet huilen moet je vooral bedenken of je het wel waart vind. 
zeanine schreef:Heel mooi gezegd janine1990![]()
TS kan hem inderdaad beter gewoon helemaal loslaten
It’s crazy, right? To love someone who’s hurts you. It’s crazier to think that someone who’s hurts you, loves you.
juline schreef:ga voor je gevoel. dus gewoon lekker naar hem toe gaan. wat voor de 1 werkt hoeft niet voor de ander zo te zijn. mijn vriend en ik heben ook vaker zulke problemen gehad en ben juist toen meer voor hem gaan doen en juist naar hem toe gegaan. en juist dan gaat het beter. en al zou het toch uit moeten gaan wees dan iig blij dat je hem dan nog hebt kunnen zien. inplaats van uit elkaar te groeien zoals jannie1990 eigenlijk aanraad. hoe minder je elkaar ziet hoe makkelijker de het is om de knoop door te hakken maar geeft dus ook het gevolg dat hij geen gevoel meer voor je zal krijgen.
misschien is het niet goed om naar de voetbal te gaan maar op een neutrale plek af te spreken. in het bos op park of zoiets. niet ergens waar vrienden zijn of een vertouwde omgeving. geef elkaar echt even kwalitie time samen om te praten en elkaar eens lekker vast te houden.
succes ermee
Anoniem schreef:Gevoel laat zich niet afdwingen. Ik heb een lange(5 jr)relatie gehad,waarin wij 3 keer op dit punt hebben gezeten. Elke keer goedgekomen,maar op het laatst toch niet meer en dat was vreselijk pijnlijk. Hij is gewoon nooit oprecht al die 100%voor me gegaan,zo voelt het ook...
Probeer,mijn tip,écht wat afstand te nemen..
edit: je klinkt inderdaad vrij afhankelijk. Dat had ik toen ook(was toen 20-25 jaar). Altijd afwachten of hij wilde afspreken dat weekend,ik gooide al mijn plannen voor hem zo om. Liep echt gruwelijk achter hem aan,meer als hij achter mij. Dat sloopt je op een gegeven moment. Ikweet waar het vandaan is gekomen bij mij, heb dat tot een tijdje terug nog even gehad en echt het loont de moeite niet.
Natuurlijk ben je verliefd,en wil je samen zijn. Maar je moet realiseren op wát je verliefd bent. Toch niet op iemand die minder voor jou voelt,als jij voor hem? Laat hem dat gevoel eerst even goed uitzoeken. En ja,ik liep met die ex ook achter hem aan.".kijk hoe leuk ik ben,mij kun je toch niet laten gaan". Maar als hij dan,na toch een leuke dag, zei "ik wil nog steeds nadenken"... Dán voelde ik me pas vreselijk slecht...
Juul schreef:Jij bent heel verstandig Jeanine. Denk dat TS hier veel aan heeft.
juline schreef:ga voor je gevoel. dus gewoon lekker naar hem toe gaan. wat voor de 1 werkt hoeft niet voor de ander zo te zijn. mijn vriend en ik heben ook vaker zulke problemen gehad en ben juist toen meer voor hem gaan doen en juist naar hem toe gegaan. en juist dan gaat het beter. en al zou het toch uit moeten gaan wees dan iig blij dat je hem dan nog hebt kunnen zien. inplaats van uit elkaar te groeien zoals jannie1990 eigenlijk aanraad. hoe minder je elkaar ziet hoe makkelijker de het is om de knoop door te hakken maar geeft dus ook het gevolg dat hij geen gevoel meer voor je zal krijgen.
misschien is het niet goed om naar de voetbal te gaan maar op een neutrale plek af te spreken. in het bos op park of zoiets. niet ergens waar vrienden zijn of een vertouwde omgeving. geef elkaar echt even kwalitie time samen om te praten en elkaar eens lekker vast te houden.
succes ermee
naath schreef:Klinkt raar maar ik WIL juist niet iemand tegenkomen die me gelukkiger maakt, gelukkiger dan hij me maakt kan gewoon niet. (Ja oke, op dit moment ben ik niet gelukkig .. ) Ik wil hem, en geen ander ..
Weet 't echt niet, wel of niet gaan ?
J_Charissa schreef:woow heb je hele topic even doorgelezen.
Was net bij het stukje dat je niemand anders wil en er alles voor zal doen komt er op de radio een liedje met de tekst;
When you try your best but you don't succeed
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
"Just what your worth"
ga je vanavond nog wel heen?....