Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ze zitten echt superfijn en zijn lekker stijf. Omdat ze van vorig seizoen waren, waren ze 40% afgeprijst, daardoor waren ze toch behoorlijk goed betaalbaar.
. Heb nooit wat anders gedaan dan snowboarden (tja sleen
). Ik heb ook eigen spullen omdat dat inderdaad als je vaker gaat je in verhouding goedkoper uit bent. Heb trouwens ook flowbindingen op mn Nitro board (http://www.crazysnowboarder.com/images/ ... ce_108.png). Die zijn echt heel gemakkelijk.
Was toen in iedergeval heel blij dat ik een helm op had. Ook als je bijvoorbeeld een keer hard op je rug valt.
en van burton. Misschien kan ik morgen een foto maken ofzo. 
Ik ga 1 keer in het jaar snowboarden, soms 2 keer. En na elke reis zegmaar breng ik mijn board naar de winkel voor onderhoud, dat kost toch nog aardig wat. Verder neem ik altijd een tube mee om zelf een beetje bij te waxen. Op de helft van de vakantie wax ik hem dan even in. En verder maak ik hem na de vakantie even schoon... Als ik mijn board naar de winkel breng is het altijd standaart onderhoud geweest. Ik dacht dat dat 28 euro kosten zo uit mijn hoofd, maar kan er heel goed langs zitten hoor
en een inieminie sprongetje haha
heb afgelopen wintersport wel wat geprobeert maar dat wou nog niet echt lukken
Vooral goed te proberen als je over een hobbeltje boardt. Frances schreef:Ik zou willen dat ik kont bescherming had
polsbeschermers zijn pas handig in het begin. Je wilt jezelf toch altijd met je handen opvangen als je valt..
Ik heb vrij veel onderhoud aan mijn board, maar het is ook waar je zelf voor kiestIk ga 1 keer in het jaar snowboarden, soms 2 keer. En na elke reis zegmaar breng ik mijn board naar de winkel voor onderhoud, dat kost toch nog aardig wat. Verder neem ik altijd een tube mee om zelf een beetje bij te waxen. Op de helft van de vakantie wax ik hem dan even in. En verder maak ik hem na de vakantie even schoon... Als ik mijn board naar de winkel breng is het altijd standaart onderhoud geweest. Ik dacht dat dat 28 euro kosten zo uit mijn hoofd, maar kan er heel goed langs zitten hoor
![]()
Kunnen jullie eigenlijk ook trucjes en hoe hebben jullie die geleerd? Wat kun je gemakkelijk zelf aanleren? Ik kan alleen maar een rondje draaien, waarbij ik de helft van de keren nog omval maargoeden een inieminie sprongetje haha
heb afgelopen wintersport wel wat geprobeert maar dat wou nog niet echt lukken
.
) 

? Vallen doe ik genoeg
*en nee ik kan het niet supergoed* teon heb ik ook geleerd hoe je rondjes moet draaien

Chrisje92 schreef:Bruine broek met hele dunne verticale streepjes. En ook bruine jas, maar die horen niet bij elkaar, ik vind het niet zo mooi als alles op elkaar afgestemd is.

Heb zo'n dun water- en winddicht geljack, maar die gaat alleen aan als t sneeuwt of t echt koud is..
Ook een grijze sjaal en een blauwe. En zwarte handschoenen
Moet zoiezo nog heel wat truien/hoodies aanschaffen voordat ik mee op wintersport kan, maar heb gelukkig nog wel ff tijd
Wit met blauwe streepjes, wol echt heel leuk