Blue_Eyes schreef:Crista schreef:jeetje, wat zijn jullie allemaal snel zeg!!! de meeste zijn al voor ze 1,5 jaar wat met elkaar hadden samen gaan wonen!! en heel veel zelfs ook veeeeeeel eerder....
ik mag wel opschieten als ik het zo lees....
ik ben 20 (woon nog thuis) , hij 27 (woont op zichzelf), we zijn bijna 1 jaar samen, ik slaap daar regelmatig maar woon nog niet samen....Niet omdat ik twijfel maar vind het gewoon nog te vroeg!
daarbij wil ik eerste me school afmaken, al denk ik dat ik voor die tijd wel bij hem woon maar toch.....
Waarom?
Ik denk overigens dat dat voor iedereen verschilt en dat je wel aanvoelt hoe en wat. Maar jij stelt blijkbaar een grens van anderhalf jaar. Mag ik vragen waar je die op baseert?
nee, stel geen grens hoor van anderhalf jaar, maar dat viel me gewoon op. Dat zeg maar 90% al voor anderhalf jaar samen woont. en dan daar weer een groot deel van zelf al na een paar maanden....
Ik weet niet wanneer ik er aantoe ben. Nu nog niet... Gelukkig begrijpt me vriend dat goed en vind het ook niet erg.
Ik zie wel wanneer de tijd er rijp voor is
Eerst eens met een dinnetje samen gaan wonen en van de vrijheid genieten
Samenwonen kan altijd nog, en ik geloof dat het in veel gevallen helemaal niet goed is voor je relatie!
Heeft heel erg lang geduurd eigenlijk. Maar we woonden dan ook tegenover elkaar. Ik bij mijn ouders en hij alleen. Hij is vrachtwagenchauffeur en zijn ritme was zo vreselijk anders dan dat van mij dat we hebben gewacht totdat ik helemaal klaar was met school en ik een goede baan had.