Hoe oud samenwonen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

Re: Hou oud samenwonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:11

Blue_Eyes schreef:
Crista schreef:
jeetje, wat zijn jullie allemaal snel zeg!!! de meeste zijn al voor ze 1,5 jaar wat met elkaar hadden samen gaan wonen!! en heel veel zelfs ook veeeeeeel eerder....

ik mag wel opschieten als ik het zo lees....

ik ben 20 (woon nog thuis) , hij 27 (woont op zichzelf), we zijn bijna 1 jaar samen, ik slaap daar regelmatig maar woon nog niet samen....Niet omdat ik twijfel maar vind het gewoon nog te vroeg!

daarbij wil ik eerste me school afmaken, al denk ik dat ik voor die tijd wel bij hem woon maar toch.....

Waarom?

Ik denk overigens dat dat voor iedereen verschilt en dat je wel aanvoelt hoe en wat. Maar jij stelt blijkbaar een grens van anderhalf jaar. Mag ik vragen waar je die op baseert?

nee, stel geen grens hoor van anderhalf jaar, maar dat viel me gewoon op. Dat zeg maar 90% al voor anderhalf jaar samen woont. en dan daar weer een groot deel van zelf al na een paar maanden....

Ik weet niet wanneer ik er aantoe ben. Nu nog niet... Gelukkig begrijpt me vriend dat goed en vind het ook niet erg.

Ik zie wel wanneer de tijd er rijp voor is Lachen

Irmaatje

Re: Hou oud samenwonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:17

Irmaatje schreef:
Ik 19, hij 23 en we waren toen anderhalf jaar samen.

Update, en nu is het over.

amazone77

Re: Hoe oud samenwonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:21

heel vervelend voor je irmaatje Ach gut

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:29

Ja, ik voel me nu alles behalve prettig Lachen

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:09

Wat vervelend Irmaatje Ach gut

Ajooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:41

ik heb er vaak aan gedacht, maar ik begin er voorlopig echt niet aan Haha! Eerst eens met een dinnetje samen gaan wonen en van de vrijheid genieten Tong uitsteken Samenwonen kan altijd nog, en ik geloof dat het in veel gevallen helemaal niet goed is voor je relatie!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 10:36

Mijn vriend en ik waren denk ik al 4,5 jaar samen toen ik bij hem introk Clown Heeft heel erg lang geduurd eigenlijk. Maar we woonden dan ook tegenover elkaar. Ik bij mijn ouders en hij alleen. Hij is vrachtwagenchauffeur en zijn ritme was zo vreselijk anders dan dat van mij dat we hebben gewacht totdat ik helemaal klaar was met school en ik een goede baan had.
Daarna heeft het nog wel een tijdje geduurd hoor, maar ja het was zo ook wle lekker makkelijk. Ben nu 25 en ik moet zeggen dat ik echt nog wel heimwee heb naar mijn ouders Bloos

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:08

Ajooh schreef:
ik heb er vaak aan gedacht, maar ik begin er voorlopig echt niet aan Haha! Eerst eens met een dinnetje samen gaan wonen en van de vrijheid genieten Tong uitsteken Samenwonen kan altijd nog, en ik geloof dat het in veel gevallen helemaal niet goed is voor je relatie!

Waarom kan dat niet als je met je vriendje samenwoont?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:11

Ik heb heel erg veel vrijheid met samenwonen hoor. Ik leef er niet anders door dan toen ik nog bij mijn ouders woonde.
Hooguit eet ik wat minder chips enzo omdat me moeder heel goed voor me zorgde 's avonds, toastje, wijntje erg gezellig allemaal. Nu moet ik het zelf pakken en ik ben liever lui dan moe Clown

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:49

Hahahaha!

Ik woon nu bijna 2 jaar bij mijn zus en haar man in en doe daar ook het huishouden. Nadat ik een half jaar daar woonde kreeg ik een hele lieve vriend, die helaas pindakaas 150 km verderop woonde. Maar omdat hij net was afgestudeerd en werk zocht, zat hij eigelijk al na een maand of 4 heel veel bij ons. Langzaam aan werd dat heel veel eigelijk constant en sinds een paar maanden woont hij officieel hier. Wij weten daardoor dus ook goed dat het tussen ons goed gaat als we constant op elkaars lip zitten en twee weken geleden hebben we een huis gekocht. Lachen Ik ben 24 en hij is 26.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:18

Ajooh schreef:
Eerst eens met een dinnetje samen gaan wonen en van de vrijheid genieten Tong uitsteken Samenwonen kan altijd nog, en ik geloof dat het in veel gevallen helemaal niet goed is voor je relatie!

K denk juist dat t alleen maar beter is Lachen Mijn vriend & k werken nu nog beter samen, de een doet dit en de ander dat.
En k merk er niks van hoor dat k minder vrijheid heb, ga net zo makkelijk met vriendinnen uit of met iemand naar de paarden enz.
Je moet toch allebei je eigen ding blijven doen Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:17

Het valt mij inderdaad ook wel wat op hoe snel mensen gaan samenwonen Lachen Kwam vooral ook erg dichtbij toen mijn nichtje mij afgelopen vrijdag vertelde dat zij en haar vriend een huisje gevonden hadden! Zij zijn namelijk ongeveer net zolang bij elkaar als mijn vriend en ik samen zijn en nu wonen al mn nichtjes samen en ben ik de enige nog apart wonende Tong uitsteken Over iets minder dan een maandje zijn we een jaar bij elkaar, maar over samenwonen hebben we het nog niet echt gehad in de zin van schat zullen we volgende week beginnen?
Hij is 25 en ik 22, ik woon nog thuis en hij wel opzichzelf. We zijn wel veel bij elkaar en ik ben ook veel bij hem qua overnachten etc, maar om dan direct te gaan samenwonen? Niet dat ik het niet wil ofzo hahah, geloof dat als hij het zou vragen dat ik dan direct ja zou zeggen, maar ergens heb ik ook zoiets van zo is het ook nog wel oke..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:23

Frouk schreef:
maar ergens heb ik ook zoiets van zo is het ook nog wel oke..

Dan is 't ook goed, toch Lachen Wij zijn gaan samenwonen omdat we allebei op onszelf wilden, de kamerprijzen enorm hoog lagen en liggen en we erg graag samen waren. Maar 't had net zo goed 2 jaar later kunnen zijn, maar dit kwam zo op ons pad Haha!

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:29

Ik ben 20 hij 24 en bijna 2 jaar een relatie.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:47

wij gingen 5 jaar met elkaar om voordat we samen gingen wonen
ik was 20 toen we samen gingen wonen

ben nu 31