T was eigenlijk best makkelijk hihi! Denk dat ik nu verder ga met: aanzetten, op stil, en niet continu kijken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
T was eigenlijk best makkelijk hihi! Denk dat ik nu verder ga met: aanzetten, op stil, en niet continu kijken
Ik kan echt niet meer zonder mobiel , als ik ergens heenga , en ik kom erachter dat ik me mobiel ben vergeten dan haal ik hem op
Ik vind het ook "eng" om weg te zijn zonder mobiel , stel ik ga naar de paarden en rij lekker buiten en val er vanaf.. Of ik fiets na het paard en krijg op de terugweg (in het donker) een lekke band..
brrr ik moet er niet meer aan denken om zonder mobiel te zitten.

Ik heb laatst mijn gsm op het werk vergeten en mijn vriend wou er niet om, heb uiteindelijk 3 dagen zonder gsm gezeten en werd er bijna gek van! Had uiteindelijk wel 12 gemiste oproepen en 37smsjes

Wil hem alleen wel graag bij me hebben als ik op buitenrit of naar Friesland rij met de auto
Eejj schreef:Ik vind het ook "eng" om weg te zijn zonder mobiel , stel ik ga naar de paarden en rij lekker buiten en val er vanaf.. Of ik fiets na het paard en krijg op de terugweg (in het donker) een lekke band..brrr ik moet er niet meer aan denken om zonder mobiel te zitten.
lianne__ schreef:nog een paar minuten! spannend. laat ons wel weten hoeveel smsjes en gemister oproepen je hebt gehad hoor.

PintoNatal schreef:lianne__ schreef:nog een paar minuten! spannend. laat ons wel weten hoeveel smsjes en gemister oproepen je hebt gehad hoor.
haha ben ik ook benieuwd naar haha
Ik vind het wel lekker rustig zo, minder telefoon. Denk dat ik het zo wel ga laten hihi! 

) Melanie_B schreef:Ik doe het je ook niet echt graag na..
Ik heb al een paar maanden zonder gemoeten!
Omdat paps hem afgenomen had wegens elke maand
over mijn abbonement heen te zitten.. Vréselijk vond ik het.