Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lara_Silver schreef:Wat grappig zeg, mijn kledingsstijl is het niet maar de meeste meisjes die ik ken; die zich zo dragen; zijn enorm sterke dames die wel hun mannetje weten te staan, ze houden er nu eenmaal van wat minder kleding te dragen, so what? En vaak zijn het de mensen die zulke kleding dragen, die ook weten dat ze het kunnen dragen en dit graag willen laten zien. (enkele minder smakelijke gevallen daargelaten) Ik vind het juist prachtig te zien als andere mensen zich helemaal lekker in hun lichaam voelen, dit mogen ze toch ook op hun eigen manier laten zien? Ze vallen er niemand mee lastig. Al geeft dit topic me het idee dat jullie je allemaal een beetje geintimideerd voelen door dit soort meisjes? Wat is het wat jullie stoort? Dat zij aandacht krijgen en jullie niet? Aandacht kun je op zoveel mogelijke manieren krijgen, daarvoor kun je je schaars kleden als je je daartoe voelt, of je kunt lekker vrij dansen enz, enz.. Ik denk dat iedereen toch lekker mag doen waar hij of zij zin in heeft? Om dan iedereen met een dergelijke kledingsstijl te bestempelen als s le t / h oe r zegt meer over jullie allemaal dan over die meiden. Ik vind dit maar een topic met een stelletje jaloerse mensen die geen respect hebben voor de kledingskeuze van anderen, als ik hier enkelen 'mee voor de borst stoot' dan zijn dat net diegenen waar deze post dus voor bedoeld is.
). Alleen al de opmerkingen als ''ja zij lopen lekker voor l u l'' zeggen genoeg, nou ons interesseert het dus niks als wij volgens anderen voor l u l lopen: wij genieten tenminste van het leven, want het leven is te kort om je altijd maar aan te passen aan anderen en alleen te dragen wat andere mensen mooi vinden terwijl je je zelf prettiger voelt in andere kledij. pinuts schreef:zonnebloem: makkelijk gezegd, maar als ik iets draag wat te bloot is, en ik krijg alsmaar commentaar voel ik me niet lekker meer hoor.
Redrumfox schreef:Lara_Silver schreef:Wat grappig zeg, mijn kledingsstijl is het niet maar de meeste meisjes die ik ken; die zich zo dragen; zijn enorm sterke dames die wel hun mannetje weten te staan, ze houden er nu eenmaal van wat minder kleding te dragen, so what? En vaak zijn het de mensen die zulke kleding dragen, die ook weten dat ze het kunnen dragen en dit graag willen laten zien. (enkele minder smakelijke gevallen daargelaten) Ik vind het juist prachtig te zien als andere mensen zich helemaal lekker in hun lichaam voelen, dit mogen ze toch ook op hun eigen manier laten zien? Ze vallen er niemand mee lastig. Al geeft dit topic me het idee dat jullie je allemaal een beetje geintimideerd voelen door dit soort meisjes? Wat is het wat jullie stoort? Dat zij aandacht krijgen en jullie niet? Aandacht kun je op zoveel mogelijke manieren krijgen, daarvoor kun je je schaars kleden als je je daartoe voelt, of je kunt lekker vrij dansen enz, enz.. Ik denk dat iedereen toch lekker mag doen waar hij of zij zin in heeft? Om dan iedereen met een dergelijke kledingsstijl te bestempelen als s le t / h oe r zegt meer over jullie allemaal dan over die meiden. Ik vind dit maar een topic met een stelletje jaloerse mensen die geen respect hebben voor de kledingskeuze van anderen, als ik hier enkelen 'mee voor de borst stoot' dan zijn dat net diegenen waar deze post dus voor bedoeld is.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. En inderdaad wat je zegt: het zegt meer over hen dan over ons (ja ik val in de categorie h oe r volgens deze betreffende bokkers, blijkt wel uit de mensen die ze omschrijven: precies mij). Alleen al de opmerkingen als ''ja zij lopen lekker voor l u l'' zeggen genoeg, nou ons interesseert het dus niks als wij volgens anderen voor l u l lopen: wij genieten tenminste van het leven, want het leven is te kort om je altijd maar aan te passen aan anderen en alleen te dragen wat andere mensen mooi vinden terwijl je je zelf prettiger voelt in andere kledij.
Lara_Silver schreef:Wat grappig zeg, mijn kledingsstijl is het niet maar de meeste meisjes die ik ken; die zich zo dragen; zijn enorm sterke dames die wel hun mannetje weten te staan, ze houden er nu eenmaal van wat minder kleding te dragen, so what? En vaak zijn het de mensen die zulke kleding dragen, die ook weten dat ze het kunnen dragen en dit graag willen laten zien. (enkele minder smakelijke gevallen daargelaten) Ik vind het juist prachtig te zien als andere mensen zich helemaal lekker in hun lichaam voelen, dit mogen ze toch ook op hun eigen manier laten zien? Ze vallen er niemand mee lastig. Al geeft dit topic me het idee dat jullie je allemaal een beetje geintimideerd voelen door dit soort meisjes? Wat is het wat jullie stoort? Dat zij aandacht krijgen en jullie niet? Aandacht kun je op zoveel mogelijke manieren krijgen, daarvoor kun je je schaars kleden als je je daartoe voelt, of je kunt lekker vrij dansen enz, enz.. Ik denk dat iedereen toch lekker mag doen waar hij of zij zin in heeft? Om dan iedereen met een dergelijke kledingsstijl te bestempelen als s le t / h oe r zegt meer over jullie allemaal dan over die meiden. Ik vind dit maar een topic met een stelletje jaloerse mensen die geen respect hebben voor de kledingskeuze van anderen, als ik hier enkelen 'mee voor de borst stoot' dan zijn dat net diegenen waar deze post dus voor bedoeld is.
edit: typfoutje
Lara_Silver schreef:Wat grappig zeg, de meeste meisjes die ik ken; die zich zo dragen; zijn enorm sterke dames die wel hun mannetje weten te staan, ze houden er nu eenmaal van wat minder kleding te dragen, so what? En vaak zijn het de mensen die zulke kleding dragen, die ook weten dat ze het kunnen dragen en dit graag willen laten zien. (enkele minder smakelijke gevallen daargelaten) Ik vind het juist prachtig te zien als andere mensen zich helemaal lekker in hun lichaam voelen, dit mogen ze toch ook op hun eigen manier laten zien? Ze vallen er niemand mee lastig. Al geeft dit topic me het idee dat jullie je allemaal een beetje geintimideerd voelen door dit soort meisjes? Wat is het wat jullie stoort? Dat zij aandacht krijgen en jullie niet? Aandacht kun je op zoveel mogelijke manieren krijgen, daarvoor kun je je schaars kleden als je je daartoe voelt, of je kunt lekker vrij dansen enz, enz.. Ik denk dat iedereen toch lekker mag doen waar hij of zij zin in heeft? Om dan iedereen met een dergelijke kledingsstijl te bestempelen als s le t / h oe r zegt meer over jullie allemaal dan over die meiden. Ik vind dit maar een topic met een stelletje jaloerse mensen die geen respect hebben voor de kledingskeuze van anderen, als ik hier enkelen 'mee voor de borst stoot' dan zijn dat net diegenen waar deze post dus voor bedoeld is.
edit: typfoutje
?
) uitscheldt is dat schandalig, discriminatie en weet ik het allemaal..
Vind ik hypocriet.. Ik zeg niet dat ik het mooi vind.. Maar vind wel dat iedereen gewoon moet kunnen dragen waar hij zich prettig invoelt.. Redrumfox schreef:Ik had het niet beter kunnen zeggen. En inderdaad wat je zegt: het zegt meer over hen dan over ons (ja ik val in de categorie h oe r volgens deze betreffende bokkers, blijkt wel uit de mensen die ze omschrijven: precies mij). Alleen al de opmerkingen als ''ja zij lopen lekker voor l u l'' zeggen genoeg, nou ons interesseert het dus niks als wij volgens anderen voor l u l lopen: wij genieten tenminste van het leven, want het leven is te kort om je altijd maar aan te passen aan anderen en alleen te dragen wat andere mensen mooi vinden terwijl je je zelf prettiger voelt in andere kledij.
Als andere mensen dit wel nodig hebben om hun zelfvertrouwen intact te houden is dit best sneu voor hun, en wat nog erger is als ze diegenen waarvan ze denken dat ze het voor de aandacht doen gaan beschuldigen. 

Lara_Silver schreef:Oef alweer zo een lap van een tekst..
Overigens Adil18: uitgaan doe je niet om een levenspartner te zoeken, uitgaan doe je om te ontstressen je te vermaken, een partner zoek je niet in een dergelijk milieu.
Lara_Silver schreef:Redrumfox schreef:Ik had het niet beter kunnen zeggen. En inderdaad wat je zegt: het zegt meer over hen dan over ons (ja ik val in de categorie h oe r volgens deze betreffende bokkers, blijkt wel uit de mensen die ze omschrijven: precies mij). Alleen al de opmerkingen als ''ja zij lopen lekker voor l u l'' zeggen genoeg, nou ons interesseert het dus niks als wij volgens anderen voor l u l lopen: wij genieten tenminste van het leven, want het leven is te kort om je altijd maar aan te passen aan anderen en alleen te dragen wat andere mensen mooi vinden terwijl je je zelf prettiger voelt in andere kledij.
Precies! Als ik uitga houdt ik ook niet van warme kleding, als je fijn danst is me dat veel te warm. Wat ik dan grappig vind zijn die stille onzekere meisjes aan de kant van de dansvloer die je vol haat en nijd aankijken gewoon omdat jij je kostelijk vermaakt, in je ietwat schaarsere outfit. En dat is toch niet mijn schuld? Dan moeten zij ook maar een komen dansen, lekker spontaan doen, etc. En wat ik nog grappiger vind is dat 90 procent van die meiden in dit topic dit dan bestempelen als 'de prutsmuts spelen' terwijl ik zelden kus met jongens als ik uitga en ik pas 2 serieuze lange relaties heb gehad. Ik ga uit voor mezelf, niet om te zien hoeveel aandacht ik kan krijgen.
Ik weet wie ik ben en voel me hartstikke prima met mijn lichaam, daar heb ik geen bevestiging in de vorm van mannelijke aandacht voor nodig hoor.Als andere mensen dit wel nodig hebben om hun zelfvertrouwen intact te houden is dit best sneu voor hun, en wat nog erger is als ze diegenen waarvan ze denken dat ze het voor de aandacht doen gaan beschuldigen.
Om het even over een andere boeg te gooien.
Jullie zien: schaarser gekleedde meisjes, die in jullie ogen enkel verzot zijn op aandacht; correct me if i'm wrong. Wat er in werkelijkheid aan de gang is: meisjes die zich schaarser kleden omdat ze zich helemaal prettig met zichzelf voelen en vinden dat iedereen dit mag zien, voor de aandacht doen ze het niet omdat ze zelfvertrouwen genoeg hebben. Hoe jullie jezelf zien: fatsoenlijke meisjes die dit moeten laten blijken door hun kleding. Wat die 'sloeries' in jullie zien: onzekere jaloerse meisjes die blijkbaar niet genoeg zelfvertrouwen hebben gewoon te dragen wat zij willen** zonder datgene wat anderen dragen genadeloos af te kraken en het liefste nog enkele karaktertrekken erachteraan te gooien. ** hiermee bedoel ik niet dat jullie geen schaarse kleding durven te dragen, hiermee bedoel ik dat jullie je in je dagelijkse kleding blijkbaar niet prettig genoeg voelen om andere mensen met andere kledingsstijlen met rust te laten.
Ik draag ook vaker truitjes met een decollte, in combinatie met een strakke jeans en hakken; so what!(rokjes draag ik trouwens niet, nooit gedaan overigens) Kortom, neem jezelf eens goed onder de loep voordat je je vergrijpt aan stereotypering van mensen die er anders uitzien dan jezelf. Je kan nog wel eens bedrogen uit komen. Weer een kortom, dit hele topic, incl. alle reacties zegt meer over de mensen die het geschreven hebben dan over de mensen die er het mikpunt van zijn.
Oef alweer zo een lap van een tekst..
Overigens Adil18: uitgaan doe je niet om een levenspartner te zoeken, uitgaan doe je om te ontstressen je te vermaken, een partner zoek je niet in een dergelijk milieu.
Adil18 schreef:Lara_Silver schreef:Oef alweer zo een lap van een tekst..
Dat doen mensen dus wel...Of een dergelijke relatie standhoudt is een andere zaak, maar ik denk dat veel stelletjes (of exen) zich tijdens het uitgaan hebben leren kennen...
En uitgaan (even op "dergelijk milieu" terug komen) hoef je niet alleen in een stampende discotheek te doen...Uitgaan kan ook een leuk avondje in een kroeg zijn, of een biljartcafe...

breezy302 schreef:Lara_Silver schreef:
Precies! Als ik uitga houdt ik ook niet van warme kleding, als je fijn danst is me dat veel te warm. Wat ik dan grappig vind zijn die stille onzekere meisjes aan de kant van de dansvloer die je vol haat en nijd aankijken gewoon omdat jij je kostelijk vermaakt, in je ietwat schaarsere outfit. En dat is toch niet mijn schuld? Dan moeten zij ook maar een komen dansen, lekker spontaan doen, etc. En wat ik nog grappiger vind is dat 90 procent van die meiden in dit topic dit dan bestempelen als 'de prutsmuts spelen' terwijl ik zelden kus met jongens als ik uitga en ik pas 2 serieuze lange relaties heb gehad. Ik ga uit voor mezelf, niet om te zien hoeveel aandacht ik kan krijgen.
Ik weet wie ik ben en voel me hartstikke prima met mijn lichaam, daar heb ik geen bevestiging in de vorm van mannelijke aandacht voor nodig hoor.Als andere mensen dit wel nodig hebben om hun zelfvertrouwen intact te houden is dit best sneu voor hun, en wat nog erger is als ze diegenen waarvan ze denken dat ze het voor de aandacht doen gaan beschuldigen.
Om het even over een andere boeg te gooien.
Jullie zien: schaarser gekleedde meisjes, die in jullie ogen enkel verzot zijn op aandacht; correct me if i'm wrong. Wat er in werkelijkheid aan de gang is: meisjes die zich schaarser kleden omdat ze zich helemaal prettig met zichzelf voelen en vinden dat iedereen dit mag zien, voor de aandacht doen ze het niet omdat ze zelfvertrouwen genoeg hebben. Hoe jullie jezelf zien: fatsoenlijke meisjes die dit moeten laten blijken door hun kleding. Wat die 'sloeries' in jullie zien: onzekere jaloerse meisjes die blijkbaar niet genoeg zelfvertrouwen hebben gewoon te dragen wat zij willen** zonder datgene wat anderen dragen genadeloos af te kraken en het liefste nog enkele karaktertrekken erachteraan te gooien. ** hiermee bedoel ik niet dat jullie geen schaarse kleding durven te dragen, hiermee bedoel ik dat jullie je in je dagelijkse kleding blijkbaar niet prettig genoeg voelen om andere mensen met andere kledingsstijlen met rust te laten.
Ik draag ook vaker truitjes met een decollte, in combinatie met een strakke jeans en hakken; so what!(rokjes draag ik trouwens niet, nooit gedaan overigens) Kortom, neem jezelf eens goed onder de loep voordat je je vergrijpt aan stereotypering van mensen die er anders uitzien dan jezelf. Je kan nog wel eens bedrogen uit komen. Weer een kortom, dit hele topic, incl. alle reacties zegt meer over de mensen die het geschreven hebben dan over de mensen die er het mikpunt van zijn.
Oef alweer zo een lap van een tekst..
wat een rare opmerking die laatste zeg! dus tijdens het uitgaan kan je geen levenspartner vinden? en op lexa.nl zeker wel? kom op zeg die kan je overal tegenkomen!
?
)
). Dan ken ik ook geen genade meer haha. Maar bij jou heb ik dat dus niet, jij laat mij in mijn waarde en dat is prettig. Helaas zijn er dus mensen die dat niet doen, maar ja: is alleen maar kinderachtig en ze beseffen niet dat ze meer bereiken met fatsoen dan met harde woorden. Is toch wat dat ik dat als 15-jarige beter weet.. 
pinuts schreef:adil: ik heb in goth kleding gelopen, en ik hoorde vaak dat t niet mooi was, maar ik trek het mij toch meer aan als ik S..lEt word genoemd, dan vieze gothic
Cinnepin schreef:je bent pas een prutsmuts als je sex hebt voor geld, een slet als je iedereen gratis n*ukt. Ligt echt niet aan je kleren, al loop je naakt over straat. Wat je ook aan hebt mensen horen van je af te blijven klaar!
Je moet gewoon aantrekken wat jij mooi vind en nietw at een ander mooi vind!
kom he zou me kleding eens moeten aanpassen aan een ander, das helemaal mooi
Adil18 schreef:Anoniem schreef:je bent pas een prutsmuts als je sex hebt voor geld, een slet als je iedereen gratis n*ukt. Ligt echt niet aan je kleren, al loop je naakt over straat. Wat je ook aan hebt mensen horen van je af te blijven klaar!
Je moet gewoon aantrekken wat jij mooi vind en nietw at een ander mooi vind!
kom he zou me kleding eens moeten aanpassen aan een ander, das helemaal mooi
Volgens mij ging het niet om het uitlokken van verkrachting/ongewenste intimiteiten maar om de mening van de bokkers over dit kleedgedrag...toch?
Overigens ben ik het wel met je eens hoor, iemands kleding mag en kan niet aanzetten tot verkrachting/ongewenste intimiteiten..
al is t een string
en voor de rest niets
( in begin pagina zie je mensen die het kledingstijl wat ts aangeeft uitlokkerig )