Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Re: Wat vinden jullie van meisjes die dit dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:37

iederren moet dragen wat ie leuk vind en zich lekker in voelt.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:38

Wat grappig zeg, de meeste meisjes die ik ken; die zich zo dragen; zijn enorm sterke dames die wel hun mannetje weten te staan, ze houden er nu eenmaal van wat minder kleding te dragen, so what? En vaak zijn het de mensen die zulke kleding dragen, die ook weten dat ze het kunnen dragen en dit graag willen laten zien. (enkele minder smakelijke gevallen daargelaten) Ik vind het juist prachtig te zien als andere mensen zich helemaal lekker in hun lichaam voelen, dit mogen ze toch ook op hun eigen manier laten zien? Ze vallen er niemand mee lastig. Al geeft dit topic me het idee dat jullie je allemaal een beetje geintimideerd voelen door dit soort meisjes? Wat is het wat jullie stoort? Dat zij aandacht krijgen en jullie niet? Aandacht kun je op zoveel mogelijke manieren krijgen, daarvoor kun je je schaars kleden als je je daartoe voelt, of je kunt lekker vrij dansen enz, enz.. Ik denk dat iedereen toch lekker mag doen waar hij of zij zin in heeft? Om dan iedereen met een dergelijke kledingsstijl te bestempelen als s le t / h oe r zegt meer over jullie allemaal dan over die meiden. Ik vind dit maar een topic met een stelletje jaloerse mensen die geen respect hebben voor de kledingskeuze van anderen, als ik hier enkelen 'mee voor de borst stoot' dan zijn dat net diegenen waar deze post dus voor bedoeld is.

edit: typfoutje
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 05-11-08 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:43

Sja, iedereen mag dragen wat hij of zij wil...

Gelukkig mag ik ook zelf bepalden of ik iemand er uit vind zin als een H0er of niet Knipoog

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:46

zonnebloem: makkelijk gezegd, maar als ik iets draag wat te bloot is, en ik krijg alsmaar commentaar voel ik me niet lekker meer hoor.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:50

Lara_Silver schreef:
Wat grappig zeg, mijn kledingsstijl is het niet maar de meeste meisjes die ik ken; die zich zo dragen; zijn enorm sterke dames die wel hun mannetje weten te staan, ze houden er nu eenmaal van wat minder kleding te dragen, so what? En vaak zijn het de mensen die zulke kleding dragen, die ook weten dat ze het kunnen dragen en dit graag willen laten zien. (enkele minder smakelijke gevallen daargelaten) Ik vind het juist prachtig te zien als andere mensen zich helemaal lekker in hun lichaam voelen, dit mogen ze toch ook op hun eigen manier laten zien? Ze vallen er niemand mee lastig. Al geeft dit topic me het idee dat jullie je allemaal een beetje geintimideerd voelen door dit soort meisjes? Wat is het wat jullie stoort? Dat zij aandacht krijgen en jullie niet? Aandacht kun je op zoveel mogelijke manieren krijgen, daarvoor kun je je schaars kleden als je je daartoe voelt, of je kunt lekker vrij dansen enz, enz.. Ik denk dat iedereen toch lekker mag doen waar hij of zij zin in heeft? Om dan iedereen met een dergelijke kledingsstijl te bestempelen als s le t / h oe r zegt meer over jullie allemaal dan over die meiden. Ik vind dit maar een topic met een stelletje jaloerse mensen die geen respect hebben voor de kledingskeuze van anderen, als ik hier enkelen 'mee voor de borst stoot' dan zijn dat net diegenen waar deze post dus voor bedoeld is.

Ik had het niet beter kunnen zeggen. En inderdaad wat je zegt: het zegt meer over hen dan over ons (ja ik val in de categorie h oe r volgens deze betreffende bokkers, blijkt wel uit de mensen die ze omschrijven: precies mij Lachen ). Alleen al de opmerkingen als ''ja zij lopen lekker voor l u l'' zeggen genoeg, nou ons interesseert het dus niks als wij volgens anderen voor l u l lopen: wij genieten tenminste van het leven, want het leven is te kort om je altijd maar aan te passen aan anderen en alleen te dragen wat andere mensen mooi vinden terwijl je je zelf prettiger voelt in andere kledij.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:52

pinuts schreef:
zonnebloem: makkelijk gezegd, maar als ik iets draag wat te bloot is, en ik krijg alsmaar commentaar voel ik me niet lekker meer hoor.

Dan heb je je waarschijnlijk al bij voorbaat je niet helemaal goed in de kleding gevoeld.... Knipoog

Als ik toch een Goth zeg dat ik zijn outfit foeilelijk en doodeng vind moet hem dat eigenlijk niks interesseren: Hij draagt het voor zichzelf en niet voor een ander.

Dessalniettemin begrijp ik je reactie wel, je voelt je er inderdaad niet prettig door...

ander de andere kant ben ik blij om te lezen dat men nog niet zonder problemen het kleedgedrag van sommige mensen accepteerd, het zegt nog iets over waarden en normen, over "hoe het hoort". En dat is, in de tijd waarin wij leven"een klein ding waaruit je toch een beetje hoop kunt halen...

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:53

dat noem ik sloerie's

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:55

Redrumfox schreef:
Lara_Silver schreef:
Wat grappig zeg, mijn kledingsstijl is het niet maar de meeste meisjes die ik ken; die zich zo dragen; zijn enorm sterke dames die wel hun mannetje weten te staan, ze houden er nu eenmaal van wat minder kleding te dragen, so what? En vaak zijn het de mensen die zulke kleding dragen, die ook weten dat ze het kunnen dragen en dit graag willen laten zien. (enkele minder smakelijke gevallen daargelaten) Ik vind het juist prachtig te zien als andere mensen zich helemaal lekker in hun lichaam voelen, dit mogen ze toch ook op hun eigen manier laten zien? Ze vallen er niemand mee lastig. Al geeft dit topic me het idee dat jullie je allemaal een beetje geintimideerd voelen door dit soort meisjes? Wat is het wat jullie stoort? Dat zij aandacht krijgen en jullie niet? Aandacht kun je op zoveel mogelijke manieren krijgen, daarvoor kun je je schaars kleden als je je daartoe voelt, of je kunt lekker vrij dansen enz, enz.. Ik denk dat iedereen toch lekker mag doen waar hij of zij zin in heeft? Om dan iedereen met een dergelijke kledingsstijl te bestempelen als s le t / h oe r zegt meer over jullie allemaal dan over die meiden. Ik vind dit maar een topic met een stelletje jaloerse mensen die geen respect hebben voor de kledingskeuze van anderen, als ik hier enkelen 'mee voor de borst stoot' dan zijn dat net diegenen waar deze post dus voor bedoeld is.

Ik had het niet beter kunnen zeggen. En inderdaad wat je zegt: het zegt meer over hen dan over ons (ja ik val in de categorie h oe r volgens deze betreffende bokkers, blijkt wel uit de mensen die ze omschrijven: precies mij Lachen ). Alleen al de opmerkingen als ''ja zij lopen lekker voor l u l'' zeggen genoeg, nou ons interesseert het dus niks als wij volgens anderen voor l u l lopen: wij genieten tenminste van het leven, want het leven is te kort om je altijd maar aan te passen aan anderen en alleen te dragen wat andere mensen mooi vinden terwijl je je zelf prettiger voelt in andere kledij.

OK dan!

lieve mensen kleed je zo zoals je je voelt en waar je je lekker in voelt al is het een sexy kort rokje tot aan een boerka toe Cool

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:57

Lara_Silver schreef:

Dat maakt je niet per definitie jaloers of bekrompen, maar anders...!
Ik denk wel aan het woordje h0er wanneer ik zulke meiden zie, echter ben ik ook bereid verder te kijken wat er achter die laatste paar kleertjes nog zit Knipoog

Als ik uitga, dof ik me niet op en draag geen uitdagende kleding. Hoevaak ik wel niet te horen heb gekregen dat het veel aantrekkelijker is voor een man een meis te zien die lekker naturel en "normaal" gekleed daar rond loopt. En feit voor mij: Dit waren vaak jongens/mannen die op zoek waren naar een langdurige en serieuze relatie, terwijl een vriendin van mij (erg anders gekleed) meestal eindigde met de jongens die er een keer over heen wilden en klaar...

Blijkbaar maken kleren nog altijd de man (of vrouw)... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:02

Lara_Silver schreef:
Wat grappig zeg, de meeste meisjes die ik ken; die zich zo dragen; zijn enorm sterke dames die wel hun mannetje weten te staan, ze houden er nu eenmaal van wat minder kleding te dragen, so what? En vaak zijn het de mensen die zulke kleding dragen, die ook weten dat ze het kunnen dragen en dit graag willen laten zien. (enkele minder smakelijke gevallen daargelaten) Ik vind het juist prachtig te zien als andere mensen zich helemaal lekker in hun lichaam voelen, dit mogen ze toch ook op hun eigen manier laten zien? Ze vallen er niemand mee lastig. Al geeft dit topic me het idee dat jullie je allemaal een beetje geintimideerd voelen door dit soort meisjes? Wat is het wat jullie stoort? Dat zij aandacht krijgen en jullie niet? Aandacht kun je op zoveel mogelijke manieren krijgen, daarvoor kun je je schaars kleden als je je daartoe voelt, of je kunt lekker vrij dansen enz, enz.. Ik denk dat iedereen toch lekker mag doen waar hij of zij zin in heeft? Om dan iedereen met een dergelijke kledingsstijl te bestempelen als s le t / h oe r zegt meer over jullie allemaal dan over die meiden. Ik vind dit maar een topic met een stelletje jaloerse mensen die geen respect hebben voor de kledingskeuze van anderen, als ik hier enkelen 'mee voor de borst stoot' dan zijn dat net diegenen waar deze post dus voor bedoeld is.

denk ook dat het soms een vorm van jaloezie is ofzo Clown ?

Als iemand een gothic (om even in vakjestermen te spreken Tong uitsteken) uitscheldt is dat schandalig, discriminatie en weet ik het allemaal..
Maar meisjes met dergelijke kledingsmaak voor prutsmuts uitmaken... Mag dan weer wel Tong uitsteken Vind ik hypocriet.. Ik zeg niet dat ik het mooi vind.. Maar vind wel dat iedereen gewoon moet kunnen dragen waar hij zich prettig invoelt..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:10

Redrumfox schreef:

Precies! Als ik uitga houdt ik ook niet van warme kleding, als je fijn danst is me dat veel te warm. Wat ik dan grappig vind zijn die stille onzekere meisjes aan de kant van de dansvloer die je vol haat en nijd aankijken gewoon omdat jij je kostelijk vermaakt, in je ietwat schaarsere outfit. En dat is toch niet mijn schuld? Dan moeten zij ook maar een komen dansen, lekker spontaan doen, etc. En wat ik nog grappiger vind is dat 90 procent van die meiden in dit topic dit dan bestempelen als 'de prutsmuts spelen' terwijl ik zelden kus met jongens als ik uitga en ik pas 2 serieuze lange relaties heb gehad. Ik ga uit voor mezelf, niet om te zien hoeveel aandacht ik kan krijgen.

Ik weet wie ik ben en voel me hartstikke prima met mijn lichaam, daar heb ik geen bevestiging in de vorm van mannelijke aandacht voor nodig hoor. Lachen Als andere mensen dit wel nodig hebben om hun zelfvertrouwen intact te houden is dit best sneu voor hun, en wat nog erger is als ze diegenen waarvan ze denken dat ze het voor de aandacht doen gaan beschuldigen.

Om het even over een andere boeg te gooien.
Jullie zien: schaarser gekleedde meisjes, die in jullie ogen enkel verzot zijn op aandacht; correct me if i'm wrong. Wat er in werkelijkheid aan de gang is: meisjes die zich schaarser kleden omdat ze zich helemaal prettig met zichzelf voelen en vinden dat iedereen dit mag zien, voor de aandacht doen ze het niet omdat ze zelfvertrouwen genoeg hebben. Hoe jullie jezelf zien: fatsoenlijke meisjes die dit moeten laten blijken door hun kleding. Wat die 'sloeries' in jullie zien: onzekere jaloerse meisjes die blijkbaar niet genoeg zelfvertrouwen hebben gewoon te dragen wat zij willen** zonder datgene wat anderen dragen genadeloos af te kraken en het liefste nog enkele karaktertrekken erachteraan te gooien. ** hiermee bedoel ik niet dat jullie geen schaarse kleding durven te dragen, hiermee bedoel ik dat jullie je in je dagelijkse kleding blijkbaar niet prettig genoeg voelen om andere mensen met andere kledingsstijlen met rust te laten. Verward

Ik draag ook vaker truitjes met een decollte, in combinatie met een strakke jeans en hakken; so what!(rokjes draag ik trouwens niet, nooit gedaan overigens) Kortom, neem jezelf eens goed onder de loep voordat je je vergrijpt aan stereotypering van mensen die er anders uitzien dan jezelf. Je kan nog wel eens bedrogen uit komen. Weer een kortom, dit hele topic, incl. alle reacties zegt meer over de mensen die het geschreven hebben dan over de mensen die er het mikpunt van zijn. Knipoog

Oef alweer zo een lap van een tekst.. Lachen
Overigens Adil18: uitgaan doe je niet om een levenspartner te zoeken, uitgaan doe je om te ontstressen je te vermaken, een partner zoek je niet in een dergelijk milieu.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:13

Lara_Silver schreef:
Overigens Adil18: uitgaan doe je niet om een levenspartner te zoeken, uitgaan doe je om te ontstressen je te vermaken, een partner zoek je niet in een dergelijk milieu.

Dat doen mensen dus wel...Of een dergelijke relatie standhoudt is een andere zaak, maar ik denk dat veel stelletjes (of exen) zich tijdens het uitgaan hebben leren kennen...

En uitgaan (even op "dergelijk milieu" terug komen) hoef je niet alleen in een stampende discotheek te doen...Uitgaan kan ook een leuk avondje in een kroeg zijn, of een biljartcafe... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:15

Lara_Silver schreef:
Redrumfox schreef:

Precies! Als ik uitga houdt ik ook niet van warme kleding, als je fijn danst is me dat veel te warm. Wat ik dan grappig vind zijn die stille onzekere meisjes aan de kant van de dansvloer die je vol haat en nijd aankijken gewoon omdat jij je kostelijk vermaakt, in je ietwat schaarsere outfit. En dat is toch niet mijn schuld? Dan moeten zij ook maar een komen dansen, lekker spontaan doen, etc. En wat ik nog grappiger vind is dat 90 procent van die meiden in dit topic dit dan bestempelen als 'de prutsmuts spelen' terwijl ik zelden kus met jongens als ik uitga en ik pas 2 serieuze lange relaties heb gehad. Ik ga uit voor mezelf, niet om te zien hoeveel aandacht ik kan krijgen.

Ik weet wie ik ben en voel me hartstikke prima met mijn lichaam, daar heb ik geen bevestiging in de vorm van mannelijke aandacht voor nodig hoor. Lachen Als andere mensen dit wel nodig hebben om hun zelfvertrouwen intact te houden is dit best sneu voor hun, en wat nog erger is als ze diegenen waarvan ze denken dat ze het voor de aandacht doen gaan beschuldigen.

Jullie zien: schaarser gekleedde meisjes, die in jullie ogen enkel verzot zijn op aandacht; correct me if i'm wrong. Wat er in werkelijkheid aan de gang is: meisjes die zich schaarser kleden omdat ze zich helemaal prettig met zichzelf voelen en vinden dat iedereen dit mag zien, voor de aandacht doen ze het niet omdat ze zelfvertrouwen genoeg hebben. Hoe jullie jezelf zien: fatsoenlijke meisjes die dit moeten laten blijken door hun kleding. Wat die 'sloeries' in jullie zien: onzekere jaloerse meisjes die blijkbaar niet genoeg zelfvertrouwen hebben gewoon te dragen wat zij willen** zonder datgene wat anderen dragen genadeloos af te kraken en het liefste nog enkele karaktertrekken erachteraan te gooien. ** hiermee bedoel ik niet dat jullie geen schaarse kleding durven te dragen, hiermee bedoel ik dat jullie je in je dagelijkse kleding blijkbaar niet prettig genoeg voelen om andere mensen met andere kledingsstijlen met rust te laten. Verward

Ik draag ook vaker truitjes met een decollte, in combinatie met een strakke jeans en hakken; so what!(rokjes draag ik trouwens niet, nooit gedaan overigens) Kortom, neem jezelf eens goed onder de loep voordat je je vergrijpt aan stereotypering van mensen die er anders uitzien dan jezelf. Je kan nog wel eens bedrogen uit komen. Weer een kortom, dit hele topic, incl. alle reacties zegt meer over de mensen die het geschreven hebben dan over de mensen die er het mikpunt van zijn. Knipoog

wat een rare opmerking die laatste zeg! dus tijdens het uitgaan kan je geen levenspartner vinden? en op lexa.nl zeker wel? kom op zeg die kan je overal tegenkomen!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:17

Adil18 schreef:
Lara_Silver schreef:

Dat doen mensen dus wel...Of een dergelijke relatie standhoudt is een andere zaak, maar ik denk dat veel stelletjes (of exen) zich tijdens het uitgaan hebben leren kennen...

En uitgaan (even op "dergelijk milieu" terug komen) hoef je niet alleen in een stampende discotheek te doen...Uitgaan kan ook een leuk avondje in een kroeg zijn, of een biljartcafe... Lachen

Inderdaad sommige mensen doen dat, en dat is gewoon niet slim, het is namelijk niet 'echt' wat daar gebeurd. En uiteraard zijn er ook meisjes die zich kleden alleen maar om na het uitgaan nog even lol te besteden aan een scharrel, maar dit betekend niet dat iedereen zo is, hopelijk begrijp je dat? En inderdaad kan uitgaan ook gezellig op die manier, in een kroeg bv kleed je je (ik althans) ook meteen weer anders. Gewoon omdat je daar niet gaat staan dansen, en ik het daar vaak koud heb. Bloos

edit: @ breezy302: tijdens het uitgaan opzoek gaan naar een nieuwe vaste relatie vind ik gewoon dom. In een club is 90 % van de mensen die je tegenkomt niet nuchter, vaak ben je dit zelf niet. Ook creert de muziek en het licht een soort roes. Geloof me, het is geen 'echt' beeld. Met wat geluk kan het later nog werken, maar omdat uitgaan een vertekend beeld is mondt dit vaak uit op mislukkingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:20

breezy302 schreef:
Lara_Silver schreef:

wat een rare opmerking die laatste zeg! dus tijdens het uitgaan kan je geen levenspartner vinden? en op lexa.nl zeker wel? kom op zeg die kan je overal tegenkomen!

ze zegt alleen dat ze ze daar niet zoekt...

dat je ze daar niet kan tegenkomen is iets anders lijkt me Tong uitsteken ?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:21

Ik denk dat iedereen zijn/haar eigen stijl heeft. De één loopt erbij in een kort rokje en een shirtje met inkijk, de ander in de grootst mogelijk denkbare trui die je maar kan bedenken. Is de laatste dan meteen een slons omdat zij er zo bijloopt?
Een groot gedeelte kiest voor de balans in kleding. Shirtje met inkijk en een lange broek of een rokje met een shirtje die 'boven' toch veel bedekt.
Maar waar het nou eigenlijk omgaat is dat je je lekker voelt in de kleding die je draagt.

En bovendien, waarom iemand in een hokje stoppen om zijn/haar kledingstijl?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:25

Lara_Silver, niet een beetje kort door de bocht?
Iemand die een andere mening heeft is meteen jarloers?
Nou ik iig niét, mijn interesses liggen heel ergens anders en dat is niet omdat ik het figuur er niet voor heb. Onzeker over mijzelf ben ik zéker niet!

Ik ga niet eens uit, daar vind ik niks aan door alle herrie, drank etc.
(Alles komt bij mij harder aan als bij een normaal mens>asperger)
Niet omdat ik verlegen ben hoor.
Alsof het mij iets kan schelen dat jij half in je nakie gaat staan feesten! Haha!
(even sarcastisch, niet te letterlijk nemen.)
Maar mijn mening is dat ik het persoonlijk niks vind, en ik heb er ook geen behoefte aan.
Ik mis er werkelijk niets aan.

Niet zeker voelen over eigen kledingstijl....
Als er een is die schijt heeft aan de rest van de wereld over haar eigen kledingstijl dan ben ik het.
Ik loop altijd afwijkend, of in camouflage, of mijn oude spijkerbroek (jaja een herenmodel, ik durf!! Vork )
Of gewoon in een doodnormale slobbertrui die ík lekker vind zitten.

RedRumfox: lekker als mensen zo met elkaar omgaan zeg...
Een mening geven, oke maar dat gaat wel heel ver!
Mijn mening is dat ik het vreemd vind op die leeftijd, maar ik houd je niet tegen dat moet ieder voor zich weten. Ja
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 05-11-08 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:32

Ik vind dat iedereen moet kunnen dragen wat ze willen of dat nou een mini rokje is of een lange zwarte gothic jurk.

Ik loop ook wel een in ieniemini kleren, niet vaak maar soms doe ik eens gek als ik naar een groot feest ga. Tuurlijk weet ik dat mannen kijken en ik ga er ook niks van zeggen als ze staren maar ze moeten niet denken dat ze me mogen betasten omdat ik er zo bij loop. Ik loop er zo bij omdat ik me dat moment omdat ik mij prettig voel in mijn lichaam en trots ben op mijn lichaam dat mogen andere ook zien.

Als iemand het lef heeft om in haar bikini of juist in een hele bizarre outfit(dus niet bloot) naar een feest te komen dan ben ik meestal stiekem meer jaloers dat ze zo'n zelfvertrouwen heeft omdat te dragen(dan heb ik het natuurlijk niet over de h*rtjes/Sl*tjes die zo rond lopen voor aandacht en vaak juist heel onzeker zijn)

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:37

Daarom kan ik jouw mening ook waarderen moonfish, jij brengt het op een normale manier en daar kan ik dus ook normaal op reageren. Als ik meteen aangevallen word en verwijten naar mijn hoofd krijg dan ga ik ook in de aanval (zou ik niet moeten doen maar dat is erg lastig om af te leren, probeer eraan te werken hoor maar is moeilijk Bloos ). Dan ken ik ook geen genade meer haha. Maar bij jou heb ik dat dus niet, jij laat mij in mijn waarde en dat is prettig. Helaas zijn er dus mensen die dat niet doen, maar ja: is alleen maar kinderachtig en ze beseffen niet dat ze meer bereiken met fatsoen dan met harde woorden. Is toch wat dat ik dat als 15-jarige beter weet.. Koe

Als jij er geen behoefte aan hebt dan is dat toch prima? Iedereen moet lekker doen wat die zelf wil. Omdat jij niet uitgaat ben je absoluut niet onzeker. Dat is net zoiets als dat iemand die niet naar de bibliotheek gaat dom zou zijn. Maar ik heb niet het idee dat Lara_Silver dat bedoeld, ze brengt het nogal algemeen maar ik denk dat ze een specifieke groep bedoeld (die iedereen over 1 kam scheert) en niet de hele bevolking die niet aldoor in de discotheek hangt in een short/rokje. Correct me if i'm wrong. Bloos

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:48

adil: ik heb in goth kleding gelopen, en ik hoorde vaak dat t niet mooi was, maar ik trek het mij toch meer aan als ik S..lEt word genoemd, dan vieze gothic

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:17

Pinuts: Ach wat maakt het uit, ik ken zat ghotics, hartstikke gezellig.
Soms wat vreemdere typetjes, maar daar is niks mis mee.

Als mensen willen zeuren dan vinden ze heus wel wat, ik loop altijd in het groen, nou daar verzinnen ze ook wel wat op hoor! Vork
De oplossing, heel droog antwoord teruggeven wat ze niet verwachten.
Ze willen dat je hapt, maar als dat niet gebeurt is er niks aan. Clown

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:33

pinuts schreef:
adil: ik heb in goth kleding gelopen, en ik hoorde vaak dat t niet mooi was, maar ik trek het mij toch meer aan als ik S..lEt word genoemd, dan vieze gothic

Ja, zoals ik aangaf begrijp ik je reactie, sommige mensen zijn hier erg kwetsbaar voor...Maar als je dat bent sta je dus op een of andere mnaier niet vast achter je principes: Je laat je door gemene opmerkingen van de kaart brengen....

Maar nogmaals, ik snap je hoor...Het is ook smerig zoiets hardop te zeggen. Denken prima, mar hou het voor je zou ik zeggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:40

je bent pas een prutsmuts als je sex hebt voor geld, een slet als je iedereen gratis n*ukt. Ligt echt niet aan je kleren, al loop je naakt over straat. Wat je ook aan hebt mensen horen van je af te blijven klaar!
Je moet gewoon aantrekken wat jij mooi vind en nietw at een ander mooi vind!
kom he zou me kleding eens moeten aanpassen aan een ander, das helemaal mooi Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:42

Cinnepin schreef:
je bent pas een prutsmuts als je sex hebt voor geld, een slet als je iedereen gratis n*ukt. Ligt echt niet aan je kleren, al loop je naakt over straat. Wat je ook aan hebt mensen horen van je af te blijven klaar!
kom he zou me kleding eens moeten aanpassen aan een ander, das helemaal mooi Haha!

Volgens mij ging het niet om het uitlokken van verkrachting/ongewenste intimiteiten maar om de mening van de bokkers over dit kleedgedrag...toch?

Overigens ben ik het wel met je eens hoor, iemands kleding mag en kan niet aanzetten tot verkrachting/ongewenste intimiteiten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:44

Adil18 schreef:
Anoniem schreef:

Volgens mij ging het niet om het uitlokken van verkrachting/ongewenste intimiteiten maar om de mening van de bokkers over dit kleedgedrag...toch?

Overigens ben ik het wel met je eens hoor, iemands kleding mag en kan niet aanzetten tot verkrachting/ongewenste intimiteiten..

rn mijn mening is dus dat iedereen moet dragen wat ie zelf leuk vind Tong uitsteken al is t een string Tong uitsteken en voor de rest niets Lachen ( in begin pagina zie je mensen die het kledingstijl wat ts aangeeft uitlokkerig )