Dat kl*te TNT post!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWup

Re: Dat kl*te TNT post!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:33

ik heb ook wel eens iets besteld, trackcode gevraagd, inderdaad verzonden, nooit gekregen, wel een ander pakketje van een ander bedrijf met dezelfde code als het nooit gekregen pakje...snap jij dat nou? Ziek

ik heb ook wel eens een pakketje gekregen bestemd voor iemand anders, het pakketje was in de schuur gelegd omdat ik niet thuis was,
dat doen de postbodes hier wel eens in het dorp als je niet thuis bent,
ik heb het pakketje opengemaakt en er zat munitie in!!! Nagelbijten / Gniffelen

wat ook helpt is om er een sticker op te plakken met:
'alleen op huisadres afleveren'.

dat doe ik ook vaak omdat ik niet wil dat mijn pakketjes bij mijn buren worden afgeleverd, we zijn niet de beste vrienden! Knipoog

heb ook wel eens wat besteld maar nooit gekregen, heb wel mijn geld terug gekregen.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:34

Zo had een vriendin van mijn zus een kindje gehad en daarvoor geboortekaartjes verstuurt.

In de Envelop die mijn zus kreeg zat echter geen geboortekaartje, maar een getypt briefje met ongeveer deze inhoud:

"Ik spaar geboortekaartjes en deze had ik nog niet.
Het kindje is een meisje, heet ....., was .... gram en ....cm.
Het kindje was van ....(en dan het adres van die vriendin)"

Zowel mijn zus als die vriendin hebben een klacht neergelegd bij de TNT.

Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat mijn post opengemaakt was. Alleen dat het zwaar vertraagd was en dat het nog wel eens een omweg neemt via een land dat sterk op mijn woonplaats lijkt (heel handig met uitnodigingen die 3 weken te laat komen Boos! )
Hier heb ik al eens een klacht over ingedient en het antwoord gekregen dat ze er niets aan kunnen doen Rolleyes

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:38

Sabbientje schreef:
. Alleen dat het zwaar vertraagd was en dat het nog wel eens een omweg neemt via een land dat sterk op mijn woonplaats lijkt (heel handig met uitnodigingen die 3 weken te laat komen Boos! )
Hier heb ik al eens een klacht over ingedient en het antwoord gekregen dat ze er niets aan kunnen doen Rolleyes

ROFL Dat is echt debiel ROFL
Ze zien toch dat de postcode uit NL is Huilen van het lachen

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:40

Nou, ik ben ook niet erg gelukkig met de TNT. Post verzenden wordt alleen maar duurder en pakketten verzenden is helemaal achtelijk prijzig! En dan verstuur je het per pakketpost maar moet je het eigenlijk nog bijverzekeren want ze kunnen niet garanderen dat iets netjes aankomt.... Dat is toch van de zotte?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:44

c_alsemgeest schreef:
Sabbientje schreef:
. Alleen dat het zwaar vertraagd was en dat het nog wel eens een omweg neemt via een land dat sterk op mijn woonplaats lijkt (heel handig met uitnodigingen die 3 weken te laat komen Boos! )

ROFL Dat is echt debiel ROFL
Ze zien toch dat de postcode uit NL is Huilen van het lachen

Meestal gebeurd dat dus als iemand mijn postcode niet kent.

IK vraag tegenwoordig ook iedereen groot NEDERLAND op de post te zetten Clown

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:57

Sabbientje schreef:
Zo had een vriendin van mijn zus een kindje gehad en daarvoor geboortekaartjes verstuurt.

In de Envelop die mijn zus kreeg zat echter geen geboortekaartje, maar een getypt briefje met ongeveer deze inhoud:

"Ik spaar geboortekaartjes en deze had ik nog niet.
Het kindje is een meisje, heet ....., was .... gram en ....cm.
Het kindje was van ....(en dan het adres van die vriendin)"

Zowel mijn zus als die vriendin hebben een klacht neergelegd bij de TNT.

Jeetje dat is toch helemaal van de gekken ?? Frusty
ik had ook nog even gewacht op de volgende keer dat de betreffende bezorger langs zou komen en had ook persoonlijk nog even gemeld dat ik er niet van gediend bent dat ze MIJN post openmaakt en weghaald omdat zij kaartjes verzameld! ?
Doe je dan een breifje met telefoonnummer erbij dat je kaartjes verzameld en dat je 'm graag zou willen hebben, prima. Maar openmaken met een breifje dat je 'm meegenomen hebt omdat je dit kaartje nog niet hebt in je verzameling ??

Hebben ze nog wat gedaan bij de TNT?
Ik weet nog dat ik een keer een campina melkwagen heb aangegeven bij campina die achterlijk rijgedrag vertoonde. Die had dat wel even te horen gekregen Vork (daar is het ook zo dat als ze na een waarschuwing nog een keer dezelfde klacht krijgen 'verdere maatregelen' worden getroffen)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:20

Jeetje, ik schrik echt bij sommige ervaringen. Bloos

Ik heb gelukkig naar mijn weten nog nooit een slechte ervaring gehad met pakketjes/ post.
Wel een keer de Bit gekregen daar was de voorkant van beschadigd, een belletje naar de Vit en kreeg een nieuwe toegestuurd. Maar kan me niet meer herinneren of het folei ook kapot was.

Heb zelf ook tijdens de kerst en nieuwjaar bij de TNT gewerkt in Zwolle.
Ook lopende band en pakketjes en dikke enveloppen uitzoeken.
Lagen geregeld beschadidge enveloppen op de band, die kwamen dan uit de postzak, dus waren al beschadigt als ze gepost waren.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:22

Ik heb laatst een dekje besteld. Kom ik thuis ligt er onder een plantenbak op de gallerij mijn pakje Scheve mond... Nu was het niet zo'n bijzonder pakketje maar stel dat er wat duurs in had gezeten. Iedereen had het zo mee kunnen nemen

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:28

weet je hoe het komt doordat tnt alles uitbesteed
alles moet zo goedkoop mogelijk dus hup vaste krachten eruit en van die oproepkrachten er voor in de plaats
heb niks tegen oproepkrachten maar je merkt gewoon het verschil
wij hadden hier een vaste postbode altijd alles perfect en nu post bij de buren die van ons is

hier in vlaardingen wordt alle pakketjes bezorgd door tbv
daar werken mensen met een beperking
op zich niet erg
maar heel vaak krijg je geen briefje in de bus dat ze langs geweest zijn
dus dan ligt het al op het postkantoor
of ze komen heel laat in de avond nog aan de deur
of ze vergeten het pakketje gewoon mee te nemen om te bezorgen

het is echt een drama

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:38

en omdat het zo vaak mis gaat durf ik niet mijn stamboekpapieren van me paard naar het stamboek te sturen om stanley ook daarop op mijn naam te zetten,

Ben veeeelste bang dat het kwijt raakt. En dan heb ik geen stamboekpapieren meer van me paard.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:40

Een bokker heeft een pakket zaterdag verzonden en nu wil ik de code intoetsen bij tracktrace en nu geeft ie aan de code niet te kennen. Verward

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:40

Ik verstuur iedere week behoorlijk wat boeken met de post en tot nu toe gaat dat het prima.
Natuurlijk gaat er wel eens wat fout met versturen maar het percentage is echt extreem klein.

De pakketen zijn wel een probleem tegenwoordig omdat de bezorgers per pakket betaald worden en daarom de boel maar ergen dumpen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:15

Ik zit me net te bedenken dat ik ze zomerdeken van mijn oude pony ng moet opsturen naar Friesland...
maard denk dat ik wel ff wacht! tot ik in de buurt ben!

TNT werkt mijn buurman bij, en mijn zwarte pieten begeleider.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:18

Dat is idd schandalig van diegene wat het heeft gedaan!
Toch is het eigen risico, als je iets te verzenden hebt met waarde, verzeker het dan.
Zet er een afzender bij zodat mocht er iets mis gaan het altijd nog teruggestuurd kan worden.
Geld in envelop is ook niet echt handig, ik zou het gewoon via de bank overmaken.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:41

Sinds ik in een dorp woon en we 1 vaste postbode hebben die ook nog eens in de buurt woont nergens meer last van.
Daarvoor in het centrum van Haarlem kwam bijna 25% van mijn post gewoon niet aan of werd in de brievenbus van een van mijn buren gegooid.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:47

hier is het helaas ook hopeloos vaak verdwijnen pakjes en weet tnt echt niet hoe dat kan.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 16:32

Jeetje zeg dat is balen!

Misschien was het beter als ik het niet las, want mijn moeder heeft ook een pakketje afgelopen vrijdag bij het postkantoor afgeleverd om naar mij toe te sturen hier op Cyprus. Alleen had ik bij mijn adres Turkey opgeschreven aangezien het via turkije gestuurd moet worden. Wat heeft de beste man op het postkantoor gedaan? Hij heeft Turkey doorgestreept en er Cyprus op geschreven. Nu gaat het dus via de griekse gedeelte en moet ik maar hopen dat ze het naar de turkse gedeelte brengen.....Ik hoop dus dat mijn spiekertjes en laptop oplader enz.. aankomen...
Mijn moeder gaat vandaag of morgen nog een pakketje opsturen maar dan wel gewoon met Turkey erop Knipoog

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:02

ben dus inmiddels ook een pakketje kwijt, volgens de T&T is het afgegeven bij de buren maar ik heb er tien en wil eigenlijk niet bij iedereen langs en dat was ook niet nodig geweest als ik gewoon een briefje in mijn brievenbus had gehad....

morgen maar eens bellen~!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 10:00

De envelop met de handschoenen zijn gelukkig goed aangekomen Tong uitsteken
Nu de rest nog Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:18

ik baal als een stekker, ik heb een pakket (ja behoorlijk formaat die is niet te missen!) opgestuurd naar een bokker, track en trace geeft aan dat hij geleverd is, maar bokker zegt hem niet te hebben ontvangen en ook haar buren niet en hij ligt ook niet in de tuin... kan iemand mij verder helpen waar ik heen moet bellen etc?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:40

Bellen naar de TNT en volgende keer een afzender op het pakket schrijven Lachen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:42

eerst is een envelop met een dobert frontriem kwijt geraakt
gelukkig terug gevonden, weer naar mij opgestuurd, is het pakket weer terug gezonden
terwijl er wel iemand thuis was!
tnt wilde niet betalen
dus weer 6.20 betaald en het laten verzenden naar mijn vriend
nu is ht weer niet goed gegaan, pakket is ergens aan blijven zitten
ze zijn er nu werk van aan het maken? Boos!

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:03

Wat een verhalen allemaal :/
Gelukkig heb ik zo'n dingen nog niet meegemaakt met TNT, wel vorige week zoiets raars..
Ik had iets besteld via internet, kwam het pakje de dag erna al maar er was blijkbaar niemand thuis.
Wat doet TNT? Gooit 't gewoon door het wc raampje dat open stond.. Dus ik kom thuis, zie ik ineens iets in de wc dobberen Clown was dat dus dat pakje helemaal doorweekt Vork
Geef het dan ff af bij de buren ofzo, ipv het in de wc te gooien Clown

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:09

Nu jullie er toch over beginnen: ik had van een bokker een paar maanden terug met de smurfenactie een paar moppersmurfen gekregen. Ze zou ze opsturen (naderhand blijkbaar toch gedaan) maar het is echt never aangekomen. Wat denken ze bij TNT post wel niet? Het is zwaar dus het is kostbaar (dus hebbe hebbe hebbe??) Kunnen we net zo goed weer net zoals vroeger de Pony-Express inschakelen, weet je zeker dat het aankomt...

Stelletje jatters bij de post!!! GRRRR! Boos!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:42

Hier dan ook eens wat goed nieuws.

Ik krijg regelmatig pakketjes uit de USA en stuur ook geregeld een pakket die kant op. Nooit problemen. Een topbezorgster hier, echt een schat van een mens die alles fantastisch goed regelt. Als er één pakjesbezorger een lintje verdiend, is zij het!
Bijzonder tevreden!

Wel hebben wij door de tijd heen al meermalen zeer slimme pakjesbezorgers gehad, (onze eigen bezorgster levert het altijd bij de buren als we er niet zijn, dus dit moeten vervangers zijn geweest).
De één zette het in ons schuurtje. Prima, daar staat het veilig en droog. Briefje in de bus, goed geregeld. Toen daar echter een slot op kwam, flikkerde ééntje het gewoon door een kapot schuurraampje *vond ik iets minder, ivb zwerfkatten die er tegenaan kunnen pissen... ging gelukkig goed*. Kon ik iets minder om lachen... maar goed.
De grappigste bezorger had ons pakket in de papiercontainer gestopt (tja, wél droog, haha) en een briefje in de bus gedaan, (daar kon ik wel om lachen) maar het ging me toch écht te ver dat er een bezorger 's morgens vrolijk de bijkeuken (die deur is vaak open 's morgens) in kwam wandelen met een pakket, zonder aan te bellen!!
(En niet slim ook; we hebben honden...)

Maar vermiste pakketten enzo, nee... het gaat hier eigenlijk al jaren goed. En ik hoop onze bezorgster nog vele jaren te hebben, want met zulk personeel zit TNT gebeiteld.