Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Nee helemaal erin is niet wat nee, maar voor een keertje best leuk om eens te proberen
Less schreef:Ik heb nooit dat soort dingen gedaan, was te braaf. Vandaag ben ik tien jaar met mijn man samen maar als ik wist dat ik zo jong de liefde van mijn leven zou vinden had ik me nog even als een slet uitgeleefd...

!
! bollebeer schreef:Ik werkte in een hotel en daar sliep een hele leuke jongen. Hij moest voor een paar weken in nederland zijn en na een week of 3 hele avonden in de hotelbar flirten en ook al een aantal keer wat wezen drinken in de stad, ben ik een keer na mijn werk door het raam zijn kamer ingeklommen (hij sliep op de begane grond).
De volgende ochtend door de achteringang weer naar buiten, liep ik de general manager tegen het lijf op de parkeerplaats
? Elaine schreef:bollebeer schreef:Ik werkte in een hotel en daar sliep een hele leuke jongen. Hij moest voor een paar weken in nederland zijn en na een week of 3 hele avonden in de hotelbar flirten en ook al een aantal keer wat wezen drinken in de stad, ben ik een keer na mijn werk door het raam zijn kamer ingeklommen (hij sliep op de begane grond).
De volgende ochtend door de achteringang weer naar buiten, liep ik de general manager tegen het lijf op de parkeerplaats
Late reactie, maar ik neem aan dat je op staande voet ontslagen bent?
. Suzanne F. schreef:Auto functioneert prima maar niet erin... (of ja half erin dan)

Less schreef:Auto werkt echt niet, zeker als je paranoide om je heen aan het kijken bent...
), naar voren of naar achteren geleund. Veeel vrijheid! Of op de voorstoel, stoel helemaal naar achteren, bij onder, vrouw er boven op. Vooral lekker als je als vrouw zijnde door de vooruit naar buiten kijkt, stuur is een handig steuntje