Hotelkamer voor een avond? 18+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Hotelkamer voor een avond? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:35

Auto functioneert prima maar niet erin... (of ja half erin dan) Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:38

Nee helemaal erin is niet wat nee, maar voor een keertje best leuk om eens te proberen Tong uitsteken

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:39

Relaxed schreef:
Nee helemaal erin is niet wat nee, maar voor een keertje best leuk om eens te proberen Tong uitsteken

Hm echt iets te krap. Je kan beter gewoon een deurtje open doen als het goed weer is tenminste.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:42

Auto werkt echt niet, zeker als je paranoide om je heen aan het kijken bent...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:42

Ik heb weleens afgesproken in een hotel met een leuke jongen.
Ik kwam door de nacht ingang naar binnen, toen hebben we seks gehad even uitgepuft en ben ik weer door de nachtingang vertrokken. Nagelbijten / Gniffelen

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:46

Ik heb nooit dat soort dingen gedaan, was te braaf. Vandaag ben ik tien jaar met mijn man samen maar als ik wist dat ik zo jong de liefde van mijn leven zou vinden had ik me nog even als een slet uitgeleefd...

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:52

Ik werkte in een hotel en daar sliep een hele leuke jongen. Hij moest voor een paar weken in nederland zijn en na een week of 3 hele avonden in de hotelbar flirten en ook al een aantal keer wat wezen drinken in de stad, ben ik een keer na mijn werk door het raam zijn kamer ingeklommen (hij sliep op de begane grond).
De volgende ochtend door de achteringang weer naar buiten, liep ik de general manager tegen het lijf op de parkeerplaats Bloos

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:54

Less schreef:
Ik heb nooit dat soort dingen gedaan, was te braaf. Vandaag ben ik tien jaar met mijn man samen maar als ik wist dat ik zo jong de liefde van mijn leven zou vinden had ik me nog even als een slet uitgeleefd...

De chocolatechip cookie die ik aan het eten was zit nu tegen het raam geplakt ROFL ROFL ROFL

Een hotel heb ik nog nooit uitgeprobeerd (alleen met m'n vriend en dan bleven we ook gewoon slapen) Maar ik kan me altijd prima vermaken in de auto Vork

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:50

Weinig echt zoetsappige hotel verhalen.. Nou ik heb er wel 1 hoor Haha!!

Inmiddels een jaar of 3 geleden kwam een jongen waarmee ik al wat jaartjes contact had uit Australie zijn vakantie in Nederland vieren...
Nadat we eerst 2 normale leuke dagen samen hadden gehad vroeg hij me mee naar een hotel (willekeurig hotel in Tilburg waar we die dag waren!)
Wij 2 uur lang naar een geschikt hotel gezocht, hij een kamer geboekt (overgens ik heb me KAPOT gelachen, midden in die kamer stond een douche.. ECHT middenin!) was een 2 pers. kamer met aan 2 kanten van de kamer een eenpersoons bed...

Na een avond vol behoorlijk luidruchtige seks ben ik rond 12 uur weggegaan (met een rode kop overgens toen ik 1 van de andere hotelbezoekers tegen kwam!) hij is nog tot smorgens gebleven maar niet meer gaan ontbijten (dat durfde ie echt niet lol die muren waren ZOOOOO dun en t bed kraakte echt echt echt als een gek!)

Al met al een leuke nacht gehad toen, en hem helaas daarna niet meer gezien, aangezien ie toen vrij snel daarna terug naar Australie moest, anders hadden we t wrs. nog wel een keer over gedaan Haha!!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:11

bollebeer schreef:
Ik werkte in een hotel en daar sliep een hele leuke jongen. Hij moest voor een paar weken in nederland zijn en na een week of 3 hele avonden in de hotelbar flirten en ook al een aantal keer wat wezen drinken in de stad, ben ik een keer na mijn werk door het raam zijn kamer ingeklommen (hij sliep op de begane grond).
De volgende ochtend door de achteringang weer naar buiten, liep ik de general manager tegen het lijf op de parkeerplaats Bloos

Late reactie, maar ik neem aan dat je op staande voet ontslagen bent Clown ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:27

Elaine schreef:
bollebeer schreef:

Late reactie, maar ik neem aan dat je op staande voet ontslagen bent Clown ?

Waarom?? Was toch na werktijd..

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:15

Tsja maar wel een klant van het bedrijf waar je werkt.. Maar zolang je baas maar niet weet wát er die avond was gebeurd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:27

Ach, als je hem in de kroeg tegen was gekomen en mee naar huis had genomen had je precies hetzelfde gehad.. Als je daar al voor ontslagen zou moeten worden..

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:33

Hey, had dit topic nog niet eerder gezien..... werk namelijk in een hotel.... je moest eens weten wat er allemaal afspeeld Haha!.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:06

Nee nog nooit gedaan.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 23:44

Haha dit topic is echt heel erg leuk. Hotel heb ik nog nooit gedaan, en in de auto lijkt me ook best krap, maar aan de andere kant wel spannend.
Jacuzzi in iemands tuin is ook wel een aanrader.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 23:44

Suzanne F. schreef:
Auto functioneert prima maar niet erin... (of ja half erin dan) Clown

ik luisterde vandaag naar de radio over toch wel genante blunders.. bleek iemand in de auto terwijl ze bezig waren zijn teen in de asbak houder gebroken te hebben Haha!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 23:58

hahaha, loop je langs een auto hangen er overal benen uit de ramen.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 00:09

ik heb ook zo een vriendje gehad
die kwam alleen voor de sex Bloos
dit deden we overigens enkel bij mij thuis (woonde op mezelf)
als ik ergens zin in had of hij dan smste we en dan kwam die langs Bloos
in het weekend bleef die zelfs slapen.

toen het dan op een gegeven moment minder was
heb ik wel geloof ik nog 3 0f 4 x een 1one nightstand eraan over gehouden met jongen die ik met het stappen ben tegengekomen
en kreeg meestal wel wat ik wilde Bloos
dat was mijn zin Haha!

ik heb er geen spijt van en uiteraard altijd alles veilig gedaan

als ik niet beter zou weten zou ik het zo weer doen Knipoog

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 00:10

en ik kan uiteraard wel zeggen dat ik toen de tijd van me leven hebt gehad en heb geleefd Knipoog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 00:10

Ik vind one night stands niet vies, maar een uurtje in een hotel heeft gewoon iets viezigs. Het is toch veel leuker om de tijd voor elkaar te nemen, liefst nog met een ontbijtje erbij? Ik hou van gezellige one night stands!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 00:30

Less schreef:
Auto werkt echt niet, zeker als je paranoide om je heen aan het kijken bent...

Mwah, ik vind dat echt wel mee vallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met mijn ex vaak in de auto deed, ik woon nog thuis en had toen nog mijn oude 2 persoonsbed, dat als een gek kraakte. En als m'n vader dan thuis was Knipoog
Deden we het dus liever in de auto op een verlaten plek (industrieterrein), als we terug kwamen van uitgaan. Op een gegeven moment had hij een busje en toen hadden we dus ook gewoon dekens achterin liggen enzo, tussen het gereedschap in Haha!
Maar ook in een golf is het relaxed hoor. Meneer op de achterbank, precies tussen de stoelen in en jij, als vrouw zijnde, er boven op (kan van voor of van achteren Knipoog), naar voren of naar achteren geleund. Veeel vrijheid! Of op de voorstoel, stoel helemaal naar achteren, bij onder, vrouw er boven op. Vooral lekker als je als vrouw zijnde door de vooruit naar buiten kijkt, stuur is een handig steuntje Cool

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 10:05

Handig zo'n busje. ik heb zelf een Suzuki Vitara, dus heb ook wel wat ruimte achterin. Toch maar eens proberen haha.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 10:11

wij lagen vroeger in het mais veld,hadden geen geld voor een hotel. Clown

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 10:13

hahaha das helemaal leuk, alleen zou ik echt bang zijn voor allemaal insecten op plaatsen waar je ze niet wil.