Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:In Canada is 't toch altijd heel koud in de winter? Dan zal 't vast ook wel sneeuwen
Suzanne F. schreef:Die verplichte vreetpartijen altijd. Mensen die zich voldouwen en dan na de kerst weer gaan lijnen. "Oh jee, ik ben aangekomen..."

Suzanne F. schreef:Ik zal ook wel met mn dochtertje zijn met kerst maar dan nog voelt het rot. We zijn maar met zn 2-en, kunnen nergens heen, alles is dicht en alle vrienden/kennissen zitten bij familie. Die zitten echt niet te wachten op ons om aan te schuiven aan de grote happy family-vreettafel.
[/quote]

Citaat:Ja vast. En de mevrouw dan die geen familie meer heeft, iedereen om haar heen is overleden. Ze woont nog alleen op zichzelf. Gaat elke kerst naar de kerk bidden. Voor haar is kerst een hel. Een periode van eenzaamheid en verdriet. Ze bid maar tot god want dat is haar enige troost.
Yeh right. Ik heb de balen van kerst omdat iedereen maar blij en happy doet, grote vreetpartijen en iedereen is gelukkig met familie. Denk eens aan de mensen die alleen zijn, geen familie hebben en geen geld hebben voor enorm schranspartijen.
Kerst is niet wat je er van maakt, het wordt je opgedrongen. Verplicht kerst vieren....

Suzanne F. schreef:Die verplichte vreetpartijen altijd. Mensen die zich voldouwen en dan na de kerst weer gaan lijnen. "Oh jee, ik ben aangekomen..."![]()
Ik wil helemaal niet veel eten en doe dat dan ook niet. Ik heb geen zin om aan te komen en ga me dan nog schuldig voelen tegenover de mensen die niks te eten hebben met kerst.
Ik zal ook wel met mn dochtertje zijn met kerst maar dan nog voelt het rot. We zijn maar met zn 2-en, kunnen nergens heen, alles is dicht en alle vrienden/kennissen zitten bij familie. Die zitten echt niet te wachten op ons om aan te schuiven aan de grote happy family-vreettafel.
Hm je merkt dat ik niet echt in een goede bui ben.![]()

en we hebben al zo veel
!
Vrijdag op buitenrit zaten we in de mist en toen kwam het gevoel al helemaal
en als je ze uitblaast die geur