Heb er al jaren geen last meer van.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spoekie schreef:Elma_ schreef:Ik heb gewoon seriues de neiging om naar die kerk te gaan en me te laten uitleggen WAAR het staat geschreven dat je je geloof aan iemand mag opdringen
Maar er tegenin gaan heeft geen nut, mn mama heeft een x een UUR durende discussie gehad met zo 1, maar ze hebben altijd ergens (ja want dat staat in palm 9874857 vers 904689867) dat u NIEt gelijk heb.. en ja toen had ze een theedoek in dr hand
Elk goed christen hoort zijn geloof te verspreiden. Daarom zijn wij ook naar india enz gegaan, want toen werd gevonden dat wij die arme volkeren daar moesten redden, want anders kwamen ze allemaal in de hel terecht en wij, brave en geweldige nederlanders gingen hun daar voor behoeden. (imperialisme enz)
De laatste keer dat ze bij mij langskwamen, vroegen ze of ik een flyer wilde. Toen heb ik dus gewoon ja gezegd, en met bestuderend gezicht de deur dichtgetrokken. Die stonden toen dus voor gesloten deur. Ik heb ze sindsdien ook nooit meer gezien.
Vroeger zei ik dan gewoon dat mijn ouders niet thuis waren en deed dan ook de deur dicht.
Zelf ben ik dus niet gelovig, maar volgens hen moet het dus van hun geloof. Dus ik begrijp het wel, maar ik kap het snel af. Maar gelukkig zijn die mensjes hier in eindhoven nog niet zo brutaal (of iig niet tegen mij)