Ik wacht tot jullie actie ondernemen.. ik ben hier het slachtoffer mandy
ik haat die rol, maar het is zeker niet aan mij om actie te ondernemen.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik haat die rol, maar het is zeker niet aan mij om actie te ondernemen.. Megamutsj schreef:Oke, begrijpelijk. Maar om ons dan een soort van "aan te vallen" terwijl wij een oplossing samen met haar te zoeken vind ik vreemd.
Wat wou wouden zeggen is gezegt, het is nu de taak van de TS om dan actie te ondernemen want op deze manier komt ze ook niet verder.
Britt_Sisi schreef:ja zodat de almachtige bokkers allemaal die 3 mensen die op bokt zitten kunnen aanvallen zodat ze het wel moeten zeggen
, als jullie je er ook wel banketstaaf over voelen. (ik spreek overigens jullie 2 aan, omdat ik jullie kant van het verhaal kan lezen. Niet omdat jullie het meer verdienen om aangevallen te worden hoor.. Heb respect voor het feit hoe jullie hier reageren.) pinuts schreef:TS, sorry maar ik vind het niet logisch dat jij op internet zegt hoe je je voelt, en dan zegt van: jullie moeten naar mij toekomen op de manege.. Jij mag ook actie ondernemen, jij bent er de dupe van, jij wilt dat het goedkomt.. nou doe dat dan niet alleen online, maar ook in het echt!

pinuts schreef:jij kiest ervoor dit op het internet te willen oplossen, dan vind ik dat je dat ook in het echt moet durfen. Ik snap wel dat je je rot voelt etc, maar je zegt zelf: kom naar mij toe op de manege.. Dus wie ontloopt wie nou?

Adil18 schreef:Britt_Sisi schreef:het is omdat ik smiddags met jou gepraat had en dat gesprek dus nog open stond, het had net zogoed iemand van mijn school of wat dan ook kunnen zijn, je neemt het gewoon te letterlijk, zoals mevrouwtj en megamutsj al zeggen was het niet tot jou bedoeld maar gewoon om dat ze iemand wouden irriteren
Omg, 'gewoon om iemand te irriteren' ?
Mag ik vragen wanneer jullie in de planning hebben staan volwassen te worden...?
grow up!!!
Suuskipje schreef:ik ben er tussen 3 en half 4.... het hangt af van mijn vervoer

Elpharo schreef:En even totaal offtopic....ik zat al de hele tijd te denken dat je avatar fotootje erg veel op Coby leek, maar had al vastgesteld in mijn gedachten dat dat toch niet kon....staat Papa Roach bovenaan bij je muziek!! Brilliant...wat een goeie muzieksmaak...
Nu weer ontopic....ehhh, ik heb al mijn wijze raad eigenlijk al gegeven...succes zaterdag