Achterbaks.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Re: Achterbaks.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 21:58

zoals ik al zei ik ga zaterdag gewoon naar de manege en ik hoop dat er iemand op me afstapt en haar excuses aanbied... meer hoef ik niet..
Ik wacht tot jullie actie ondernemen.. ik ben hier het slachtoffer mandy Knipoog ik haat die rol, maar het is zeker niet aan mij om actie te ondernemen..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:58

hebben jullie al excuses aangeboden? Haar vertrouwen in jullie terug proberen te krijgen?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:58

Megamutsj schreef:
Oke, begrijpelijk. Maar om ons dan een soort van "aan te vallen" terwijl wij een oplossing samen met haar te zoeken vind ik vreemd.
Wat wou wouden zeggen is gezegt, het is nu de taak van de TS om dan actie te ondernemen want op deze manier komt ze ook niet verder.

Oke, dan ist helemaal in orde....hoewel ik het vreemd vind dat de TS actie moet ondernemen terwijl de eerste stap eigenlijk van jullie met een excuus zou moeten zijn Bloos

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:00

TS, sorry maar ik vind het niet logisch dat jij op internet zegt hoe je je voelt, en dan zegt van: jullie moeten naar mij toekomen op de manege.. Jij mag ook actie ondernemen, jij bent er de dupe van, jij wilt dat het goedkomt.. nou doe dat dan niet alleen online, maar ook in het echt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:01

Britt_Sisi schreef:
ja zodat de almachtige bokkers allemaal die 3 mensen die op bokt zitten kunnen aanvallen zodat ze het wel moeten zeggen

Misselijk

zie je nou echt niet in, dat je zelf gewoon heel banketstaaf/flauw bezig bent geweest...

Ben de namen kwijt van die 2 anderen, maar vraag me wel af.. Waarom jullie niet gewoon uit jullie zelf jullie excuses aan zijn gaan bieden.. Ja , als jullie je er ook wel banketstaaf over voelen. (ik spreek overigens jullie 2 aan, omdat ik jullie kant van het verhaal kan lezen. Niet omdat jullie het meer verdienen om aangevallen te worden hoor.. Heb respect voor het feit hoe jullie hier reageren.)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 22:02

pinuts schreef:
TS, sorry maar ik vind het niet logisch dat jij op internet zegt hoe je je voelt, en dan zegt van: jullie moeten naar mij toekomen op de manege.. Jij mag ook actie ondernemen, jij bent er de dupe van, jij wilt dat het goedkomt.. nou doe dat dan niet alleen online, maar ook in het echt!

zoals ik al zei ik ben er zaterdag om 3 uur... ik ben alleen bang dat ik ontlopen ga worden omdat ze bang zijn dat ik boos ga worden Knipoog
als zij niets hadden gedaan op msn had dit helemaal niet nodig geweest pinuts..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:03

jij kiest ervoor dit op het internet te willen oplossen, dan vind ik dat je dat ook in het echt moet durfen. Ik snap wel dat je je rot voelt etc, maar je zegt zelf: kom naar mij toe op de manege.. Dus wie ontloopt wie nou?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:04

We hebben alledrie al ons excuses aangeboden Menino,
maar snap je, dat als we dit topic zien en we al die reacties lezen dat wij er dan ook onze vraagtekens bij hebben omdat iedereen plaatst dat wij dan geen echte vriendinnen zijn en dat ze ons maar moet dumpen?
Niemand weet het hele verhaal, niemand was erbij. Dus om dan maar globaal een mening te vormen dat ze ons allemaal moet dumpen vind ik ook cru.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:07

pinuts schreef:
jij kiest ervoor dit op het internet te willen oplossen, dan vind ik dat je dat ook in het echt moet durfen. Ik snap wel dat je je rot voelt etc, maar je zegt zelf: kom naar mij toe op de manege.. Dus wie ontloopt wie nou?

logisch toch?

het is nu aan hun kant om excuses aan te bieden...ik zou er niet achteraan gaan hobbelen (maar een topic op internet, dan vraag je ook weer aandacht.)

maar TS, jij zegt dat je hun excuses wel wilt en een knuffel. Dat snap ik echt niet. Zelfs als ze sorry zeggen, gaat het gelul toch wel door. Ik zou ze lekker links laten liggen en je niet zo afhankelijk opstellen.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 22:07

mandy ik had hetzelfde gezegd als dit een onbekende was voor mij.. ook zoals ik het meegemaakt heb heb ik het gevoel dat jullie geen echte vriendinnen van mij zijn.

Ik heb inmiddels een slotje aangevraagd, omdat ik vind dat het uit de hand loopt Lachen
Ik wil iedereen bedanken die mij tips gegeven heeft en ook voor het lieve pbtje van een bokker Lachen

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:08

Adil18 schreef:
Britt_Sisi schreef:
het is omdat ik smiddags met jou gepraat had en dat gesprek dus nog open stond, het had net zogoed iemand van mijn school of wat dan ook kunnen zijn, je neemt het gewoon te letterlijk, zoals mevrouwtj en megamutsj al zeggen was het niet tot jou bedoeld maar gewoon om dat ze iemand wouden irriteren

Omg, 'gewoon om iemand te irriteren' ?
Mag ik vragen wanneer jullie in de planning hebben staan volwassen te worden...? Slapen

Kindje Misselijk grow up!!!

op cyberpesten staan trouwens straffen tegewoordig
erg laag hoor
en dan nog eens benadrukken zij tegen het groepje van 8 meid ik denk dat je ong 12 jaar bent, eens je wat ouder bent en dezelfde mentaliteit gaat houden ga je nog veel meemaken, in de hogere jaren moeten ze zo'n kinderachtige mensen gewoon niet, en dan zal je ook eens weten hoe het voelt om gepest te worden Knipoog

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:08

Wouw...wat een soap is dit aan het worden zeg. TS- ik snap wel dat jij verontwaardigd en gekwetst bent...maar misschien is het ook handig om de sorry's die jouw kant uit komen op te pakken en mee te nemen. Zaterdag zou ik niet wachten tot de meiden naar jou toekomen, stap gewoon op één van hun af (sorry meiden, ben natuurlijk jullie namen a kwijt). Zo'n stap nemen is gewoon moeilijk, maar het resultaat is vaak heel fijn. Meiden, geldt voor jullie ook. Ik vind het goed dat jullie hier komen antwoorden, jullie hadden je ook stil kunnen houden en dan had bijna niemand hier meer geweten. Dus daarvoor, petje af.

Laat het in hemelsnaam jullie manege-vriendschap niet ruineren, zou ZO zonde zijn. TS, ook al is je vertrouwen weg, ga niet zaterdag al met een bozig gevoel naar stal..stel je even open en laat de meiden hun uitleg doen...voor allemaal...succes ermee, hopelijk weer iets geleerd hiermee...en weet je, als je het uitpraat voel je je daarna ZO veel beter. En niet boos worden, probeer echt even voor elkaar een open mind te houden, anders loopt het nog mis. En dat kan je echt dwars blijven zitten voor jaaaren.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:09

@ Suuskipje... tuurlijk zijn dit geen vriendinnen! word wakker!

Gewoon links laten liggen! Typisch meidengedoe dit...

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 22:10

ik heb aan alle meiden ook al gemeld dat ook al is zij het, ik niet boos wordt. ik wilde alleen een excuses en waarom het tegen mij moest en bovendien waarom ik volgens haar neit meer welkom op de manege ben Lachen

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:15

Vind ik echt knap van je! Ik ben ook jaren de pispaal geweest (maar dan op school) en ik weet precies hoe je je voelt. 1 iemand heeft mij ooit gebeld na een poedersuiker actie die ze uitgehaald had, om haar excuses aan te bieden en ik zie haar na al die jaren nog steeds. Dus zo zie je maar weer, het kan wel goedkomen hoor! Ik snap ook best dat je je verhaal even online wou zetten en zo zien we ook gelijk een beetje hoe die meiden in elkaar steken, maar ik geloof dat er ook wel wat goede wil tussen zit. Maar ik blijf erbij, het is triest om je avond, nog wel op een feestje, geslaagd te maken door iemand op internet te pesten... Daar is geen enkel goed excuus voor! Succes in iedergeval!

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:19

Ik denk dat we het gewoon zaterdag moeten uitspreken. Suus jij zei dat je pas een half uur van tevoren zou komen. Als je het uit wilt praten mag je wel wat eerder komen. Ans en Chan zijn er dan niet alleen.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 22:21

ik ben er tussen 3 en half 4.... het hangt af van mijn vervoer Knipoog

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:21

Good for you meiden....hoop heel erg dat dit goed komt...

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:28

Suuskipje schreef:
ik ben er tussen 3 en half 4.... het hangt af van mijn vervoer Knipoog

Nou, hopelijk lossen jullie het op....
Dit soort gedoe is allemaal niet belangrijk toch? Later lach je erom!

Je bent een knappe meid, met een leuke vriend en een briljante muzieksmaak.... dat kan alvast niet meer stuk!

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:31

Ik zal nou nooit begrijpen waarom leedvermaak over een ander z'n rug altijd nodig is tijdens dit soort feestjes.. Daarnaast heeft een familielid/vriend(in) of kennis het nog nooit in z'n hoofd gehaald om op mijn msn te gaan chatten, die had daarna gelijk een enkeltje timboektoe gehad. Je ziet maar weer hoe iemand daardoor gekwetst kan worden. Heel dapper van die meiden om zich achter iemand anders msnnaam te verschuilen.

Ik vind het in ieder geval heel goed van beide partijen dat er rondom de tafel gezeten gaat worden om dit uit te praten en hopelijk kan de TS weer gezellig meerijden in dat uurtje.
Laatst bijgewerkt door Chantal173 op 26-10-08 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 22:34

ik hoop het ook. ik ben er in ieder geval zaterdag en ik zal wel nagaan voor wie ik niet meer welkom ben Lachen
bedankt voor alle reacties. Ik ga nu maar eens tijd aan vriendlief besteden want die begint een pruillipje op te zetten Clown

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:43

En even totaal offtopic....ik zat al de hele tijd te denken dat je avatar fotootje erg veel op Coby leek, maar had al vastgesteld in mijn gedachten dat dat toch niet kon....staat Papa Roach bovenaan bij je muziek!! Brilliant...wat een goeie muzieksmaak...

Nu weer ontopic....ehhh, ik heb al mijn wijze raad eigenlijk al gegeven...succes zaterdag Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:17

Elpharo schreef:
En even totaal offtopic....ik zat al de hele tijd te denken dat je avatar fotootje erg veel op Coby leek, maar had al vastgesteld in mijn gedachten dat dat toch niet kon....staat Papa Roach bovenaan bij je muziek!! Brilliant...wat een goeie muzieksmaak...

Nu weer ontopic....ehhh, ik heb al mijn wijze raad eigenlijk al gegeven...succes zaterdag Lachen

Jaaaaaa, Jacoby Shaddix!!!! *kwijl kwijl*

Maakt me niet uit wat mensen zeggen, Proach blijft geweldig...! Ik luister nog steeds regelmatig naar 'The Paramour session" op mijn MP3 Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 00:02

ow mijn god zeg.. wat een kinderachtig gedoe.. het lijkt groep 3 wel!! Clown

ik zou niet eens met zulke kindertjes vriendinnen WILLEN zijn! laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken! en zoek vriendinnen waar je wel wat aan hebt en die niet achter je rug om over je lopen te banketstaaf en je lopen te zieken! bah! Boos!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 00:16

Ben het er echt helemaal mee-eens.. kom op zeg.. ik ben 14 en heb zulke kinderachtige ruzies niet eens..

Vind het alleen wel beetje raar dat de TS dit samen met het groepje van 8 moet bespreken. Fijn hoor, 1 tegen 8.

Maar ach, zeg gewoon wie de dader is, zo kan het uitgepraat worden.. en zo komt er toch allemaal nog (hopelijk) een goed eind aan..!