Vreemdgaan, komt dat nog goed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Vreemdgaan, komt dat nog goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:26

Breitling schreef:
Vreemd gaan betekend echt niet altijd dat ie thuis wat te kort komt. Kan bij sommige zo zijn maar dat hoeft echt niet.

Vaak zijn het mannen die aandachtsgeil zijn. Het leuk vinden om aandacht te krijgen van andere vrouwen en daarmee te spelen. Het gaat ze om het spel, het verleiden, de spanning. Daarna is de leuk eraf. Ze hebben vaak een groot ego en vinden zichzelf geweldig. Denken alleen aan zichzelf en hun eigen behoeftes, niet aan wat ze aanrichten met hun acties. Zijn onbezonnen, kennen geen normen en waarden en hebben geen respect voor de gevoelens van anderen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:34

nou inderdaad prachtig omschreven. Als zal je daar ook weer uitzonderingen bij hebben.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:35

Suzanne F. schreef:
Breitling schreef:
Vreemd gaan betekend echt niet altijd dat ie thuis wat te kort komt. Kan bij sommige zo zijn maar dat hoeft echt niet.

Vaak zijn het mannen die aandachtsgeil zijn. Het leuk vinden om aandacht te krijgen van andere vrouwen en daarmee te spelen. Het gaat ze om het spel, het verleiden, de spanning. Daarna is de leuk eraf. Ze hebben vaak een groot ego en vinden zichzelf geweldig. Denken alleen aan zichzelf en hun eigen behoeftes, niet aan wat ze aanrichten met hun acties. Zijn onbezonnen, kennen geen normen en waarden en hebben geen respect voor de gevoelens van anderen.

en doen vervolgens of jij de gene bent die de schuld heeft, juist Ja

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:44

Karoliefje_ schreef:
en doen vervolgens of jij de gene bent die de schuld heeft, juist Ja

Yep.
Had je maar liever moeten zijn.... Verdrietig

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:19

haha, bijvoorbeeld. Of ze zeggen het niet maar laten overduidelijk merken dat er reden is om jaloers te zijn, terwijl hij de gene was die vreemdging..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 22:10

Ik ga toch nogmaar eens proberen met hem te praten...
Morgen... Ik vind wel dat ie nu een keer met iets goeds mag komen.....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:13

Elma_ schreef:
Ik ga toch nogmaar eens proberen met hem te praten...
Morgen... Ik vind wel dat ie nu een keer met iets goeds mag komen.....

sorry dat ik het zeg.. maar je bent echt gek!
waarom jezelf keer op keer pijn doen door bij hem te blijven?

wees toch eens sterk en geef jezelf een flinke schop onder je hol want hij maakt je NIET gelukkig!!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 22:20

Ja, maar ik kan hem eeecht niet zo maar laten gaan... en als hij me niets zinnigs te zeggen heeft is het ook over.. maar vind wel dat hij ook t recht heeft om alles uit te leggen, en daar gaat ie vannacht maar eens goed over na denken..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:22

Elma_ schreef:
Ja, maar ik kan hem eeecht niet zo maar laten gaan... en als hij me niets zinnigs te zeggen heeft is het ook over.. maar vind wel dat hij ook t recht heeft om alles uit te leggen, en daar gaat ie vannacht maar eens goed over na denken..

maar hoevaak heb je hem al 'echt niet zomaar kunnen laten gaan' ?
en hoevaak heeft hij al niet de kans gehad om het uit te leggen?

meid.. hij ziet het schijnbaar allemaal niet zo serieus als jij doet.. laat die gast gaan en zoek er 1 die wel verstand heeft! want zo blijft hij over je heen lopen want je neemt hem toch wel terug...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 22:24

Dat is ook zo, je heb ook gelijk.. Maar als het wel goed gaat tussen ons is het echt zo'n schat.. hij doet echt alles voor me!! Dat praat echt die k.utstreken van hem niet goed, maar ik weet wel dat hij ook een goeie kant heeft... en hijs nog zo jong...
ik wil niet eigenwijs doen, want ik weet dondersgoed dat je gelijk hebt !!!! Maar iets in me zegt gewoon alles opgeven kan altijd nog.....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:27

naja.. dan moet je het ook zelf weten..
ik verwacht dat er dan binnen nu en een paar weken weer een topic op bokt komt.. over wat hij nu wel niet geflikt heeft..
en dat je je zo poedersuiker voelt..

maar zeg dan niet dat we je niet hebben gewaarschuwd..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 22:29

Tja, en daar zit ik ook heel erg mee.... dat is hem ook heel duidelijk nu.... Ik ga dus niet zitten wachten op de volgende stunt.. maar geef hem wel de kans ALLES nu een x uit te leggen.. kan of wil hij dat niet, dan doei! En dat meen ik ook echt wel Lachen

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:33

Pfoe petje af voor jullie openheid hoor!
En iedereen die het heeft meegemaakt héél veel sterkte, of je nou bent gestopt of bent doorgegaan met de relatie! Knipoog Het is hoe dan ook zwaar poedersuiker...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:33

je moet wel uitkijken dat je niet achter hem gaat aanlopen. Hij moet moeite doen voor jou niet andersom. Hij moet moeite doen omhet goed te maken niet jij. Als hij daar niks aan doet waarom zou jij er dan nog moeite voor doen?

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:49

Ik ga me dan ook wel afvragen of jullie gesprekken op msn, ( lees, geschieddenis) en daar lees je, je bent alles voor me, en ik wil je zien en zoenen blabla, onder vreemdgaan zien ?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 15:51

dat is aan jou wat je daarvan vind... en al is het geen vreemdgaan, ik vind het veel en veels te ver gaan en zou mn vriend toch eens even apart nemen voor een heel serieus gesprekje als ik zoiets lees!!

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:53

*edit , het gaat niet om mij hoor haha, maar vroeg het me af, ben benieuwd naar de reacties

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:55

daar is het bij mijn man mee begonnen
dit heb ik de dag erna ontdekt nadat ie zo met haar had zitten praten
en toen bleek er nog meer voorgevallen te zijn want dat bleek uit z'n msn geschiedenis
toen heb ik zijn wachtwoorden gekraakt van zijn email en daar kwam ik nog meer tegen
toen de computer helemaal nageplozen was toen een peule schil toen waren de harde schijven nog niet zo groot
en daar ook nog wat tegen gekomen
hij ging 's morgens met de trein naar zijn werk en in die tussen tijd had alles overeind gehaald omdat ik het niet vertrouwde
en heb hem toen hij net op zijn werk was gelijk weer naar huis laten komen
want ik pikte dit natuurlijk niet

maar goed gelukkig verleden tijd
wij hebben het achter ons gelaten en zijn nu gelukkig
hebben 2 kids
die waren er al toen dit speelde
Laatst bijgewerkt door dipstaartje op 15-10-08 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:01

Laten we niet vergeten dat TS een zoontje heeft van 1 jaar en het daarom al een stuk moeilijker word om juiste beslissingen te maken in deze situatie. Dat kan ik zeggen uit ervaring. TS, succes met je keuze's, hopelijk maak je voor jezelf de juiste.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:02

Als mijn vriend ooit zoiets nog zou doen kan die wieberen.
Hij is al 2 keer te ver gegaan met een meisje en als er dan zoiets zou voorvallen ben ik er helemaal klaar mee.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:04

Dat geld voor mij idendito Breitling tegenwoordig, maar vroeger, om een heel lang verhaal kort te maken, heeft mijn ex me behoorlijk ingepakt, waardoor ik pas na 7 (!) jaar inzag dat er nooit verandering zou komen. Toen kon ik eindelijk de juiste keuze maken en weg gaan.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 16:12

DebGizmo schreef:
Laten we niet vergeten dat TS een zoontje heeft van 1 jaar en het daarom al een stuk moeilijker word om juiste beslissingen te maken in deze situatie. Dat kan ik zeggen uit ervaring. TS, succes met je keuze's, hopelijk maak je voor jezelf de juiste.

dankje, voor je post en begrip Lachen
Hij belde me dus net.. Klonk echt gepikeerd, ik geef hem vanavond nog de kans met me te komen praten...

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:13

Elma_ schreef:
Tja, en daar zit ik ook heel erg mee.... dat is hem ook heel duidelijk nu.... Ik ga dus niet zitten wachten op de volgende stunt.. maar geef hem wel de kans ALLES nu een x uit te leggen.. kan of wil hij dat niet, dan doei! En dat meen ik ook echt wel Lachen

Wat kan hij in godsnaam nog uitleggen? vreemdgaan is niet uit te leggen, er zijn geen excuses voor!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 16:14

karoliefje_ dat weet ik, maar los van het hele vreemdgaan, geef ik hem de kans uit te leggen waarom hij zo lang en zo vaak tegen me gelogen heeft, en wat ik nou helemaal voor hem beteken.. Als hij met NIETS komt zal ik hem zoiezo niet vergeven...

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:18

Elma_ als jij je daar fijn bij voelt om toch nog een gesprek met hem aan te gaan moet je dat doen, hij wil tenminste nog praten.

De keuze moet je zelf maken, maar jullie hebben dan beiden het verhaal gedaan en mocht je al weg gaan, hebben jullie teminste nog wel gepraat Lachen