relatie over, woonde samen, en nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macusa

Re: relatie over, woonde samen, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 08:38

LiSSy schreef:
hij heeft een koopwoning, staat dus op zijn naam. de bovenverdieping verhuurt hij... dus ja, ik moet vertrekken.

Kan hij niet een week of 2 of een maand naar familie of vrienden, zodat jij de tijd hebt om wat dingen te regelen. Hij breekt nu niet alleen de relatie af, maar zet je ook nog eens op straat...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 08:42

He Lissy wat een elende zeg. Is inderdaad niet makkelijk, woonruimte in Haarlem! Sterkte met je zoektocht.

Is misschien heel saai, maar Nieuw Vennep ligt echt in het midden van 3hoek leiden-amsterdam-haarlem, met een treinstation naar leiden en amsterdam. Misschien is daar wel even wat te vinden voor tijdelijk?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 09:00

macusa: als je even het volledige topic doorleest zie je dat hij dat niet van plan is...

Talida: saai maakt me niet uit Haha! als ik maar een dak boven mijn hoofd heb. het is alleen het belangrijkst dat mijn reistijd en afstand naar amsterdam niet al te groot is. ik heb namelijk een weekend OV zodat ik in de weekenden gratis naar Almelo terug kan. dus kan door de week niet met het OV. is opzich ook niet nodig omdat ik een auto heb. maar dan moeten de afstanden niet al te belachelijk groot zijn (met die huidige benzineprijzen)

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:08

Huidige benzine prijzen zakken steeds meer Ja
Maar hoop dat je een oplossing kan vinden..
Erg vervelende situatie meid Ach gut

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:11

heb niet alle sgelezen, dus weet ook niet wat je budget is, maar goed je wil natuurlijk liefts zo min mogelijk eraan kwijt zijn, lijkt me logisch

ik zou echt even op nieuw vennep/hoofddorp zoeken, je zit echt zo in amsterdamn (20 min) haarlem (20) en leiden red je soms wel in een kwartier. Alles uiteraard afhankelijk van het tijdstip

RINALDOLAAN, kamer in Hoofddorp

Prijs kamerhuur: € 400,- (Incl.)
Oppervlakte: 24 m2
Te huren per: 12 oktober 2008
Instelling: Eigen woonruimte
Omschrijving: Kamer 24m2(!groot he) in nieuwbw.niet gemeubileerd.(zelf ook net komen wonen.)wel Laminaatvloer. Gebruik keuk/bad/wc delen met hoofdbewnr. openbaar...

Avenance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:53

Hoorde hier gister toevalllig van, ben weliswaar niet meer opzoek naar woonruimte, maar wie weet kan jij er nog iets mee.

http://www.direct-wonen.nl/zoeken/kromm ... dfba0&bc=1

Is vanaf Amsterdam CS kwartiertje met de trein, ongeveer 10 minuten fietsen vanaf station Krommenie-Assendelft.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:06

LiSSy schreef:
macusa: als je even het volledige topic doorleest zie je dat hij dat niet van plan is...

Ja, dat heb ik gelezen. Het lijkt me alleen erg pijnlijk voor haar als ze al haar spulletjes bij elkaar moet rapen en haar leven weer op poten moet zetten, terwijl hij daar ook rondloopt, temeer gezien het zijn beslissing is.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:08

Jeetje, wat balen joh!

Heel veel sterkte! Ach gut

ik ga even denken of ik soms nog wat weet...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 10:10

klopt, dat is ook onwijs lastig. gisteren heb ik even langs geweest toen hij op zijn werk was om nog even wat spullen op de halen. heb hem dat wel even laten weten, dat vond ik wel zo netjes.
volgens mij heb ik voorlopig even niets nodig. kan de meeste dingen pas meenemen als ik nieuwe woonruimte heb.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:14

bel de woningstichting eens. mijn vriend werkt bij de woningstichting in den haag op de vrije sector verhuur. Dat zijn woningen die niet in een krantje komen te staan deze woningen zijn vaak nieuw, groot (meestal herenhuizen of echt grote appartementen of eengezinswoningen). De prijzen liggen vaak rond 600-800 euro. Ik las eerder dat jullie samen dat er wel voor over hebben (als je met je vriendin samen gaat huren) Het is wel ex gas licht en water maar als je 650 kan huren kun je makkelijk nog de rest betalen. Ik weet dus niet of ze zoiets ook in haarlem of omgeving hebben maar je zou kunnen bellen.

succes

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 10:16

Jeetje vervelend LiSSy!
Heb het zelf ook 2 1/2 jaar geleden meegemaakt. Ik wacht nog steeds op woonruimte via de reguliere weg. Haarlem e.o. is erg gewild dus niet veel aanbod voor een betaalbare prijs.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:25

Je kan ook gewoon je OV laten omzetten naar een week OV natuurlijk en dan op vrijdags naar Almelo gaan. Dan hoef je alleen op zondagavond te betalen of op maandagochtend vroeg gaan (ja, leuk is anders, maar ja......).
Zou je ook kunnen overwegen Lachen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 11:32

ik heb hem juist net omgezet naar een weekend OV zodat ik iig gratis naar almelo kan in de weekenden.
moet echt op zondagavond weer terug, moet namelijk maandagochtend om half 9 in Leiden zijn.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:28

jeetje liselot wat een ellende
lat ej alles achter om aan je toekomst tegaan werken, krijg je dit
sterkte nu eerst met de praktische kant en straks met de emotionele kant Ach gut

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 14:34

Jeetje wat rot !

Ik zal hier in Hoofddorp mn ogen en oren open houden, als ik wat weet, laat ik t je weten Knipoog

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 15:17

suus: bedankt

sjaap: zou erg fijn zijn

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:52

He Lissy heb je al iets gevonden? En hoe gaat het nu met je?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:58

Ja ik ben ook wel erg benieuwd...

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:44

Lissy, probeer eens antikraak! Een vriendin van me zit vlak bij leiden anti kraak! Spotgoedkoop! Dat is misschien maar voor enkele maanden maar het begin is er dan iig!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 13:25

ik kan woensdag bij een kamer kijken in Haarlem. betaalbaar en ruim genoeg. heeft ook een eigen keukentje, dus dat is ook wel ideaal.
hoop dat het wat is en dan ga ik zaterdag verhuizen.

ben door die vriendin van mij ook op straat gezet, ze vond het vreemd dat ik een sleutel nodig had. toen ik daar om vroeg vond ze dat ik me opdrong en dat ik me maar aan moest passen Verward heel apart.

ik zit nu dus noodgedwongen weer bij Lars in huis, niet ideaal, maar hoop dat het maar tot zaterdag is. vanavond is hij iig weg, hij slaapt bij een vriend van hem

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:30

he veel sterkte joh! fijne vriendin is het dan Boos! niet erg motiverend! Hoop dat het wat word woensdag!
succes

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:31

Jeetje vervelende situatie hoor!
Sterkte in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:06

jeetje wat moet dat lastig zijn,om dan nog noodgewongen met je ex in 1 huis te moeten zijn..pfoei.
en die vriendin,dat klinkt ook niet al te fijn.

sterkte!

SuperRupsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:06

Fijn van je vriendin zeg Nors opkijken

Hopelijk is het appartement zaterdag wat. En fijn voor je dat Lars vanavond even niet over de vloer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:48

lijkt me ook vreselijk nu weer met hem te wonen, hopelijk heb je toch nog wat ruimte voor jezelf. is die laptop trouwens wel weer boven water? en is hij het eens met de verdeling van de spullen zoals jij dat in je hoofd had?

veel sterkte, hopelijk is het zaterdag wat, ik duim voor je. en nogmaals sterkte.