nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:59

tjalk schreef:
ik ben nu 14 , heb nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoent enzo, het maakt met niet uit.
Uit onze klas heeft iedereen wel een stuk of 5x verkering gehad,
en dan kijken ze mijn raar aan omdat ik dat ook helemaal niet wil. Ik ben nu jong ik kan nu nog zorgenloos zijn. Ik vind het niet leuk om naar de kermis te gaan waar best veel zoals jullie het zeggen "sletjes" rond lopen die alleen maar jongens aan het versieren zijn. Uitgaan vind ik niet leuk ookal mag ik het wel.
Ik loop niemand achterna IK ben IK en geen een of andere slet die alleen maar met jongens bezig is.

Ik doe ook geen make-up op of ga een half uur voor de kleren kast staan, ik ben blij wie ik ben hoe ik nu in het leven sta, ik ben gelukkig en heb alles wat ik wil. Het kan zomaar voor bij zijn Knipoog

Meid je bent goed bezig OK dan!

That's me, of het weer is ook altijd een goede ijsbreker Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:02

Idd tjalk, goed bezig! Vind het altijd leuk zulke kinderen zoals jij die lekker kind durven zijn. Ga je later blij mee zijn!!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:04

Ja, dat wel. Het weer is altijd goed ook als het gesprek vast loopt Ja Maar ik had het meer over stomme dingen Clown dat ik van alles ga vertellen waarvan ik denk van oei dat had ik beter niet kunnen doen Clown Gewoon omdat ik niet goed weet om te gaan met de situatie. Dan heb ik het bijvoorbeeld over bussen hoe stom die wel niet zijn en dat ik veel liever met de trein reis ofzo Clown. Laat mij maar voor een groep van 100 man staan, dan sta ik veel sterker in m'n schoenen als dat ik met een leuke jonge zit te praten.

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:06

Het komt als het tijd is

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:10

Thats_Me schreef:
Ja, dat wel. Het weer is altijd goed ook als het gesprek vast loopt Ja Maar ik had het meer over stomme dingen Clown dat ik van alles ga vertellen waarvan ik denk van oei dat had ik beter niet kunnen doen Clown Gewoon omdat ik niet goed weet om te gaan met de situatie. Dan heb ik het bijvoorbeeld over bussen hoe stom die wel niet zijn en dat ik veel liever met de trein reis ofzo Clown. Laat mij maar voor een groep van 100 man staan, dan sta ik veel sterker in m'n schoenen als dat ik met een leuke jonge zit te praten.

Heel herkenbaar. Heb altijd mn mondje klaar, maar met jongens/mannen klap ik gewoon dicht. Misschien een idee om volgende keer te zeggen dat het lastig is en dat je je opgelaten voelt.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:11

Daar heb ik dan weer geen last van Haha!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:11

Citaat:
En waar echte liefde om draait? Ik ben opzoek naar die eerste klik van 'ja'. Heb ik die niet, is het al snel 'vergeet het maar'. En die klik is lastig Knipoog (ik ben trouwens wel bijna elk weekend in een andere stad te vinden Knipoog )

Die jongen heb ik gevonden Lachen k heb wel scharrels gehad maar pas sinds kort heb ik met hem (nu bijna 5 maanden) en hij is voor mij de ware, gelijk van het eerste moment zat het goed tussen ons. Hem vertrouw ik ook volledig, terwijl ik dat niet deed met mijn scharrels. En het voelt gewoon goed. Wacht maar meiden op een dag loop je zo tegen de juiste aan op het moment dat je het niet verwacht!

edit: ben 23 trouwens Knipoog en hij is jonger iets wat ik niet had verwacht Nagelbijten / Gniffelen hij is 20
Laatst bijgewerkt door KarmaChansy op 03-10-08 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:12

Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad hoor,
mijn vriendjes staan nu nog eventjes in de wei!
Het komt allemaal vanzelf wel, de 1 is er snel
bij, de ander is er nou eenmaal wat later mee Ja

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:18

oke daarkom ik..
zullen mensen wel denken heb je háár met haar 16 ,, heeft nog nix mee gemaakt maar geloof me !! dat heb ik wel, en nu best wel wat mensen kennis..
ik was eerst ook heel onzeker maar je moet juist voor alles open staan,, k kende eerst ook jongens waar andere mensen niets aanvonden of die waren niet bezet,, en zo een hele tijd stilletjes verleifd rondgelopen op mensen die al iemand hadden.. maar nu dacht ik ach ik zet ( of probeer) het gevoel ffies uit,, mensen gaan der heel anders uitzien,, hele leuke gesprekken mee voeren,, EN nu een heel leuk vriendje die ik daarvoor niet eens leuk vond ( nu wel Pling)..
denk vooral niet. ow die jongen lijkt me wel wat maar me vriendinnen gaan me vast uitlachen dus laat maar !! ....
be positif !!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:23

er valt nog iemand zeer jong binnen Lachen (in december word ik 18)
maar wat zijn hier sommige meiden zooo onzeker Bloos! en dan kijk ik in profielen en dan begrijp ik echt niet waarom ik weet zeker dat jullie op een dag ook gewoon de ware vinden ! Lachen

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:33

Vriendje in groep acht telt niet mee he. Huilen van het lachen Ik heb me er inmiddels bij neergelegd. Clown
Eigenlijk zit ik er niet mee hoor, heb mijn handen al vol aan mezelf. Nagelbijten / Gniffelen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:37

Je bent niet de enige hoor. Ben nu 20 en heb 1 vriend gehad. Voor zover je dat een relatie kon noemen Nagelbijten / Gniffelen
Duurde 2 mnd (was 14) maar voelde me niet echt bij hem op mn gemak. Was dus ook redelijk snel weer uit.
Sindsdien single Vork

Wel leuke jongens tegen gekomen, maar bleken meestal players te zijn Nagelbijten / Gniffelen

Ik wacht geduldig af. Af en toe mis ik het wel, maar ik heb geen haast Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:54

heeft iemand mischien tips hier?
ik vind iemand leuk en hij mij
maar we durven allebei de eerste stap niet te zetten hij is bijna 20 en heeft volgens mij nog nooit een vriendin gehad hij gaat heel onervaren met mij om als meisje zeg maar. nou wil dat niks zeggen maar hij is nog niet klaar voor een relatie had hij tegen een vriendin van mij gezegt maar hij had ook weer gezegt dat hij het met mij wilde
tips en ideen zijn welkom

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:58

nikita_benno schreef:
maar we durven allebei de eerste stap niet te zetten hij is bijna 20 en heeft volgens mij nog nooit een vriendin gehad hij gaat heel onervaren met mij om als meisje zeg maar. nou wil dat niks zeggen maar hij is nog niet klaar voor een relatie had hij tegen een vriendin van mij gezegt maar hij had ook weer gezegt dat hij het met mij wilde

De eerste stap zetten? Haha!
Geloof in jezelf, als je weet dat hij je leuk vindt, wat heb je dan te verliezen? Lachen
Je 'hebt' hem nu ook niet, dus slechter kan het waarschijnlijk niet worden..

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:59

Ik ben 16 en heb ook nog nooit een vriendje gehad.. Ik vind wel is wat jongens leuk, mrja.. ben te verlegen om er op af te stappen.. Boos!
Ooit komt het vast wel, maar ik denk de eerste tijd nog niet.. Knipoog

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:00

Precies: 'you can't lose what you never had' toevallig kwam ie van de week voorbij op mijn iPod. Clown
Gewoon proberen Ja

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:03

Heeey!
Ik denk dat jullie lekker jullie leven moeten leiden!
Je kan nog lang genoeg een vriend hebben..
Uiteindelijk vind je vast de ware, OP IEDER POTJE PAST EEN DEKSEL Haha!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:03

x_Marr schreef:
nikita_benno schreef:

De eerste stap zetten? Haha!
Geloof in jezelf, als je weet dat hij je leuk vindt, wat heb je dan te verliezen? Lachen
Je 'hebt' hem nu ook niet, dus slechter kan het waarschijnlijk niet worden..

nee slechter kan het niet worden nee maar door mijn ex durf ik niet echt meer een stap te zetten. hij is heel leuk en ook heel lief en toont ook echt interesse en heeft respect
morgen zie ik hem tijdens het stappen als het goed is en dan ga ik daarna gewoon is met hem praten denk ik maar als iemsn ideen heeft alles is welkom

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:04

Oja?
Dan vraag ik mij af of mijn dekseltje mij niet toevallig voorbij is gelopen. Huilen van het lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:06

Bellatrix schreef:
Oja?
Dan vraag ik mij af of mijn dekseltje mij niet toevallig voorbij is gelopen. Huilen van het lachen

Misschien moet je een advertentie plaatsen bij gezocht overige:
Gezocht: waar is mijn dekseltje gebleven!?

Huilen van het lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:08

x_Marr schreef:
Bellatrix schreef:
Oja?

Misschien moet je een advertentie plaatsen bij gezocht overige:
Gezocht: waar is mijn dekseltje gebleven!?

Huilen van het lachen

haha als we dat allemaal nou is doen wie weet wat ervan komt haha ROFL

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:12

Haha, dat is idd wel een goeie. Huilen van het lachen

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:13

Hahaha... of

Gezocht: deksel voor dit mooie potje

*LOL* Haha! Haha! Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:13

Clown
Ik zou het iets anders omschrijven maar ok...zo kan het ook. Nagelbijten / Gniffelen

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:14

Hihihi... Tong uitsteken