tjalk schreef:ik ben nu 14 , heb nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoent enzo, het maakt met niet uit.
Uit onze klas heeft iedereen wel een stuk of 5x verkering gehad,
en dan kijken ze mijn raar aan omdat ik dat ook helemaal niet wil. Ik ben nu jong ik kan nu nog zorgenloos zijn. Ik vind het niet leuk om naar de kermis te gaan waar best veel zoals jullie het zeggen "sletjes" rond lopen die alleen maar jongens aan het versieren zijn. Uitgaan vind ik niet leuk ookal mag ik het wel.
Ik loop niemand achterna IK ben IK en geen een of andere slet die alleen maar met jongens bezig is.
Ik doe ook geen make-up op of ga een half uur voor de kleren kast staan, ik ben blij wie ik ben hoe ik nu in het leven sta, ik ben gelukkig en heb alles wat ik wil. Het kan zomaar voor bij zijn
Meid je bent goed bezig
That's me, of het weer is ook altijd een goede ijsbreker

Maar ik had het meer over stomme dingen
k heb wel scharrels gehad maar pas sinds kort heb ik met hem (nu bijna 5 maanden) en hij is voor mij de ware, gelijk van het eerste moment zat het goed tussen ons. Hem vertrouw ik ook volledig, terwijl ik dat niet deed met mijn scharrels. En het voelt gewoon goed. Wacht maar meiden op een dag loop je zo tegen de juiste aan op het moment dat je het niet verwacht!
hij is 20 
)..
en dan kijk ik in profielen en dan begrijp ik echt niet waarom
ik weet zeker dat jullie op een dag ook gewoon de ware vinden !
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd.