Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Behoorlijke dip hier in ieder geval
Lynske78 schreef:Pfff ik wou dat het maandag was. Zit nu op mijn werk een 12 uurs dienst te draaien ( van 18.00 tot 06.00 uur). En morgennacht weer. gelukkig kan ik tussendoor af en toe internetten.Dus jullie moeten blij zijn dan je thuis bent. Behoorlijke dip hier in ieder geval

sinds vandaag staat hij neit meer alleen buiten snachts maar gewoon gezellig bij zijn vriendjes op stal! heerlijk
_Nancy schreef:omg omg omg!!!
Silvaantje schreef:_Nancy schreef:omg omg omg!!!
hahaha mooi hé, met die huisgenoot..

) met vrienden om football te kijken.
) thuis zit vanavond
Silvaantje schreef:die ex zit ook echt te kijken van; omg waar heb ik mee samengewoond haha

[/quote]
MaaykeKramer schreef:waarom woon jij gewoon in amerika en ik niet
Skitter schreef:MaaykeKramer schreef:waarom woon jij gewoon in amerika en ik niet
Hah, ja das waar maar ook hier kun je een zaterdagavond dip hebben

En nou moet ik toegeven een avondje thuiszitten is ook heerlijk, maar dan moet ik wel een doel hebben waarom ik thuiszit. Dat doel was de studie, geen zin om uit te gaan waar ze naar toegingen, maar kortom ik heb nog niets aan de studie gedaan en dat vind ik nog wel het vreselijkste
Dus ik ga nog maar eens poging wagen..

evanescence schreef:Skitter schreef:Hah, ja das waar maar ook hier kun je een zaterdagavond dip hebben
Haha..xD maar is het daar niet Later/vroeger als hier?
dus eigenlijk heb ik een zaterdag middag dip
Maar ik vrees voor de avond haha 
fijne avond nog! morgenavond een topic over de zondagdip? haha
Skitter schreef:Tis hier half 5 smiddagsdus eigenlijk heb ik een zaterdag middag dip
Maar ik vrees voor de avond haha

MaaykeKramer schreef:mensen slaap lekker allemaal alvast ik ga mijn ogen sluiten in de hoop dat ik morgen ook weer normaal door mijn neus kan ademen hahafijne avond nog! morgenavond een topic over de zondagdip? haha