ik mis hem zo...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re: ik mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:28

Niet mee eens.
Ik denk dat de één er gewoon veel gevoeliger voor is dan de ander.
Het is niet zo dat je maar op 1 manier iemand mag missen,omdat de rest fout is.Er zijn meer wegen naar Rome Knipoog
Iedereen is anders!

En ik ben ook heel zelfstandig,het is niet zo dat ik een afhankelijk volgeltje ben hoor!

Ik vind niet dat je kan zeggen 'dat iemand iets verkeerd doet' omdat je zelf het gevoel niet kent.
Klinkt mij een beetje in de oren als; alles moet om mijn manier,en alles daarbuiten is fout of zielig. Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 12:07

haha noiu ja zeg
het lijkt net alsof je een psychisch wrak bent als je iemand enorm mist

ik ben heel zelfstandig van mij zelf.. en ben dat al jaren.. maar als je al een jaar met iemand samen woont en diegene gaat voor het eerst sinds dat jaar een week weg, dan mag ik me dus niet zo voelen als ik me voelde.. Cool

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:14

Limamambo sluit me bij je aan. Herken dit volledig. Ik slaap ook in zijn t shirt. Voel me rot en zielig en ...heleboel gevoelens door elkaar. Maar dat wil niet zeggen dat ik claim. maar de gevoelens zijn niet minder. Ze zijn er gewoon. Ik overleef het wel net als jij..

Tja.. gewoon echte liefde zullen we maar zeggen.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:20

LimaMambo, ook ik ben het wel een beetje eens met de 'tegenhangers'. Het komt ook in mijn ogen in je verhaal nogal dramatisch en afhankelijk over. Dat het in de werkelijkheid allemaal meevalt en jij eigenlijk erg zelfstandig bent zal ongetwijfeld zo zijn, maar uit je berichten in dit topic blijkt dat niet echt. Lachen

Nu zeg je steeds 'dat je je dus zo niet mag voelen' en dat heeft er helemaal niets mee te maken. Natuurlijk mag dat, daar gaat het helemaal niet om.
Er zijn hier alleen een aantal mensen die zich dat gevoel van jou wel kunnen voorstellen maar zich er niet zo door laten meeslepen en daarom hun reacties plaatsten. Zij zullen hun vriend waarschijnlijk net zo missen als jij en zouden ook het liefst hebben dat hij elke avond naast hen in bed lag, maar dat is nou eenmaal niet zo. Zij gaan er alleen anders mee om dan jij.
Wat ik daaruit begrepen heb is dat ze je eigenlijk alleen maar willen meegeven dat het voor jou zelf makkelijker zou zijn als je je er niet zo door liet meeslepen. Spreek lekker met vriendinnen af, ga de stad in en zoek afleiding, zodat je je vriend niet zo hoeft te missen. Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 12:26

nou ff serieus nu.. ik heb hier al zo vaak aangegeven dat ik me prima vermaak en dat ik het belangrijk vind dat ieder zijn eigen ding doet..
heb echt het idee dat ik als wrak aangemerkt word hier.. en dat is juist helemaal NIET het geval
ik red me prima alleen
alleen ik miste iemand.. en dat wou ik gewoon hier ff kwijt.. en jullie maken het verhaal erger dan dat het is..

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:39

You're missing the point. Lachen

Misschien heb ik het niet duidelijk omschreven, maar je maakt er toch echt zelf van dat je als een 'psychisch wrak aangemerkt wordt'.

IK (geen idee wie 'jullie' is) vind dat het hier in je topic nogal dramatisch en afhankelijk overkomt. Daarbij geloof ik ook best dat het in het echt niet zo is, omdat jullie allebei je eigen ding doen (heb daar niet overheen gelezen hoor Knipoog ).

Wat ik alleen probeerde aan te geven (en dat hebben anderen voor mij ook al gedaan) is dat het wellicht makkelijk is voor jezelf om er wat luchtiger mee om te gaan, zodat je je in het vervolg minder rot voelt zoals je hier beschreven hebt. Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 13:53

naja.. laat maar
jullie snappen me niet.. en heb geen zin om he nogmaals uit te leggen..

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 14:02

Vind het helemaal niet gek hoor dat je hem zo mist.
Ik miste me vriendje toen ook altijd als die weer voor maand of langer naar amerika ging.
Verschrikkelijk.
Weet wel wat je voelt!!
Lekker laten praten de rest

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 14:02

_Tivoli_ schreef:
Niet mee eens.
Ik denk dat de één er gewoon veel gevoeliger voor is dan de ander.
Het is niet zo dat je maar op 1 manier iemand mag missen,omdat de rest fout is.Er zijn meer wegen naar Rome Knipoog
Iedereen is anders!

En ik ben ook heel zelfstandig,het is niet zo dat ik een afhankelijk volgeltje ben hoor!

Ik vind niet dat je kan zeggen 'dat iemand iets verkeerd doet' omdat je zelf het gevoel niet kent.
Klinkt mij een beetje in de oren als; alles moet om mijn manier,en alles daarbuiten is fout of zielig. Clown

Precies!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:30

Mja, kan me voorstellen dat al je samenwoont, er ineens toch wel n gat valt als je vriend een week weg is.

Maar bedenk maar zo, t kan altijd erger Tong uitsteken

Mijn vriend is net 2 maanden op tour geweest door europa met de band en over een maand gaat hij weer, dan is hij even thuis en daarna weer een maand tour door de USA... dan voel ik me soms wel een beetje zielig, vooral omdat hij alle festivals afgaat, veel lol heeft en ik de hele zomer moest werken Tong uitsteken jaja.

Maargoed je went eraan. Helaas heeft de band een no-partner-policy wat betekent dat de vriendinnejtes niet mee gaan op tour (hebben de meeste grote bands) maar toch vind ik het best klote. Clown Maar het maakt hem gelukkig, dus moet ik er mee leven en zo goed mogelijk mee om gaan en het mezelf leuk maken, en als ie er weer is geniet ik daar ook van 200% van!

sterkte ermee Lachen have fun als ie terug is Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:34

Bedenk wel dat iedereen een ander verleden heeft en dus anders in elkaar steekt. Om maar een voorbeeld te noemen: iemand die als kind aandacht tekort heeft gehad wordt later vaak heel aanhankelijk of zelfs ''plakkerig''. Al het gedrag is verklaarbaar, dit dus ook. Hoewel ik het geval ik LimaMambo totaal niet overdreven vind, stel dat ze obsessief gedrag zou vertonen dan zou het wel ernstig worden maar ik denk dat heel veel meisjes/vrouwen dit wel herkennen.

Maar goed, begrijp dat hij nog steeds niet terug is? Ach gut

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:35

Hij is gister teruggekomen RRF Knipoog

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:38

TS: Ik begrijp dat je eig gewoon je ei kwijt wou door op bokt te zetten dat je je vriendje mist.. Dat is het gewoon toch? ''gewoon'' missen. Daar is niets mis mee:) Alleen als mensen je niet kennen (zoals ik) en die opent een topic met als titel ''ik mis hem zo'' dan verwacht ik iemand die een topic maakt over een overleden vader, of een vriend die een jaar wegmoet.. Maargoed, daarom mag JIJ natuurlijk je vriendje wel dat ene weekje missen, en zoals tivoli zegt: iedereen gaat anders om met zijn/haar gevoelens.. Maar wat de ''tegenstanders'' echt willen zeggen is: wen eraan, maak er niet zon drama van. (drama=topic) Hoe je werkelijk bent, en of je echt zo deprie bent, dat weten wij niet, wij doen het met jouwn reacties, en vooral je beginpost:) Ik ben blij om te lezen dat je zeker wel je eigen dingen hebt etc. Daar ben ik blij om:) Was even bang dat je niemand had om over te praten (vandaar dit topic) en beetje hopeloos was..

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:42

Nou nou, als ik het zo lees dan vergaat voor sommige dames bijna de wereld als de vriend er niet meer is!! Clown
Ga eens in mijn schoenen staan, mijn vriend die werkt op een boor eiland. Die ben ik op dit moment voor 3 maanden kwijt. Het is een leven waar ik zelf voor heb gekozen, maar als ik dan lees dat de man in ndeze kwestie maar een weekje weg is....
Ik vind de eerste 2 dagen moeilijk,maar pak dan erg snel mijn leven weer op hoor. Hup naar mijn werk en lekker bezig zijn. Lekker met vriendinnen aan de telefoon hangen, vrouwen dingen doen. Onopgemaakt rondlopen...Ik kan er goed mee leven hoor!!! Vork

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:45

Ik zou niet weten wat ik zonder mijn lieffie een week moet! IK zou alleen maar janken denk ik Haha! IK mis hem nu al bij het idee

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:54

Nou,het hangt ook van de situatie af he:

Je kan 'een vriendje' hebben , of de liefde van je leven.
Je kan al jaren onafscheidelijk samenwonen, of je kan elkaar alleen in het weekend zien.
Soms zijn er kinderen bij betrokken,zoals bij mij.
Je kan iets moeilijks hebben meegemaakt in het verleden enzovoorts.

Nogmaals Sieppus; dat JIJ er goed tegenkan dat je vriend naar een booreiland gaat,wil niet zeggen dat een ander afhankelijk en zielig is als ze er NIET tegenkan.

Tom en ik zijn meteen gaan samenwonen,om bij elkaar te zijn.We kiezen ervoor om elke dag bij ekaar te zijn.
Als daar dan iets tussenkomt is dat soms heel vervelend.
Zo lag ik drie weken in het ziekenhuis,en kreeg hij geen vrij van werk.Ik lag ver weg,kreeg geen bezoek...Toen werd ik echt gek.

Als je van te voren weet dat iemand op een booreiland werkt,dan wéét je dat,dan stel je je erop in.Niet dat dat het minder erg maakt,maar dat vind ik anders dan onverwachtte gevallen.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:08

_Tivoli_ schreef:

Je kan al jaren onafscheidelijk samenwonen, of je kan elkaar alleen in het weekend zien.

Nogmaals Sieppus; dat JIJ er goed tegenkan dat je vriend naar een booreiland gaat,wil niet zeggen dat een ander afhankelijk en zielig is als ze er NIET tegenkan.

Tom en ik zijn meteen gaan samenwonen,om bij elkaar te zijn.We kiezen ervoor om elke dag bij ekaar te zijn.
Zo lag ik drie weken in het ziekenhuis,en kreeg hij geen vrij van werk.Ik lag ver weg,kreeg geen bezoek...Toen werd ik echt gek.

Als je van te voren weet dat iemand op een booreiland werkt,dan wéét je dat,dan stel je je erop in.Niet dat dat het minder erg maakt,maar dat vind ik anders dan onverwachtte gevallen.

Nou nou, doe eens lief!!! Ik wist het niet van tevoren, er zijn kinderen en hij is de liefde van mijn leven waar ik al 4 jaar lief en leed mee deel. Ik veroordeel ook niemand. Wat jij dus duidelijk wel doet. En hoezo nogmaals???? Dit was pas de eerste x dat ik wat schreef!!!!!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 16:42

Blue_Eyes schreef:
Hij is gister teruggekomen RRF Knipoog

jaaaaaa gelukkig
zondag was hij al terug gekomen Haha!
maar het was zowiezo ff onbekend wanneer hij terug zou komen.. het had ook anderhalve week kunnen duren Tong uitsteken

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:04

Sieppus schreef:
_Tivoli_ schreef:

Nou nou, doe eens lief!!! Ik wist het niet van tevoren, er zijn kinderen en hij is de liefde van mijn leven waar ik al 4 jaar lief en leed mee deel. Ik veroordeel ook niemand. Wat jij dus duidelijk wel doet. En hoezo nogmaals???? Dit was pas de eerste x dat ik wat schreef!!!!!

Het nogmaals verhaal,was omdat ik het al eens had gezegd,en nu hetzelfde tegen jou zei.
En ook is niet het hele stukje voor jou bedoeld,dus ik snap niet waarom je alles meteen op jezelf betrekt. Verward

Ik bedoelde gewoon,dat er heel veel situatie's zijn,waarin iedereen anders zou reageren.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:09

Gelukkig hij is er weer!!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:46

Tivoli: door zoiets persoonlijks op bokt te zetten lijkt het allemaal nog erger, we kennen TS niet persoonlijk en weten uiteindelijk eig niet hoe erg ze ermee zat. Ik zie mijn vriend doordeweeks niet, maar ik weet echt wel wat missen is.. Geloof mij, ik maak op het moment hele zware dingen mee, en dan kan hij er niet voor me zijn.. daar kun je je niet op voorbereidden, en dan voel je je soms erg eenzaam, alleen etc. Maar daar maak ik geen topic van, omdat ik weet dat ik daar geen commentaar op hoef, en ik weet dat het wel goed komt. Zo lag jij in het ziekenhuis, maar dat betekend niet omdat jij je man elke dag ziet, dat ik mijn vriend dan minder erg zou missen als jij.. Die theorie is ook raar. Missen is een heel gezond iets.. maar zoals ik al zei: je moet ook je eigen dingen hebben, maar heb nu wel door dat TS die gelukkig wel heeft:)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:36

Missen is voor een groot deel ook vanuit gewenning. Als jij gewoon bent iemand de hele dag om je heen te hebben, en dan ineens is hij er anderhalve week niet, dan word je ook wel steeds met je neus op de feiten gedrukt. Dan mis je iemand dus *gemiddeld genomen, want voor iedereen anders* vaker dan als je gewend bent dat hij er door de weeks toch al niet is.
Overdag mis ik mijn man echt niet zo, want ik ben gewend dat ik dan alles alleen moet regelen. Maar als hij op reis is en er ook 's avonds en 's nachts niet is, dan mis ik hem echt wel. En dat met tranen in je ogen in bed liggen omdat je je zo eenzaam voelt, dat herken ik ook echt wel. Dat is ook gewoon het moeilijkste moment, want als je in slaap probeert te komen is het moeilijk je gedachten van het gemis af te houden. Zeker als je gewend bent om iedere avond meteen lekker tegen elkaar aan te kruipen.
*verder heeft iedereen zijn eigen manieren om iets te uiten, de een schrijft het op een vel papier, de ander maakt er een liedje van, een derde zet het op Bokt. Maakt toch niet uit.*

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:39

Meid mijn vriend ging 2 nachtjes op zeilkamp en ik heb gejankt als een malle bij het afscheid, haha echt heel stom maar ik miste hem al meteen Vork

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 22:22

pinuts schreef:
Tivoli: door zoiets persoonlijks op bokt te zetten lijkt het allemaal nog erger, we kennen TS niet persoonlijk en weten uiteindelijk eig niet hoe erg ze ermee zat. Ik zie mijn vriend doordeweeks niet, maar ik weet echt wel wat missen is.. Geloof mij, ik maak op het moment hele zware dingen mee, en dan kan hij er niet voor me zijn.. daar kun je je niet op voorbereidden, en dan voel je je soms erg eenzaam, alleen etc. Maar daar maak ik geen topic van, omdat ik weet dat ik daar geen commentaar op hoef, en ik weet dat het wel goed komt. Zo lag jij in het ziekenhuis, maar dat betekend niet omdat jij je man elke dag ziet, dat ik mijn vriend dan minder erg zou missen als jij.. Die theorie is ook raar. Missen is een heel gezond iets.. maar zoals ik al zei: je moet ook je eigen dingen hebben, maar heb nu wel door dat TS die gelukkig wel heeft:)

Die theorie is zeker raar,want dat is namelijk niet mijn theorie Haha!
Ik zeg alleen dat er zoveel verschillende situatie's zijn waarin je iemand kan missen,dat je onmogelijk kan oordelen over iemand anders.
En ja,de 1 maakt daar een topic over,de ander belt haar moeder,en weer een ander bijt liever haar tong af dan dat ze iets zegt.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 12:00

Romytjuuh schreef:
Meid mijn vriend ging 2 nachtjes op zeilkamp en ik heb gejankt als een malle bij het afscheid, haha echt heel stom maar ik miste hem al meteen Vork

dus zo raar ben ik dus nog niet hahaha Tong uitsteken