Was ik heel blij mee! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Was ik heel blij mee!
_STS_Angels_ schreef:Hoe ik het voor elkaar vraag het me niet.. maar 500 is me hoogste!
dan heb ik ook nog gewoon een 1000 sms bundel pm. en 120 bel minuten pm.
Falbala schreef:Jeetje mina ik lees echt met verbazing dit topic... En dan zitten veel van jullie ook nog eens op de middelbare school! Ik zie bedragen van een paar honderd Euro.... Waar betalen jullie dat van? 100-en Euro's in één maand?
Mijn duurste was 120 Euro, geheel ingecalculeerd want m'n toenmalige vriend woonde destijds tijdelijk in België. Normaal is m'n rekening max. 30 Euro per maand.

Zwerte schreef:Falbala schreef:Jeetje mina ik lees echt met verbazing dit topic... En dan zitten veel van jullie ook nog eens op de middelbare school! Ik zie bedragen van een paar honderd Euro.... Waar betalen jullie dat van? 100-en Euro's in één maand?
Mijn duurste was 120 Euro, geheel ingecalculeerd want m'n toenmalige vriend woonde destijds tijdelijk in België. Normaal is m'n rekening max. 30 Euro per maand.
precies mijn gedachte!
Ik heb een abonnement van 25 per maand en ga hier af en toe overheen tot de 30. Max is denk ik 50 euro en dat vond ik echt al veeeeeel te veel!
Een na hoogte is 2x 100 euro geweest met mijn vorige abbo een keer en eentje met een van deze twee.
Princesj schreef:dikke 1000 euro, ik zat in Amerika en had geen goeie telefoon daar behalve de mijne. en je blijft toch bellen he
) Maar: Te ontvangen: €396,= !!!!!!!! (moet later weer teruggestort worden naar T-Mobile)
hellen schreef:_STS_Angels_ schreef:Hoe ik het voor elkaar vraag het me niet.. maar 500 is me hoogste!
dan heb ik ook nog gewoon een 1000 sms bundel pm. en 120 bel minuten pm.
Dit komt mij wel heel bekend voor. Ik heb precies hetzelfde gehad..
Dan mag je wel een goedbetaald bijbaantje hebben (naast school)!