Vjestagirl schreef:Als ik geen opleiding had zou ik het zo doen. Ik kan t geld ook goed gebruiken voor van de winter, als ik geen werk meer heb.
zo rond december/ januari/februari kan je je helemaal horendol werken bij me
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Als ik geen opleiding had zou ik het zo doen. Ik kan t geld ook goed gebruiken voor van de winter, als ik geen werk meer heb.
LovingTweety schreef:Miracle, ik heb astma maar heb ook een hele tijd 10 km naar mijn werk gefietst. Dan maar iets minder tempo. Gewoon alles rustig aan doen en dan krijg je ook geen last van je HV.
KiWiKo schreef:Vjestagirl schreef:Als ik geen opleiding had zou ik het zo doen. Ik kan t geld ook goed gebruiken voor van de winter, als ik geen werk meer heb.
zo rond december/ januari/februari kan je je helemaal horendol werken bij me![]()
Miracle_ schreef:idd, als ik niet werk heb ik 180 schulden, als ik parttime werk minder.. maar snapt nou niemand dat ik gewoon een FULLTIME BAAN WIL?? of ben ik nou zo'n boosdoener als ik geen parttime baantje wil???
Miracle_ schreef:idd, als ik niet werk heb ik 180 schulden, als ik parttime werk minder.. maar snapt nou niemand dat ik gewoon een FULLTIME BAAN WIL?? of ben ik nou zo'n boosdoener als ik geen parttime baantje wil???
Vjestagirl schreef:Miracle_ schreef:idd, als ik niet werk heb ik 180 schulden, als ik parttime werk minder.. maar snapt nou niemand dat ik gewoon een FULLTIME BAAN WIL?? of ben ik nou zo'n boosdoener als ik geen parttime baantje wil???
Neem tijdelijk een parttime baantje en solliciteer door naar een fulltime baan?
Miracle_ schreef:hebben jullie gelijk in.. ik wil het denk ik gewoon in een keer te goed doen ofzo...
_Tivoli_ schreef:Miracle_ schreef:idd, als ik niet werk heb ik 180 schulden, als ik parttime werk minder.. maar snapt nou niemand dat ik gewoon een FULLTIME BAAN WIL?? of ben ik nou zo'n boosdoener als ik geen parttime baantje wil???
En snap JIJ dan niet dat je eerst maar parttime moet gaan werken terwijl je zit te wachten op een fulltime baan?!
Als jij eens wist wat ik allemaal wou zeg...ik wil zoveel,maar slapend rijk worden is niemand ooit gelukt

Miracle_ schreef:LovingTweety schreef:Miracle, ik heb astma maar heb ook een hele tijd 10 km naar mijn werk gefietst. Dan maar iets minder tempo. Gewoon alles rustig aan doen en dan krijg je ook geen last van je HV.
ik zeg net al dat ik best wil fietsen.. en dat ga ik ook heus wel doen
) Tot je je leuke fulltime baan hebt gevonden. Als er nog even geen fulltime baan in zit, even kijken naar iets minder om die 180 euro op te hoesten. Miracle_ schreef:idd, als ik niet werk heb ik 180 schulden, als ik parttime werk minder.. maar snapt nou niemand dat ik gewoon een FULLTIME BAAN WIL?? of ben ik nou zo'n boosdoener als ik geen parttime baantje wil???
Vjestagirl schreef:Miracle_ schreef:hebben jullie gelijk in.. ik wil het denk ik gewoon in een keer te goed doen ofzo...
Dat gaat op het moment nou eenmaal niet. Ik ben ook zo'n perfectionist... maar dat kan niet altijd
Overgens, ik weet niet hoeveel grams je paard er al hoe lang op heeft liggen, maar ik weet uit ervaring dat paarden de winter zonder deken ook overleven...
_Tivoli_ schreef:De antwoorden op een rijtje dan maar,meer opties zijn er simpelweg niet,behalve een rijke vent zoeken of een bank overvallen.
* Gaan fietsen
* tientallen UB's aflopen
* Parttime baan(tjes) nemen
* Bezuinigen op evt. aankopen
* Je kapot solliciteren
* Alles aanpakken wat je kan krijgen
* bij je stalling vragen of je 1 keer de helft mag betalen,wat je weer terugbetaalt
Miracle_ schreef:hebben jullie gelijk in.. ik wil het denk ik gewoon in een keer te goed doen ofzo...
_Tivoli_ schreef:Dat snap ik,maar dit zijn de antwoorden die we gegeven hebben en het is nog niet goed genoeg.
Meer is er niet,wat wil je dan van ons horen?