Nogmaals gefeliciteerd met je prachtige stoere zoon Kaj!
Bij jullie dus geen bruidsklokken binnenkort, nou jullie dan een kindje... gaan wij trouwen

Bas, Tom en Panter zien er nog altijd even goed uit!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 
snowdon schreef:Bij jullie dus geen bruidsklokken binnenkort, nou jullie dan een kindje... gaan wij trouwen
Eigenlijk stond hij op de kopplaats, maar door zn geëtter liep hij niet meer ontspannen,werd een plaatsje teruggeschoven en kreeg hij helaas een 2e premie. Bas wel weer een 1a premie, en Tom hebben we niet meegenomen, die loopt er als eem kameel bij op keuringen en zit exterieurtechnisch niet zo best in elkaar dus dat was het niet waard

Ik bedoel.. Eén van mijn huisdieren heet ook Pover.
Wuis schreef:Ik ben wel enigszins teleurgesteld in je. Had toch minstens verwacht dat je zoontje Bert genoemd zou worden.Ik bedoel.. Eén van mijn huisdieren heet ook Pover.

) 

Wat een prachtig kereltje!
SANEX schreef:Wuis schreef:Ik ben wel enigszins teleurgesteld in je. Had toch minstens verwacht dat je zoontje Bert genoemd zou worden.Ik bedoel.. Eén van mijn huisdieren heet ook Pover.
Jouw huisdier met mijn zoontje vergelijken... een mooie ben je!![]()
Maar nee, ik ben wel gek maar zo gek niet, dat gaat me te ver.
Heb overigens wel een persoonlijke felicitatiekaart van Bert gekregen, hoe vind je die ?
(mag ook wel want ik sponsor hem goed, ga eind deze maand weer 2 keer heen, kreeg afkickverschijnselen)
Rody01 schreef:GefeliciteerdWat een prachtig kereltje!
Woon jij in Buitenpost? Dan woon jij miscchien een paar kilometer van mij vandaan![]()
En natuurlijk van Hester Klompmaker
Maak je alsjeblieieieieieieieft nog eens een topic van die drie heerlijke mannen ? 
SANEX schreef:Rody01 schreef:GefeliciteerdWat een prachtig kereltje!
Woon jij in Buitenpost? Dan woon jij miscchien een paar kilometer van mij vandaan![]()
En natuurlijk van Hester Klompmaker
Jep, woon alweer een jaar of 10 in dit suffe durpie![]()
En idd Hester Klompmaker woont hier ook, rij je daarbij ?
Gefeliciteerd!