Ik was heel erg zenuwachtig maar toen we net op weg waren zakte dat snel af.
Alles ging goed.
Ook de bijzondere verichtingen geen prombleem alleen de laatste opstellen voor een laaddeur dat wou niet helemaal omdat er zoiets voorstond met de vrachtwagen dus kon ik net niet op een meter naderen.
Niet mijn fout want ik moest 'm daar neer zetten terwijl ie daar niet kon staan volgens de examinator had ik moeten zien dat het niet kon en dat tegen hem moeten zeggen (nouja!
) goed ga ik niet tegen in jammer dan. Terug bij het CBR was ik flink opgelucht .Hij deed in het begin banketstaaf.
Waar werk je bij een tandarts oooh en waar heb je het E voor nodig euhhhh oliebol voor m'n werk kon ik niet meer zeggen.
Nou voor de vakantie's met de caravan meneer.
En voor je paard?
Ik zo huh? ja anders had je geen hangertje om je nek (oliebol !) ja ook voor m'n paard (ik kan niet liegen) wat voor'n knol heb je (pardon???) een groninger.
Wat das toch een karreknol (ja hallo!)
Ja dat denken wel meer mensen hoor en toen was ie stil (pfffff als ie zo door was gegaan had ik m'n vriendelijk verteld wat ik van 'm vond)
Tja dan krijg je te horen dat je zakt.
WAAAAAAAAAAAAT riepen ik en m'n instructeur meteen dus ik vanwege die laadgang? nee dat was zo'n kleinigheid maar ik was gezakt omdat m'n bochten naar rechts te ruim waren (klopt echt niets van want ik rijd ze eerder te krap namelijk instructeur is altijd bang dat de velgen eraf vliegen)
En nou komt het (voor de A's snelweg bij de macdrive daaro)
daar ging ik toen ik eraf kwam opgesteld staan tussen de 2 rijbanen (op de tussenberm zeg maar)
dat doe ik bij mijn rijlessen ook en de vrachtwagens(!) passen daar ook tussen.
Volgens HEM! pas ik daar niet tussen en dat was gevaarlijk dus gezakt.......
ooooh toen werd ik zo boos!
heb de hele terug weg gejankt niet dat ik zo verdrietig was hoor maar gewoon dat ik zak om iets wat totaal niet klopt zoiets onrechtvaardigs en je kan er niets tegen doen.
zelfs mijn instructeur zei:volgende keer 't hangertje maar af doen...
"t is toch te gek voor woorden om te slagen zou ik niet eens een paardje om m'n nek mogen hebben?
Bokkers ik dacht eerst dat sommige van jullie maar wat zaten te banketstaaf dat je zou zakken als je je E wilt halen voor speciaal je paard maar jullie hebben helemaal gelijk.
18 september mag ik weer ene dan werk ik op de markt en haal ik m'n E omdat ik de kraam van m'n pa erop moet rijden

!
\