Op mijn werk ging het al niet lekker, zat niet lekker in mijn vel en ik moest al langer blijven. Nouja, vooruit dan maar. Maar eigenlijk met heel veel tegenzin. Eindelijk om 4 uur kon ik weg, gelijk door naar de manege want ik had wedstrijd. Onderweg ging het al niet lekker want ik moest plotseling remmen voor een auto voor mij en ik zat er op een haar na niet op. Maar mijn hart zat al ergens in mijn keel. Daar aangekomen ging het op zich allemaal wel maar ik zag wel tegen de wedstrijd op. Wist eigenlijk al dat ik mijn puntje niet ging halen. Proefje ging ook niet lekker, was gewoon slordig. Maar dat had ik geaccepteerd. Uiteindelijk had ik dus 209 punten. (210 is een wp) Ik baalde behoorlijk maar ja, er was niets meer aan te doen. Dus ik met een vriendin richting stal om mijn spullen op te halen.
Daar aangekomen kon ik dus mijn autosleutels niet vinden. En ik had ze toch echt in mijn tas gedaan. Vriendin zag ook dat ik met mijn sleutels (die aan aan keykord zitten) de stal inkwam 's middags. Maar nee, niet in mijn tas, of andere tassen die ik meehad. Heb wel 4x al mijn tassen ondersteboven gehaald maar neehoor....geen sleutels.

En dan valt je oog op een baksteen. Die meiden verklaarden mij voor gek maar ik moest en zou mijn auto in. Ik moest mijn huissleutels hebben want ik heb 2 katten thuis en die zijn mijn alles dus koste wat kost moest ik gewoon naar binnen. Nouja, mijn vriendin een stuk van een tent uit haar auto gepakt en die maar voor mijn raam gehangen. Ik pak de baksteen op en kijk naar mijn Fred. Andere vriendin pakte haar mobieltje en ging alles filmen.

Nu vertelde iemand mij vanmorgen op de manege dat ik gewoon de politie had kunnen bellen en dat hun je auto openmaken zonder schade aan te brengen.

Al met al was het een rotdag gisteren...ik voel me nog steeds niet lekker...ik baal van mijn werk en ik baal van Fred.

Sorry voor het lange verhaal trouwens maar ik moest het even kwijt en dat is makkelijk hier te doen dan in elk van mijn HK topics.

Voor de nieuwsgierigen onder ons:

http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... 7f7e46.jpg
http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... 1feb01.jpg