En toen lag je in de ambulance..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

En toen lag je in de ambulance..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 08:55

Wat ben ik geschrokken.. nog steeds half in shock type ik dit verhaal...
Gisteren tot 8 uur overgewerkt, Reedt lekker op me gemakje naar huis in de auto.. sigaretje opsteken.. Asbak was vol dus gooi sigaret uit het raam,er komt wind me raam binnen dus de brande sigaret vliegt op de achterbank.. Ik draai me arm naar de achterbank toe...
en vanaf toen was het BOEM!

Ik zat tegen een lantaarnpaal ofzoiets aan.. raam aan mijn kant klapt eruit..
Meteen mensen om me heen.. ik helemaal in shock en paniek..en me auto dan?
ik moet naar me paard,die moet ik nog eten geven!!

Toen kwamen er 2 brandweer auto's aan,die wilde me uit de auto knippen,maar zat gelukkig niet vast,
Toen ik mijn ogen open deed stonden overal politiemensen, ambulance was er ook..
Al die lichten,al die geluiden..voor mijn gevoel zat ik in een disco Clown

Goed, ik heb zelf de deur van de passagierskant nog open gemaakt.. Ze deden erg moeilijk,mijn stoel naar achter om me te bevrijden.. ik zei nog doodleuk, ga eens opzij,dan stap ik er wel uit...

Maargoed,dat mocht niet.. eenmaal in de ambulance, vroegen ze of ik mijn gordel om had,en gelukkig.heb ik die ALTIJD aan!
De beste man zei nog, had je dat niet dan kon je het waarschijnlijk niet meer na vertellen..
Mijn nek en rug waren erg pijnlijk,evenals mijn knieen.die tegen het dasboard kastje onder me stuur waren geknald..

In het ziekenhuis helemaal vastgebonden.. foto's maken.. ik nog steeds in shock..
Mocht gelukkig naar huis..
Nu heb ik 2 dikke knieen, rug en nek zijn erg pijnlijk,mijn hoofd is opverklaarbare wijze nog tegen het stuur geknald,dus heb 1 oog die niet open kan,een gezwollen voorhoofd..

Maargoed... IK LEEF NOG!!!
en daar ben ik zo zo zo zo enorm blij mee....

Mijn auto staat ergens op een bedrijf,heeft iemand een idee wat ik nu moet doen?
Heel helder ben ik niet meer,dus wat ze me gisteren verteld hebben weet ik niet meer..
Auto waarschijnlijk totall los,morgen ga ik erheen... vind dat erg eng..want dan zie ik waar ik levend uit ben gekomen..
Krijg ik nog geld voor die auto terug? zoja.. hoe pak ik dat aan??

Zo mensen,ik hoop dat jullie nooit een ongeluk mee mogen maken.. ik ben zo enorm geschrokken,
Gelukkig leef ik nog en heb ik niks ernstigs!!!!!

freespirit

Re: En toen lag je in de ambulance..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:59

Nou, gelukkig zat je tegen een lantarenpaal en niet tegen een andere weggebruiker aan. Moet er niet aan denken dat ik daar had gelopen of gereden, of bijvoorbeeld een klein kind.

Duur sigaretje.

Heel veel beterschap Ach gut !!!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 09:00

Er reden geen andere weggebruikers...
Normaal rijdt ik op die weg gerust 100 als het rustig is..nu niet,. reed netjes 80...

pffff

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:01

Je zult alles met je verzekering moeten regelen. Je krijgt als ik me niet vergis de dagwaarde van je auto terug als je wa verzekerd bent en als je allrisk verzekerd ben de waarde waarvoor je hem verzekerd hebt.. Ik weet dat niet helemaal zeker maar zoiets staat me bij.
Als je je autoverzekering belt die weten je alles te vertellen en hoe je moet handelen.
Veel succes en het is niet nix wij zijn 2maand geleden een goede vriend en de beste vriend van mijn vriend verloren door een auto ongeluk. Dus je mag wel van geluk spreken meis

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:02

En daarom gooi ik nooit me sigaret uit het raam..
Maar gelukkig ben je er op wat kleine dingetjes na van af gekomen! Mijn broer had ook een paar week geleden auto total loss.. Die word gewoon naar de sloop gebracht.. Reken er maar niet op dat je nog wat voor je auto krijgt..Aangezien het eigen schuld is.. Tenzij je weer verzekerd ben daarvoor..

Nou heel erg veel sterkte..En doe rustig aan! Je hebt een engeltje bij je gehad

([LZP] Dan staat even je leven op zijn kop..Dat ene telefoontje..)

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:02

Even jouw verzekering bellen dat je een ongeluk hebt gehad en daarbij een lantaarnpaal aan gort hebt gereden. De eigenaar van deze lantaarnpaal, veelal een gemeente, zal nl de schade op jou verhalen. Als je all-risk bent verzekerd wordt ook de schade aan jouw auto vergoed.

Ben blij dat je er heelhuids vanaf bent gekomen en alleen maar een lantaarnpaal hebt geraakt en niet een nietsvermoedende medeweggebruiker!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:03

Als je WA verzekerd bent krijg je niets volgens mij, omdat je die schade zelf hebt toegebracht. En bij allrisk de dagwaarde.

Diaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:06

Dat is even schrikken!
Ik denk dat het inderdaad veel verzekeringswerk wordt. Wanneer je Allrisk verzekerd bent krijg je je geld nog wel terug (dagwaarde). Bij WA niks, want je hebt het ongeluk zelf veroorzaakt. Je krijgt je auto wel terug, maar als hij echt totall loss is, krijg je alleen van de sloop de sloopwaarde terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:08

als je geluk hebt krijg je nog 100 euro bij de sloop....
(ik wel)
is echt naar zulke dingen (weet er alles van) (had me auto net gekocht rij ermee naar huis nog niet eens thuis boem totall loss)

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:15

Als je WA verzekerd ben krijg je niks. De auto staat nu waarschijnlijk bij een bergingsbedrijf. Je mag je auto 1x daarvan verplaatsen naar een andere locatie. Hetzij een garage of de sloop.

Ik heb een paar jaar geleden ook mijn auto total loss gereden. Het eerste wat ik dacht was ook MIJN AUTO!!!!!... Het is ff oliebol maar een auto is te vervangen! Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen!

Ik heb mijn auto naar mijn garage (waar de auto in onderhoud was) laten brengen en die monteur daar heeft het vrak nog weten te verkopen aan een sloopbedrijf. Die hebben de auto toen opgehaald. Ik heb toen slechts 300 euro gevangen voor het vrak. (bij mij was de schade aan de zijkant) Dus hadden ze nog veel aan mijn auto, denk aan de rechterdeur, motorkap en achterklep en de motorruimte was ook nog goed. Wel heb ik de Lichtmetalen velgen eraf laten halen omdat ze daar maar 200 euro voor boden en deze slechts een half jaar oud waren. Dus die zitten nu onder mijn nieuwe karretje Haha!

Heel veel sterkte! Vriendjes zijn?

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:30

Zoooo he dan schrik je ff, jij zal wel nooit meer een sigaret uit het raam gooien...
Gelukkig dat je er nog zo vanaf bent gekomen...
Auto krijg je idd niks meer voor als je WA verzekerd bent, en van de lantaarnpaal zal je wel een rekening krijgen.
(ik ben eens de vangrails ingedoken en daar kreeg ik ook een rekening van, netjes via verzkering geregeld, en wat denk je, de deuk zit er nog in... Boos! )
Je zal nu wel overal spierpijn hebben, sterkte. Ach gut

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:34

Sjee kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken, ik rijd nu ook bijna een jaar en ben nog steeds heel erg blij dat dit tot nog toe zonder schade en ongelukken is. Moet er niet aan denken. Hoe is het verder met je? Als je last houd alsnog naar HA gaan hè. En wat betreft je auto; weet niet wat voor 1 het was maar reken maar op weinig euro's terug. Zeker als hij total loss word verklaard. Lachen Sterkte er mee..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 09:36

bedankt voor de medelevende berichtjes..

ja ik ben erg stom geweest,riep in de ambu ook de hele tijd, wat ben ik dom,ik haat mezelf!
Heb net mijn garage gebeld,ik moet de bergingsbedrijf bellen waar mijn auto nu staat,naar de garage laten brengen en dan gaan we samen kijken hoe ik er het meeste geld uit kan slepen,zoals de beste man zei...

Ook moet ik maandag terug op controle...

Maar ben echt nog heeeeeeeel erg blij dat ik nog leef!
had zo eens anders af kunnen lopen..

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:42

Gelukkig maar dat je altijd je gordel draagt (ik persoonlijk kan zonder niet eens rijden, voelt vreemd, ofzo) anders was je er idd nu niet meer geweest. Benieuwd hoeveel je nog uit je auto kunt halen. Lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:47

jeetje meid, dat is schrikken. gelukkig kun je het nog na vertellen. beterschap!!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 09:50

Faelivrin schreef:
Gelukkig maar dat je altijd je gordel draagt (ik persoonlijk kan zonder niet eens rijden, voelt vreemd, ofzo) anders was je er idd nu niet meer geweest. Benieuwd hoeveel je nog uit je auto kunt halen. Lachen

Dit heb ik dus ook, Heel soms weleens een stukje,maar dank mezelf echt voor mijn verstandigheid wat de gordel betreft!!!!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:53

Je bent idd erg dom geweest Haha! Maar je schrikt je werkelijk kapot van de klap. Ik heb zelf 4x een auto ongeluk gehad en 3 auto's total loss, dat gaat je niet in de koude kleren zitten Bloos Ben er heel anders door gaan rijden en draag altijd mijn gordel, heeft een keer mijn leven gered bij een frontale aanrijding met een volkswagen transporter (ik reed corsa). Als je WA verzekerd bent krijg je alleen geld terug als je hem verkoopt aan de sloop. De kosten van de lantaarnpaal worden verhaalt op jouw verzkering...Succes met je herstel!!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:18

Dat is even schrikken zeg! Heb zelf ook een autoongeluk gehad, hele auto lag in de prak maar alle inzittenden konden het nog navertellen! Er zat echt een engeltje op onze schouders toen Ja.

gelukkig ben jij er ook goed vanaf gekomen! Sterkte met het herstel Lachen

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:27

dat is idd schrikken!
gelukkig heb je niks ernstigs opgelopen
beterschap!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:35

Meid, dat is schrikken zeg!
Je hebt echt geluk gehad!!!
Kan me voorstellen dat je nog in shock bent want het is niet niks. Lekker rustig aan doen..

Ik wens je nog heel veel beterschap Vriendjes zijn?

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:35

Wat een schrik!!! En met 80 tegen een lantaarnpaal is ook echt een hele flinke klap! Komende dagen zullen wel pijnlijk zijn! evt kan je van vsm arniflor of arnica zalf halen dat werk heel goed (ik gebruik het als ik van knol donder) vooral wel blijven bewegen he anders wordt je stijf

Hoop dat je nog wat krijgt voor je auto

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 10:39

ik zeg wel dat ik blij ben dat ik nog leef,maar nu bellen mensen mij op die zo enorm zijn geschrokken dat ik pas besef hoe het anders afgelopen had kunnen zijn...

Jeetje..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:40

Pff jeetje! Dat lijkt mij ook schrikken! Zo rijd je nog en zo knufel je een lantarenpaal!

Je zal waarschijnlijk nog wel de dagwaarde krijgen voor je auto als je goed verzekerd bent. Maar ja.. dat is ook niet veel.

1 voordeel: van je fouten leer je!
(ik vind het sowieso erg onverstandig om te roken in een auto tijdens het rijden. Het is niet de eerste keer dat iemand daardoor een ongeluk krijgt)

Ben benieuwd of je de lantarenpaal ook moet vergoeden Nagelbijten / Gniffelen

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:42

je mag nu van de verzekering nog 1 keer je auto laten verslepen (naar je eigenhuis, sloop net wat je wilt) dit op kosten van de verzekering. als het goed is moet je de verzekering zelf op de hoogte brengen. dan krijg je waarschijnlijk voor +/- een week een leenauto. de verzekeringsagent gaat naar je auto kijken en bepaald of hij total los is. het bedrag wat je terugkrijgt word dan ook bepaald (gaat ook om dagwaarde auto e.d.) het is handig als iemand je er even mee helpt. je zit nu in een verwerkingsproces en degene onthoudt dingen dan beter!

edit// beterschap!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 11:12

Zo, je hebt geluk gehad!
Hoop at je auto ook nog beetje op te lappen is voor een betaalbaar bedrag.
Sterkte.