Lastig probleem..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fiej

Lastig probleem..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 23:07

Ik heb een heel lastig probleem..

Ik heb nu sinds een maand verkering met een hele lieve jongen. Ik ben echt verliefd en de relatie word steeds serieuzer.
Nu heb ik een lastig probleem. Ik vindt dat hij echt vreselijk zoent.. echt wild enzo. Ik zelf ben zo helemaal niet. Ik zoen
heel rustig. Nu erger ik mij daar enorm aan. Zo erg zelfs dat ik ga twijfelen aan de relatie. Begrijp me alstublief niet verkeerd.
Maar ik wil gewoon niet voor de rest van mijn leven verstikt worden tijdens het kussen. Knipoog

Hoe kan ik dit nu subtiel en zonder hem te kwetsen vertellen of duidelijk maken?
Het laaste wat ik wil is dat hij denkt dat hij niet goed genoeg is.

Alvast bedankt.

Cathelijne

Re: Lastig probleem..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:13

Hem in houdgreep nemen, even nèt wat meer afstand nemen en daarna zelf opnieuw beginnen wil wel eens helpen. Desnoods dit een paar keer herhalen Cool
Leer hem in ieder geval dat er meer is dan voor centrifuge spelen Clown

Wauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:13

Hee,
ik begrijp het,
inderdaad lastig probleem, ook omdat het natuurlijk best gevoelig ligt.
Kan je niet eens vragen, of jullie nu een heel romantische zoen in een film kunnen nadoen, een hele rustige? Vork
Misschien werkt het, eerlijk gezegt zou het ook niet echt weten

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 23:17

Cathelijne schreef:
Hem in houdgreep nemen, even nèt wat meer afstand nemen en daarna zelf opnieuw beginnen wil wel eens helpen. Desnoods dit een paar keer herhalen Cool
Leer hem in ieder geval dat er meer is dan voor centrifuge spelen Clown

Huilen van het lachen

Ik trek trouwens elke keer weg als hij in de aanval gaat, maar denk niet dat hij dat snapt. Tong uitsteken

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:28

gewoon eerlijk zijn en vragen of het wat zachter kan.. Knipoog

maar dan wel een beetje subtiel gebracht Haha!

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:28

gewoon zeggen..

mijn vriend deed al z'n mond open voordat we elkaar raakten, zag er stom uit en ik krijg gelijk zo'n natte pakkerd op mijn (nog gesloten) lippen... yuk... iets subtieler mag wel wel Nagelbijten / Gniffelen (eerst een paar kleine kusjes en dan mag het wel wat wilder)

toen zei ik een keer "hihi, je zoent als een visje!"
en toen was de hint duidelijk Clown

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:32

Juist als het steeds serieuzer wordt, zou ik er gewoon een keer over beginnen, wel subtiel natuurlijk.
Misschien gewoon een keer een gesprek erover hebben..

Misschien zelf de leiding nemen in het zoenen..

Mijn boyfriend geeft ook wel eens van die vieze natte pakkerds, nu voor de grap, maar vroeger altijd.. Toen heb ik ook gewoon gezegd dat IK het lekkerder vind als het niet zo nat is Haha!
Dus niet gezegd dat hij het verkeerd doet, maar juist vertelt wat ik fijn vind Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:36

wat ben ik blij dat ik gezegend ben met een heerlijke zoener Haha! Bloos

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:40

LimaMambo schreef:
wat ben ik blij dat ik gezegend ben met een heerlijke zoener Haha! Bloos

Ohh don't get me wrong, mijn vriend kan heerlijk zoenen..
Maar als er geen tong bij te pas komt, krijg ik van die natte pakkerds, haha ROFL

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:42

Ooh, ik ken het probleem. Zo heb ik eens een vriend gehad met een tong als een wasmachine die helemaal in mijn maag probeerde komen. Vreselijk en lichte hints verstond die jonge echt niet. Nagelbijten / Gniffelen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:42

Gewoon zeggen, in een relatie moeten ook dit soort punten bespreekbaar zijn Lachen
Je hoeft hem niet meteen te kwetsen, of iets naars er over te zeggen, mak er een grapje van, of geef juist aan dat je ermee zit. Dan moet het vast wel goedkomen Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:44

Zeg het gewoon, stop tijdens het zoenen en vertel dat je het fijner vind als hij niet zo wilt is. Dat je het wel heel lief vind dat hij zo wild doet omdat hij je zo leuk vind, maar iets minder wild mag wel Knipoog

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 07:47

Mijn verliefdheid zou spontaan over zijn Tong uitsteken
Wel lastig, jij duwt hem weg en houd afstand om opnieuw te beginnen en hij denkt natuurlijk "ooh das een spelletje, moet ik nog harder in de aanval" haha..
Succes met de zoensessies Tong uitsteken

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:08

Oei, das inderdaad wel een afknapper! (heb zelf gelukkig een geweldige zoener Bloos )
Ik ben het met de rest eens, je kunt het beste voorzichtig eerlijk zijn. Tijdens het zoenen kun je bijvoorbeeld vragen of ie je heel zachtjes wil kussen. En als ie dat doet moet jij laten merken dat je dat heerlijk vindt. Misschien begrijpt hij het dan!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:14

Haha ja das wel vervelend, ik denk dat je het ook subtiel moet zeggen.
Mijn ex bakte er ook weinig van, als hij begon met zoenen was het tong naar buiten en draaien maar hahaha. En dan zelfs zonder lippen op elkaar. Dus ik elke keer proberen om een beetje te sturen, maar het drong echt niet door.
Ach ja t was toch snel over dus uiteindelijk heb ik er niks mee aan gedaan, laat ik aan zijn nieuwe vriendin over, maar goed misschien vind zij het niet erg.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:25

Zeggen! Anders snapt hij het nooit! Het is en blijft een man, en die begrijpen echt geen hinten en als je niets zegt, weet hij het ook niet. Het zou zonde zijn als je daarom een leuke jongen laat schieten. Dus praat erover! Wees duidelijk en draai er niet om heen.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:27

katiavl schreef:
Ooh, ik ken het probleem. Zo heb ik eens een vriend gehad met een tong als een wasmachine die helemaal in mijn maag probeerde komen. Vreselijk en lichte hints verstond die jonge echt niet. Nagelbijten / Gniffelen

OMG.. bij het lezen van deze moest ik zo hard lachen.. Als een wasmachine ROFL
Ik heb er buikpijn van Clown

OT; Ik ben verlieft, maar heb er nog niet mee gezoent. Nou.. Hij heeft me wel een kus gegeven en ik moet zeggen dat het super goed voelde Knipoog Zo teder Lovers

Je kan het beste duidelijke hints geven Knipoog En natuurlijk niet meteen zeggen van OMG iets minder mag ook wel Tong uitsteken

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:28

Tja ze zeggen toch dat een man die niet lekker kan zoenen er ook weinig vanaf brengt in bed?

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:30

Dat klopt bij mijn eerste ex wel Tong uitsteken

Die kuste alsof hij een hond aan het aflikken was en in bed deed hij zijn zaakje en viel toen in slaap Knipoog
Gelukkig heb ik het toen uitgemaakt want dit was het echt niet Tong uitsteken

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:03

Hahah nou mijn vriend en ik bakken er beide niks van Huilen van het lachen Terwijl we er bij andere in de tussentijd geen last van hadden, maar bij elkaar wel(het is een halfjaar uit geweest), echt irritant soms, want van hem hoeft het niet zo nodig van mij wel Clown

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:08

orri schreef:
Tja ze zeggen toch dat een man die niet lekker kan zoenen er ook weinig vanaf brengt in bed?

Haha ja! Maar als een man niet kan zoenen dan komt hij niet eens mijn bed in! Dan ben ik er zo klaar mee!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:12

Ik zou het inderdaad ook gewoon zeggen en dan op een leuke manier..Zal ik gewoon eens wat voorbeeldjes geven? Haha!
* stoppen met zoenen en zeggen "Jij neemt altijd de leiding dominantje, nou ben ik eens aan de beurt!" En dan op jouw manier verder gaan Knipoog
* "Schatje, zullen we het iets rustiger proberen? "
* "Hee doe eens rustig lieverd, mijn tanden hoeven er niet uit" (moet hij wel tegen een grapje kunnen haha!)

Succes Huilen van het lachen

edit: Goh, nu ik het terug lees, staat het er best dom Clown *lacht om haar eigen zinnen en hoopt dat de TS er wat aan heeft Huilen van het lachen*

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:22

Ielsje schreef:
toen zei ik een keer "hihi, je zoent als een visje!"
en toen was de hint duidelijk Clown

Vind ik een goede, ik denk dat je het het beste met een grapje duidelijk kunt maken!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:31

Njen schreef:
Hahah nou mijn vriend en ik bakken er beide niks van Huilen van het lachen Terwijl we er bij andere in de tussentijd geen last van hadden, maar bij elkaar wel(het is een halfjaar uit geweest), echt irritant soms, want van hem hoeft het niet zo nodig van mij wel Clown

Dat had ik ook met mijn ex, samen waren we een lichtelijke ramp terwijl ik verder nog nooit problemen heb gehad en vriendje kon het verder ook best. In bed was er trouwens niks aan de hand hoor, het zoenen (met tong) sloegen we dus maar gewoon over.

@TS ik zou het toch maar vertellen, niet er omheen draaien maar het gewoon dmv een grapje oid ter sprake brengen. Ik heb een scharrel een keer verteld dat hij als een visje zoent en hij was helemaal niet beledigd, iedereen zoent anders toch.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:58

DarkShines schreef:
Njen schreef:

Dat had ik ook met mijn ex, samen waren we een lichtelijke ramp terwijl ik verder nog nooit problemen heb gehad en vriendje kon het verder ook best. In bed was er trouwens niks aan de hand hoor, het zoenen (met tong) sloegen we dus maar gewoon over.

@TS ik zou het toch maar vertellen, niet er omheen draaien maar het gewoon dmv een grapje oid ter sprake brengen. Ik heb een scharrel een keer verteld dat hij als een visje zoent en hij was helemaal niet beledigd, iedereen zoent anders toch.

Hahah idd wij slaan het tongzoenen meestal ook maar over, zolang er geen tong aan te pas komt dan is er niks aan de hand en in bed ook niet Knipoog