Hoveel vragen voor schoonmaken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SadyLady

Hoveel vragen voor schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 07:34

Ik ben benadert door iemand uit de buurt of ik 1x per week hun huis wil komen schoon maken. En aangezien ik het wel fijn vind af en toe wat bij te verdienen, heb ik gezegd dat wel te willen doen. Komende week heb ik een afspraak gemaakt.
Nu is het natuurlijk wel handig als ik dan weet wat ik ongeveer wil verdienen. Wat denken jullie ongeveer per uur?

Hoewel ik liever gewoon per keer betaalt word, maar heb nog geen idee hoeveel tijd het gaat kosten per keer

Nibbit

Re: Hoveel vragen voor schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 07:36

Ik denk dat ca 10 euro per uur normaal is

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 07:36

ja,vanaf tien euro per uur kun je vragen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 07:40

Ik vroeg 10 euro per uur in de buurt en 11 euro uit de buurt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 07:45

kijk eens op marktplaats om te zien wat streek/plaatsgenoten vragen.
wij betalen hier aan iemand uit de randstad 12,50 per uur.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:10

Wij hebben ook een tijdje iemand gehad die ons huisje schoonmaakte, wij betaalden haar €12,50 per uur.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:13

Met mijn 17 uur, en via een instelling, verdiende ik 6,55 per uur.

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 09:24

ik had zelf ook al gedacht zo'n 10 euro per uur.die tip van marktplaats is een goede!

en tante_trien, je verdiende natuurlijk minder omdat je via een instelling doet. wat ik ga doen is gewoon 'zwart'

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:28

Wij betalen onze schoonmaakster 8 of 9

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:21

Bij ons komt er een vrouw poetsen voor 15 euro per uur.
Ze werkt er wel heel hard voor hoor!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:23

Ik denk dat je zo 10 euro per uur kunt vragen. Hangt natuurlijk wel van je leeftijd af en wat je er allemaal voor moet doen.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:25

Mijn werkster betaal ik een tientje per uur.

Shorks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:26

wij verhuren bungalows, mensen die erin zitten betalen standaard 40 euro schoonmaakkosten. Dat is ongeveer 1,5 tot 2 uur schoonmaken. Wel iets duurder dan die 10 euro per uur... Nagelbijten / Gniffelen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:29

xSharonax schreef:
wij verhuren bungalows, mensen die erin zitten betalen standaard 40 euro schoonmaakkosten. Dat is ongeveer 1,5 tot 2 uur schoonmaken. Wel iets duurder dan die 10 euro per uur... Nagelbijten / Gniffelen

Denk dat dat toch wel een iets andere situatie is Clown
Als je huurders 9 euro laat betalen kan het natuurlijk nooit uit..

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 22:21

Georgette schreef:
Ik denk dat je zo 10 euro per uur kunt vragen. Hangt natuurlijk wel van je leeftijd af en wat je er allemaal voor moet doen.

Ik ben 20 jaar.
Verder heb ik dus nog geen idee wat ik moet doen. Maar ik wil gewoon een vast bedrag afspreken, als ik er dan langer over doe, heb ik pech, werk ik harder ben ik eerder klaar. Dat lijkt mij veel praktischer

Ik heb even op marktplaats gekeken. de meeste hier in de buurt vragen 10 - 12,50 euro per uur, sommige zelfs 15.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:30

Ik ben 18 en heb wekelijks bij iemand voor €8.- per uur schoongemaakt Lachen

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:18

wat een bedragen .. 15 euro zwart voor schoonmaken Clown
Belachelijk eigenlijk Haha!

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:47

vraag eerst eens wat ze jou wil geven.. misschien valt dat nog beter uit dan je denkt Knipoog

en daarna als het niet naar je zin is leg je gewoon vriendelijk uit dat 10 euro per uur echt niet meer dan normaal is.

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:48

Gaaaap ik krijg maar 5 per uur!

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:10

Ik heb tot 3 jaar geleden altijd meerdere poetsadresjes gehad in de randstad (amsterdam/wormer/purmerend) en verdiende altijd 10euro per uur. Vork
Vind ik ook een net bedrag! Ik zou zelf absoluut geen 15 euro p.u. betalen, vind ik persoonlijk absurt.. Clown Maar tja het blijft; wat de gek ervoor geeft he...

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:12

tientje per uur is een normale prijs en in een uur of 3 ben je wel zo'n beetje klaar hoor.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:13

xSharonax schreef:

Ik ben 27 jaar werk via een uitzendbureau in bungalowparken en verdien voor 4 uurtjes werk 34 euro schoon... dat is ongeveer 7.5 euro...
Edit; als we met z'n 2en zijn moet een huisje met een half uur schoon zijn, ben je alleen dan moet je met een uur klaar zijn.
Heb je langer tijd nodig heb je pech je wordt voor de uren die op papier staan uitbetaald.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:26

ik verdien 15 euro per uur,met ramen zemen,en ook de deuren en kozijnen maak ik mee schoon,ook de dakgooten zijn van hout,die neem ik ook mee,ben daar altijd wel even zoet mee haha het is een heel groot huis met heel veel ramen.
ik betaal er mijn stalgeld mee,en hou dan nog een aardig centje over,gemiddeld ligt het tussen de 10 en 12,50 euro per uur voor schoonmak werk,mijn zus heeft een paar poets adressen en verdiend bij sommige 10 en bij andere 12.50 euro per uur.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 08:52

ik heb ook 2 adresjes waar ik help met poetsen, doe ik 1 ochtend in de week (1 keer in de 2 weken).
Bij de ene krijg ik 15 euro. Dit is een vriendin van mn oma.
Maar volgens mij zit ik er meer omdat ze dan 1 ochtend in de 2 weken iemand om zich heen heeft. Het grootste gedeelte van de tijd zit ik (als het aan haar ligt) gezellig thee te drinken.

Wat ik wel elke keer doe is haar bed verschonen. Ze is zelf niet zo groot, en zeker niet sterk genoeg om haar bed te verschonen. Haar beddegoed breng ik dan weg naar de wasserette (samen met haar kleding van 2 weken) en deze wordt smiddags bij haar thuis bezorgd.

Het andere adresje ben ik eigenlijk altijd alleen in het huis, heerlijk! Er ligt een lijstje klaar met dingen die gedaan moeten worden, en daaronder een lijstje met dingen die gedaan kunnen worden.

Merk wel dat de vrouw des huizes een kluns is in het huishouden. Toen ik daar kwam werken had ze namelijk van alles wat ze deed ongeveer gekeken hoelang ze daar over deed.
Dan had ze een idee van wat ik in 3 uurtjes zou moeten kunnen doen. Dat valt dus allemaal in het MOET lijstje.
Eigenlijk komt het er op neer dat ik dat meestal in 1,5 uur a 2 uur klaar heb. Daarna begin ik aan het kunnen lijstje (ongeveer 30-45 minuten werk.
Ik heb afgesproken dat ik iig het MOET lijstje doe, en als ik ngo genoeg tijd heb het KUNNEN lijstje ook doe.
Als ik beide heb gedaan ga ik naar huis.
Hier krijg ik 35 euro voor 3 uurtjes, net geen 12 euro dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:45

Ik vraag (en krijg Knipoog) 10 euro per uur. 15 vind ik wel heel erg veel hoor, dat zou ik nooit durven vragen en ik werk er toch echt heel hard voor.

SadyLady schreef:
Maar ik wil gewoon een vast bedrag afspreken, als ik er dan langer over doe, heb ik pech, werk ik harder ben ik eerder klaar. Dat lijkt mij veel praktischer

Dat zou ik dus niet doen. Misschien kan dat als je vaste werkzaamheden hebt, maar ik kom dus altijd ergens een paar uur (3 of 4) en dan doe ik meestal de vaste werkzaamheden en wat extra dingen die per keer verschillen (ene keer de ramen, andere keer klusjes in de tuin etc.). Anders loop je de kans dat je extra dingen gaat doen in tijd die niet betaald wordt Knipoog
Ik moet wel zeggen dat ik wel altijd afmaak waar ik aan begonnen ben, ik ga niet stipt op een bepaalde tijd weg omdat de tijd nou eenmaal om is. Maar die extra tijd krijg ik meestal wel betaald.