Heb jullie hulp even nodig aub..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Heb jullie hulp even nodig aub..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 10:15

*Sorry wist even geen betere titel, lieve mensen*

Ik heb onwijs leuke collega's alleen twee ervan zou ik graag goed willen terugpakken met iets heeeuull erg flauw's Haha! Want ik en andere collega zijn vaak de pineut.
Graag zou ik echt heeeeuuuulllee flauwe ideeën willen als kan Tong uitsteken

Hoop dat jullie me kunnen helpen aan vele ideeën, en natuurlijk zal ik jullie op de hoogte houden van alles dan. Haha!

Ik zou zeggen barst je maar los Haha!

HouVanUtopia

Re: Heb jullie hulp even nodig aub..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:16

Wat voor bedrijf werk je ?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 10:16

Bij een woningcorporatie (sorry even vergeten te melden)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:19

Oke wat hebben ze allemaal al bij jullie gedaan ?
Dan kunnen we is gaan brainstormen wat je terug kunt doen :d
Ben voor zoiets wel in doen we op mijn werk ook vaak haha alleen meestal ben ik degene die ze voor de gek houd

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 10:28

Tja wat ze allemaal bij ons wel niet gedaan hebben al. Als we bijv gewoon aan het praten zijn dan komen zij er tussen en maken ze geheit andere woorden voor (vb: Ik babbel wat met een collega, en de ene hoort dat en komt erbij staan/zitten, en heeft het dan ineens over **** en loopt dan schijnheilig weg, terwijl ik en me collega normaal wat staan te babbelen), heeeeuuulll flauw vinden we dat van ze.

Alleen we hebben niet echt de inspiratie in ons om ze eens goed terug te pakken.

(we kunnen bijv niet iets doen in de trand van met de pc oid), weet niet of er ook iets (heeeeuuull flauws is voor met telefoon ?)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:31

Tja als ze aan het bellen zijn met klanten deze we op zijn stage ook altijd.
Automatisch zei iedereen: Goedemorgen (naam bedrijf) met (jou naam)...zegt die andere ook goedemorgen met (naam) en dan zeiden wij op de achtergrond ook weer goedemorgen.

Mee gaan praten in gesprekken en zover gaan daarin dat je ze net voorbent of steeds blijft herhalen. Bij ons heeft dat geleid tot vele lachbuien en iemand moest ophangen omdat het gewoon niet meer ging.

Nu werk in in de horeca en is ook van die geintjes mensen naar verkeerde tafels sturen.
Express de saus vergeten erbij te serveren. En dan later terug laten lopen express.

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:35

Al eens gedacht aan de funfoon? Zo heb ikook al eens een vriendin teruggepakt. Een geschikt gesprek uitzoeken en heerlijk lachen om de reacties. Het kost wel een paar centjes maar je dag kan niet meer stuk als het goed uitpakt! Haha!

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:08

plakband op het spreek gedeelte van de telefoon, zwarte stift die aflaat op het luister gedeelte, alle pennen verstoppen en dan maar 1 lege laten liggen...

Manieki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:18

Koffie brengen, er flink veel zout in gooien en even een babbeltje maken tot ze van de koffie drinken....

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:40

Avalon_ schreef:
Al eens gedacht aan de funfoon? Zo heb ikook al eens een vriendin teruggepakt. Een geschikt gesprek uitzoeken en heerlijk lachen om de reacties. Het kost wel een paar centjes maar je dag kan niet meer stuk als het goed uitpakt! Haha!

Oeh, geweldig! Mijn tante en oom proberen me zo vaak bij de neus te nemen daarmee! Het leuke is dat je mee kan luisteren met het gesprek, dus de reacties van je collega's kunt horen Haha!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 11:42

Haha..

Maar er schoot me nog iets te binnen want zoals vorige week ik kwam binnen s'morgens en loop naar me plek (we zitten met 4-man aan een blok, en ik ben enigs vrouw), schuif ik mn bureaustoel naar achteren om te gaan zitten etc...Nou moe ik schrok me helemaal de pletter, zelfs zo'n bewakings mannetje kwam de afdeling oplopen, en vroeg aan me van ''Gaat ie mevrouw ? Uhhhh half nog verschrikt zeg ik euhmmmm daar op mn stoel een enorme dikke zwarte spin Misselijk

Nou en toen begreep ik er helemaal niks meer van want het bewakingsmannetje begon ineens te lachen, en kwam tot zijn spraak van ''Mevrouw, waarschijnlijk heeft iemand je in de maling genomen want dit is een fop-spin''.

Uhmmmm.....En toen ik vond het zooooooooo flauw en gemeen, en dan lukt het me niet om hem goed terug te pakken ...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:42

stekkertje uit de hoorn van de telefoon halen, en ze dan bellen.
laten terugbellen naar de heer de Beer (tel dierentuin)
hele scherm volplakken met post-its

heeeeel flauw allemaal Haha!
veel plezier!

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:48

Als ze regelmatig moeten typen en niet blind typen: alle dopjes van het toetsenbord door elkaar gooien. Haha!

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:51

stekkertje van muis en toetsenbord omwisselen in pc ....
koffie halen en expres het verkeerd doen.....dus oh je wilde geen suiker? sorry Hihihi

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:57

Als je een mobiel nummer hebt van je collega's kan je ook hele flauwe smsjes gaan sturen. Miss moet je even googelen want zo heeft mijn vader er een keer 1 gehad en daar stond iets in van: Meneer de Leeuw heeft mij gebeld en moest jou hebben, snap er ook niks van maar je moet hem even terug bellen op volgend nummer: ...... En als je dan dat nummer belt krijg je artis dierentuin geloof ik aan de lijn. (meneer de 'LEEUW' slaat daar dus op)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 12:14

Ik zie al enige leuke ideeën voorbij komen. Tis dat ik vandaag daggie vrij heb kan ik mooi wat bedenken Haha! Alleen het feit is dat hij heel vroeg der al is en ik ongeveer 5-min later binnen kom.

Ik heb geen mobiele nummer van ze maar wel email Haha! En dat van het stekkertje van muis en toetsenbord omwisselen lijkt me wel iets, maar hoe pak ik dat aan want zoals ik al zij hij is er vrij vroeg en dus eerder dan mij.

En dat met de foon het stekkertje eruit te halen wat voor een effect krijg je dan als ik vragen mag ?

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:43

Kun je niet in de pauze wat frutselen? Of blijft iedereen in het kantoor als er pauze is?

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:44

Wie is er later afgewerkt Tong uitsteken ?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:46

als je het stekkertje (liefst die onder de telefoon) losmaakt, dan horen ze dus niet, maar de foon gaat wel gewoon over...

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:48

juval schreef:
als je het stekkertje (liefst die onder de telefoon) losmaakt, dan horen ze dus niet, maar de foon gaat wel gewoon over...

Je moet alleen wel uitkijken dat klanten daar niet de dupe van worden Knipoog

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:48

Men neme een oud toetsenbord.
Neem tuinkers zaad
Strooi dat in je toetsenbord
Doe er water bij
Zet in de vensterbank
Wacht een dag of 4/5
En zet het toetsenbord in de plek van je collega z'n toetsenbord

Reactie gegarandeerd Haha!

Afbeelding
Afbeelding

Echt wij hebben gelachen. We hebben het bij verschillende collega's neergezet toen ze terug kwamen van vakantie en de reacties waren briljant.

De directeur kon er ook hard om lachen Haha!

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:50

Door een bepaalde combinatie op je toestenbord in te typen, gaat je scherm ondersteboven staan. Heel grappig als ze 's morgens de computer opzet, alleen ben ik wel die combinatie vergeten Bloos

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 12:54

ROFL Die van dat oud-toetsenbord vind ik wel een hele goeie alleen heb daar niet echt de tijd voor aangezien ze eerder dan mij op kantoor/afdeling zijn Verdrietig Maar is id wel een hele goeie ga ik zeker onthouden. Haha!

En van de foon met name dat stekkertje meneer de collega word meer intern gebeld op zn toestel dus door interne collega's Haha!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:57

die met dat toetsenbord is gaaaf!! Haha!
daar ga ik eens even een slachtoffer voor bedenken!!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 15:40

Een briefje neerleggen met de vraag of hij meneer De Leeuw terug wil bellen en dan het nummer van Blijdorp/Artis erbij.
Ontzettend flauw, maar een collega van mij is er laatst nog ingetrapt Haha!.