Of heb ik dat weer alleen??

En het is nog niet eens winter! officieel nog niet eens herfst! MAar ik vind het zooo heerlijk dat als ik om kwart voor 6 mijn bed uit rol, en met de hond ga wandelen, dat mijn adem wolkjes vormen. (het is hier nu 8 graden buiten) HEERLIJK toch? Of ben ik de enigste
Dacht er vanmorgen nog aan dat ik weer terug verlangde naar dat lente/begin zomer gevoel.....
bevroren vingers/tenen en tintelende oren en neus... Brrr... nee hoor het enige wat ik wil is lang in bed blijven liggen en vroeg naar bed gaan
.. en gisteren betrapte ik mezelf erop dat ik al aan het denken was over winterdingen in huis idd..
En dat wordt vanaf nu alleen maar erger.....
Er ligt een kleedje op de bank voor 's avonds. Ik heb nieuwe gordijnen gekocht.
Ik wil weer heerlijk bij daglicht wakker worden, in een rokje en hemdje + sandaaltjes naar mijn werk kunnen fietsen zonder het koud te hebben... De koude, donkere dagen kunnen mij echt gestolen worden want ze slurpen al mijn energie op. Ik ben alleen maar moe en heb nergens energie voor, iets dat in de lente en zomer gelukkig anders is. Geef mij maar bomen met heldergroene blaadjes (ipv kale bomen en bruine / gele blaadjes op de grond), geef mij maar een stralend blauwe lucht en een brandende zon (ipv dat grauwere en wolkjes als je ademt), geef mij maar een koud roseetje of sapje (ipv warme chocolademelk met slagroom).
andijvie stamppot! Waar ik alleen niets van mot hebe is hutspot
!