Ben wel eens toe aan iets nieuws dus
.Iemand een leuke/lekkere suggestie voor een ontbijtje? En wat eet je zelf het liefst 's morgens?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
maar wel ongezond 
Heb ik een rustige dag voor de boeg dan vaak een paar crackers of iets van een eierkoek of een combi van die twee.
haha, heeft toch iets met de gesmolten kaas te maken? katiavl schreef:Ik eet graag een wrap, bv zalm mousse van spinazie en kaas, rucola, advocaat, of met kip light mayonaise en pesto rucola zongedroogde tomaten
Maar bedoel je niet toevallig avocado ipv acvocaat? Thats_Me schreef:katiavl schreef:Ik eet graag een wrap, bv zalm mousse van spinazie en kaas, rucola, advocaat, of met kip light mayonaise en pesto rucola zongedroogde tomaten
Klinkt wel lekkerMaar bedoel je niet toevallig avocado ipv acvocaat?
Thats_Me schreef:* beschuitjes met vlokken, kaas, jam (net wat je lekker vind)
* bakje yoghurt met muesli (evt. ook met wat fruit)
* crackers van die ronde sesam gevallen (kom even niet op de naam)
* Eierkoekken
Zelf eet ik vaak of beschuit of yoghurt met muesli dat vult het meestHeb ik een rustige dag voor de boeg dan vaak een paar crackers of iets van een eierkoek of een combi van die twee.
Brood eet ik s'ochtends niet, dat vind ik niet zo lekker om mee te ontbijten
. Schaaltje yoghurt met aardbeiden of banaan ofzo en eventueel wat suiker 
Apple schreef:Wat is er ongezond aan een tosti?

Thats_Me schreef:katiavl schreef:Ik eet graag een wrap, bv zalm mousse van spinazie en kaas, rucola, advocaat, of met kip light mayonaise en pesto rucola zongedroogde tomaten
Klinkt wel lekkerMaar bedoel je niet toevallig avocado ipv acvocaat?
. Neee dankje
. Hoewel ketchup dan nog gezonder is dan curry of mayonaise
twistermahoi schreef:Apple schreef:Wat is er ongezond aan een tosti?
De ketchup die erbij komt kijken![]()
Al is ketchup ook niet slecht

twistermahoi schreef:Apple schreef:Wat is er ongezond aan een tosti?
De ketchup die erbij komt kijken![]()
Seleentj schreef:ik eet het zelfs liefst een tosti, maarja dat is weer niet goed he
twistermahoi schreef:Hmm is dat lekker
Zoe ik best eens kunne proberen
*zit nu met tosti in haar hand
Alleen niet te veel eropsmeren want dan proef je alleen nog maar tomatenpuree en dat is niet zo lekker vind ik
Of chocopops