Heeft iemand hier wel ervaring mee? Kan het even duren voordat het geld van je rekening wordt afgeschreven..? of zou ik misschien een mazzeltje hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

*LOL*
bij de kassa dat niet. Elaine schreef:Misschien is de betaling wel niet gelukt en wist debij de kassa dat niet.

asjemenou schreef:Elaine schreef:Misschien is de betaling wel niet gelukt en wist debij de kassa dat niet.
Idd, ook als het niet lukt komt er gewoon een bonnetje uit, alleen met een andere tekst erop.
Dus even je pinbonnetje nakijken!
Elaine schreef:Jah maar als je pinsysteem los is van je kassasyteem...
Sita_ schreef:Bij ons op de kassa is het zo, er komt dan wel een bonnetje uit.. Maar het te betalen bedrag blijft gewoon op het kassascherm staan.. Ik weet niet of dat overal zo is, maar lijkt me wel heel dom dat ze dat niet zien..
asjemenou schreef:Gisteren was er wel even een storing bij de pinautomaten.
Heb alleen geen idee of dat in heel Nederland was of alleen in ons dorpje.
Maar sommige moesten drie keer opnieuw proberen te pinnen voordat hij het deed.
Maar alleen bij de kassa's ze konden wel gewoon uit zo'n postbankautomaat halen.
Utixo schreef:Dat heb ik ook wel eens gehad, in Zweden moest ik mijn pinpas afgeven. Ze heeft het numer genoteerd, gaf hem terug en de betaling was ok, zei ze. Ik heb nooit iets van een pincode in hoeven te tikken, wel een handtekening. Misschien dat ze dacht dat het een creditcard was...