Roddels, lachwekkend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Roddels, lachwekkend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 17:08

Ach, we kennen het allemaal wel. We roddelen, en er wordt ook over ons geroddeld.
Nou ben ik zelf niet zo'n fan van het zwart maken van mensen, maar ik ontvang wel genoeg roddels die over mij gaan.
Nou zijn er dus genoeg mensen die wat aan te merken hebben op mij, maar natuurlijk nooit in mijn gezicht. Daar zijn ze te laf voor. Haha!
Ik kan me altijd wel vermaken met roddels die over mij gaan en die ik te horen krijg van betrouwbare bronnen. Maar de leukste kreeg ik toch wel gisteren te horen. Huilen van het lachen
Vorig jaar had ik op z'n zachts gezegd geen leuke klas, er werd constant heel vreemd en terughoudend naar me gedaan. Op het begin van het jaar ben ik een paar weken ziek geweest en daaruit is dus een gerucht ontstaan.
Het schijnt dus dat mijn klas de conclusie had getrokken dat ik.... - nu komt het-... zwanger was!! ROFL
Hylarisch, ik kwam werkelijk niet meer bij! En daar kom je dan een jaar later achter. ROFL
Ik moet nog steeds lachen als ik eraan denk. Huilen van het lachen
Nou, nu ben ik toch wel benieuwd wat jullie bizarste roddel is. Vork
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 12-09-08 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Roddels, lachwekkend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:09

Clown

mensen hebben zoveel fantasie soms Clown

ik ga eens nadenken over mn raarste roddel... Haha!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:11

Haha ik heb een keer voor de gein tegen een vriendin verteld dat ik met iemand gezoend had met de boodschap: NIET DOORVERTELLEN (had al zon gevoel dat ze niet te vertrouwen was)
En jahoor in nog geen half uur kwam er iemand aan mij vragen of het waar was.......
Kwam niet meer bij! Wat een vriendin haha...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:11

Mensen dachten over mij dat ik lesbisch was omdat ik bevriend was met een homo en kort haar had Clown

heerlijk kortzichtig! Haha!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:12

Op mijn middelbare school is het zowat 5j DE roddel geweest dat mijn borsten niet echt zouden zijn Nagelbijten / Gniffelen (zijn ze overigens wel)
De wereld in gebracht door een aantal meiden die het niet zo op mij voorzien hadden. Hoewel ik hen nooit wat in de weg heb gelegd.

En zoals Corelli zei: Ik wandelde ooit met m'n moeder door de stad, hoorde ik opeens 2 jongens zeggen: Daar! Die lesbische van bij ons op't school!
Ik had zoiets van: huh pardon? Lachen Blijkbaar omdat ik altijd met m'n beste vriendin optrok, samen in de klas, samen uit, ... Tja Lachen

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:12

ik heb er ook eentje gehad in de 2e Nagelbijten / Gniffelen
zat met een hele groep altijd bij onze aula op een grote trap.
ik had een keer een boterhamzakje leeg in mijn trommel zitten, 2 weken later verschijnt de schoolkrant met bij de wist-je-datjes: w-j-d Lotte (2d) een rol wc-papier in haar broodtrommel bewaard.
uhm.... juist ja Huilen van het lachen

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:14

Hahahahahahahaha ROFL

De grootste roddel over mij was ongeveer hetzelfde Huilen van het lachen

Ik was vroeger altijd superdun, en dus wat aangekomen, nog steeds niet dik Tong uitsteken Maar ook niet meer mager ofzo. En toen ging het gerucht dat ik zwanger was van Wim. Wim was een jongen bij mij op school die ik helemaal niet kende, nooit gesproken had, laatstaan gesekst Huilen van het lachen en die verreweg niet mijn type was ROFL De roddel is vrij lang voort gegaan, en inmiddels was ik al 13 maand zwanger Haha!

Oja, dit speelde zich af toen ik n jaar of 15 was Ja

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:15

Een stel kennissen wilden eens uitproberen hoe lang het duurde voordat een roddel de wereld in kwam, ik was het mikpunt. Ik wist allen van niets.

Binnen 1.5 dag werd ik door diverse mensen gebeld of het waar was dat ik zwanger was. Ook door mijn verse ex, die ook van niets wist.

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:15

Hahahahhah omg geweldig ROFL

In de eerste zou ik Lesbie zijn, nu zou ik neppe tieten hebben ROFL
Je moet ze niet zien kijken als ik in de gang loop Lips are sealed Djezus, kijk voor je Clown

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:18

Als alle roddels werkelijkheid waren, had ik nu al 4 keer een kind, zat ik zwaar aan de dranks en drugs, en was ik dakloos, en oja...was mijn grootste hobby paarden verkrachten, en zaten mijn tieten vol met botox. Nors opkijken
Dat was het zo'nbeetje van mijn 1e middelbare schooljaar. ROFL

Nu gaan er niet veel roddels meer rond, ja een paar die de werkelijkheid een beetje overdrijven.
Maar zonet weer een roddel, we hebben sinds kort een nieuwe paardenvrachtwagen. Dat kind is er heilig van overtuigd dat ik de boel bij elkaar lieg. Huilen van het lachen

Ik houd echt absoluut niet van roddels. Lachen En iemand snel geloven doe ik al helemaal niet..

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:20

Nounounounou Danielle Huilen van het lachen Djezus 4 keer zwanger in een jaar ROFL

Edit: Die roddels over mij hebben mij in totaal een half jaar thuisgehouden.. over dat lesbie zijn..
Laatst bijgewerkt door Only_Kiekie op 12-09-08 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:21

Ja het moet niet gekker worden he, wat een mens tegenwoordig allemaal wel niet kan. Haha!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:24

Haha dat heeft een meisje bij mij in de klas vroeger ook eens gehad. Daar ging het gerucht dat ze zwanger was geweest en dat ze een abortus had laten doen. Ze kwam erachter toen haar neef er achter vroeg op een familiefeest, en die zat niet eens bij ons op school Haha! . Toen ging bij haar wel een lichtje branden, ze vond het al zo vreemd dat mensen met wie ze eigenlijk geen contact heft ploteseling op haar afkwamen om te vragen als alles in orde was.. Huilen van het lachen .

Ik kan me geen roddels over mj herrineren. Ik zal wel geen interresant persoon zijn Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:27

Uuh.. Héle tijd geleden. Dat ik met m'n beste vriendin gezoend zou hebben. Clown

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:30

Ik had een jaloerse vriendin die van alles over bij rond bazuinde, ik had verschillende medische ingrijpen gehad zoals borstvergroting..

Op m'n 14e yeah right! Vork

O en dat ik was vreemgegaan en door haar belde mijn ex mij (toen t 4 weken uit was ) op om te vragen of ik zwanger was?!
En een keer dat ik het met mijn toen beste vriend had gedaan haha..

Haha neee van roddels weet ik alles haha.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:31

Hahha, echt vreselijk die roddels. Sommige zijn echt lachwekkend. Mensen die verzinnen dat je zwanger bent, zijn echt gewoon dom... Clown

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:31

Ik werkte als vrouw op een slachterij.

Men dacht dat ik het met de baas deed Clown :y) hoe verzinnen ze het whahahaha

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:33

dat ik een dochter had Knipoog

ik had een foto op msn van mij met de baby van een vriendin van me. een klasgenoot vroeg of dat mijn kind was. dus ik heel droog ja gezegd. volgende dag op school wist IEDEREEN dat ik een kind ha. haha. geweldig. hoe dom ben je dan? dacht dat ze me wel kende? ik ging 2 keer per week echt hele nacht uit, zat alle dagen op school, maar had wel spontaan een baby Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:34

Ohja ik had ook nog volgens verschillende mensen anorexia. Terwijl ik altijd het meeste at/ eet van iedereen. Maargoed. Haha!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:38

Sommige roddels zijn echt te grappig, maar soms gaan ze ook mensen er mee zwart maken daar hou ik dus echt niet van

Eerst op de camping (ik kom daar zo'n 6 jaar nu) had ik met een jongen gezoent. De volgende dag of eigenlijk dus een paar uur later wisten allerlei mensen mij te vertellen dat ik met minimaal 3 verschillende jongens achter elkaar en tegelijk had gezoent. Nors opkijken

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 17:42

Zwartmaken is inderdaad zeer lame. Krijg er vaak genoeg mee te maken, maar je leert er mee omgaan. Lachen

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:43

Haha, geweldig topic.

Deze zijn toch eigenlijk te zot voor woorden:

Marc, mijn vriend kreeg op zijn 23e een TIA, belde die avond iemand zijn zus op (dorp ligt 12 km verder) dat hij overleden was Verward

En ik heb toen ik van een paard stapte mijn enkel verbrijzelt, kreeg ik een dikke maand erna te horen was ik dan in godsnaam ook met mijn been buiten boord deed in de bots-autotjes. Clown
En dat in januari. ROFL

Deze zijn me echt bijgebleven. Nagelbijten / Gniffelen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:46

kaatje77 schreef:
Marc, mijn vriend kreeg op zijn 23e een TIA, belde die avond iemand zijn zus op (dorp ligt 12 km verder) dat hij overleden was Verward

Zo moest ik een jaar nadat mijn vader een zware operatie had ondergaan van iemand horen dat het weer slecht ging met mijn vader en dat hij op de IC lag.

Ik had vlak daarvoor nog gewoon thuis met 'm aan tafel gezeten. Clown

Ach en verder... Ik vind het soms wel grappig wat mensen over mij te vertellen hebben. Als er niet over je wordt gekletst, dan ben je niet interessant - toch?

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:49

Haha, tja... je moet wat om overal een verklaring voor te kunnen geven.

Ik heb ooit eens alle mannen van stal ''gehad''. *LOL* Nagelbijten / Gniffelen
Maar toen stond ik ook wel op een héél rare stal, waar elkaar zwart maken nog voor paardrijden kwam. Nors opkijken

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:49

eh ja...ik zou een vriend hebben 2 dorpjes verderop, paarden verkrachten, goed in sm zijn, iedereen uit die 2 dorpjes verderop al geneukt hebben en ga zo maar door Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door wendy_x op 12-09-08 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt