Komt opeens over de middelste rijbaan een vrachtwagen voorbij, althans dat dacht ik. (dacht nog goh die rijd ook flink door voor een vrachtwagen)
Maar terwijl hij naast me rijdt gaat ie opeens zonder richtingaageven ofzo opeens naar rechts, en ja daar reed ik!!
Mijn eerste reflex was vol in de remmen maar dat help natuurlijk niet, hij kwam op mijn rijstrook dus volgende reflex was stuur omgooien en de vluchtstrook op, maar de weg was nat dus mijn auto slipte weg, godzijdank heb ik een aantal slip en driftcursussen gedaan zodat ik niet in paniek raakte maar mijn auto uit de slip kreeg. Kwam achterstevoren op de vluchtstrook zonder schade!!!
En wat een wonder dat er geen auto's achter me kwamen anders had ik die wel geraakt maar alles is heel!!!
Ben ff stil blijven staan, shakte over mijn hele lijf en toen auto gekeerd en verder gerden, vrachtwagen heb ik niet meer gezien.
Mijn hart zit nog in me keel als ik eraan denk... Wat voel je je dan klein en niettig naast zo'n vrachtwagen... En wat een sukkel is die schauffeur zeg. Hij moet me gezien hebben aangzien hij me eerst voorbij ging en toen pas naar rechts, en hij gaf ook geen richting aan anders had ik het wel gezien...
Ben echt zo geschrokken...